Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    https://www.youtube.com/watch?v=QXApK2e4vfQ
    4:15-től mutatja a BVF 22/24-es beállítását, ez alapján néztem.

    Komment


      Ma szétszedtem az MZ ES250/2 porlasztóját (28N) a tű rögzítőlemeze a felső rovásban volt. Viszont az úszó az biztos nem belevaló, mert az ütközőlemezke az nem ütközik a porlasztóháznak. Próbálkoztam beszerzési forrást keresni de mindenhol az ETZ porlasztójának vannak alkatrészei.
      Valakinek valami tippje???

      Komment


        mert az ütközőlemezke az nem ütközik a porlasztóháznak.
        Sthil-karbi.............

        Lapos-elem nyelvéből egy csíkot forrassz rá:és meglesz az ütköződ!
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Valakinek valami tippje???
          Komplett porlasztóban nem gondolkodsz? Szerintem érdemes lehet egyet tartani pótnak vagy donornak.
          Pl. nála is érdeklődnék:
          Bontott MZ és Jawa alkatrészek - Dunaföldvár, Tolna
          (ld. 5. kép)

          Mondjuk ES 250 porlasztót nem láttam még közelről, de pl. az úszó nem egyezik meg az ETZ-ével?
          Motorosbolt és Webáruház - Bercse Kft.

          Komment


            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Lapos-elem nyelvéből egy csíkot forrassz rá:és meglesz az ütköződ!
            Az a baj hogy nem biztos hogy ami most van MZ-é minek ekecsüljek egy olyat ami nem biztos hogy jó lesz. kiöregedtem én már a fölösleges dolgozgstásból

            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Mondjuk ES 250 porlasztót nem láttam még közelről, de pl. az úszó nem egyezik meg az ETZ-ével? Motorosbolt és Webáruház - Bercse Kft.
            Szerintük az összes MZ úszója ugyanaz, ma teszek egy kísérletet.
            Köszönöm!

            Komment


              Szerintük az összes MZ úszója ugyanaz,
              Első blikkre, kép alapján én sem látok különbséget a többi porlasztótól:
              Reparaturanleitung für die MZ-Motorräder ES 175/2 und ES 250/2

              Tulajdonképpen nem is indokolt, hogy a 250-es úszója nagyobb vagy más legyen mint pl. a 125-ösé...

              Komment


                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Reparaturanleitung für die MZ-Motorräder ES 175/2 und ES 250/2
                ha nem lennék törvénytisztelő, már magamévá tettem volna

                Komment


                  ha nem lennék törvénytisztelő, már magamévá tettem volna
                  Én meg a tréfás kisfiú lennék, az előző hozzászólásomba utólag beszúrnék egy képet, mondjuk egy ifju hölgyről
                  De nem vagyok az

                  Komment


                    Hát összerakáskor valamiért a legfelső állásba tettem a tűt Hogy mi vezérelt akkor, már nem tudom. Most lejjebb tettem egy rovátkával, de nem tudtam kipróbálni, eleredt az eső.
                    Álmomban nem gondoltam volna hogy egyetlen rovátka mennyit számít. Az imént mentem egy kisebb kört, a visszapillantóban épp csak annyi füstöt láttam amennyit a 2t üzem meg az arol indokol. Egyenletes menetben is sima a motor járása, nem "dadog". Kicsit kevésbé mérges a jószág, nem gyorsul olyan mértékben mint előtte, na de nem is dragster versenyekre építettem

                    Mir-murr, Te még nem játszadoztál a tűvel azóta?

                    Komment


                      Aztán csak óvatosan azzal a tűvel nehogy aranylövés legyen a vége!

                      Komment


                        Ha a felső rovátkába tetted akkor éppen hogy szegényítetted a levegő-benzin keverési arányt!Ergó kissebb füstnek kellett volna lenni!Most dúsítottad a keverési arányt,(vagyis több benzint adtál egységnyi levegőhöz!)és nem füstöl?Érdekesen működik a játékszer!No de hát az MZ-t nem érteni hanem érezni kell!

                        Komment


                          Érdekesen működik a játékszer!
                          Nem nem. Inkább én fogalmazhattam pontatlanul.
                          Legfentebb volt a tű, tehát a legalsó rovátkában. Most eggyel lentebb eresztettem, tehát feljebb raktam a rögzítő lemezkét...

                          Komment


                            Most eggyel lentebb eresztettem, tehát feljebb raktam a rögzítő lemezkét...
                            A "tű" helyzete a "lemezen", általában középen szokott lenni....általában , mivel van, hogy csak négy rovátkás (szerelési kézikönyvben is így írják) az az "átkozott" .

                            Komment


                              Leszerelt karburátornál a tű helyzetét meg lehet határozni összejelöléssel. (filctoll) A tolattyút mozgatva be lehet sacolni üzem közben hogyan változik a rés. Leengedett tolattyúnál a tűfúvákát szinte zárnia kell,ekkor működik az alapjárati rendszer.
                              Most eggyel lentebb eresztettem,
                              Rövid próba két szélső helyzetben,s akkor lehet arányosan besaccolni. Ha a tartály helyett mérőedényből megy a benzin,pontosabb eredményt kapsz.

                              Komment


                                Rövid próba két szélső helyzetben,s akkor lehet arányosan besaccolni. Ha a tartály helyett mérőedényből megy a benzin,pontosabb eredményt kapsz.
                                Ezért van az, hogy a gyártó a kezelési kézikönyvben ( bármilyen karburátorosnál) leír egy alapállást. Attól természetesen ellehet ( néha kell) térni az üzemeltetés során...A klasszikus eset azonban a tű középállása lenne....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X