Régóta gondom van a TS karburátorjával. Több karbit is próbáltam, de mind szét voltak kopva, és kotyogott bennük a suber. Némelyikben annyira, hogy elnyomta a motorhangot a zörgése... Annyi volt a közös az összesben, hogy egyikkel se lehetett úgy beállítani, hogy minden körülmények közt optimális keveréket biztosítson a motor számára. Ezért nézelődtem más karbik környékén, és sikerült is vennem egy dellorto phbh 28 fs karbit (honda crm 125) Természetesen változtatni kell a fúvókákon, hiszen egy pörgős enduróhoz volt beállítva, de ígéretesnek tűnik.
2 dologban biztosan többet tud, mint a bvf karbik:
Az egyik, hogy van egy átmeneti rendszere. Ez akkor lép működésbe, amikor épp csak egy kicsit nyílik a suber (25% alatt) és áthidalja az alapjárati rendszer, és a subertű által vezérelt főfúvókarendszer közti űrt.
A másik, hogy van egy fullgáz furat, ami az úszóházból egy 70-es fúvókán keresztül, teljesen nyitott subernél, nagysebbességű légáramnál adagol egy kis plusz benzint. Ezzel az mz-re nagy sebességnél jellemző csörgést lehet majd jól megszüntetni.
Örülnék, ha itt összeszedhetnénk mindenféle hasznos infót a karbibeállítással kapcsolatban. Akár bvf-ről, akár valami alternatív típusról, amit mz-re szereltek.
2 dologban biztosan többet tud, mint a bvf karbik:
Az egyik, hogy van egy átmeneti rendszere. Ez akkor lép működésbe, amikor épp csak egy kicsit nyílik a suber (25% alatt) és áthidalja az alapjárati rendszer, és a subertű által vezérelt főfúvókarendszer közti űrt.
A másik, hogy van egy fullgáz furat, ami az úszóházból egy 70-es fúvókán keresztül, teljesen nyitott subernél, nagysebbességű légáramnál adagol egy kis plusz benzint. Ezzel az mz-re nagy sebességnél jellemző csörgést lehet majd jól megszüntetni.
Örülnék, ha itt összeszedhetnénk mindenféle hasznos infót a karbibeállítással kapcsolatban. Akár bvf-ről, akár valami alternatív típusról, amit mz-re szereltek.
Komment