Hali!
Segítséget szeretnék kérni a fórumozok tól.
Sikerült szert tennem végre 1 papíros motorra amit nemsokára átiratok a nevemre.Mindene megvan minden papírja és forgalomba is van még.Amikor elhoztam a motort akkor müködött de figyelmes lettem arra hogy szívató levétele után rettentő magasra felpörgött a motor.Nem foglalkoztam vele.Itthon kipróbálva már kicsit más volt a helyzet.Erőtlen volt nehezen reagált a gázra mikor meg reagált nagyon felpörgött.Erőtlen volt.A gyertyát fehéresre égette ki.Illetve ami a legfontosabb a hengertérből durrogó hang és kopogó hang jött elő.
Ezekután szinte biztos voltam benne rosz az előgyújtás.Levettem a deklit és látván hogy a megszakito hézag is alig 0.2 volt be állitottam 0.4-re és próbáltam indítani.Na innentől már vicces volt mert hol indult hogy ilyen nagy durranásal kisérte az indítást.Ezután probalámpa segítségével beállítottam az előgyújtást 3mm-re.Ezután teljesen vége van.Utoljára 1et durrant azóta semmi életjel.Rugás közbe pedig sziszegő hang jön valahonnan.Illetve a karbi aljánál olyan mintha levegőt nyomna vissza.Henger tökéletes állapotu rendesen lehúzva.A karbi kitakaritva minden fuvóka méret helyet anyit leszámitva hogy főfuvoka elöször 70 volt most 120 van benne.Aki tud adni bármi tippet az kérem írjon.
Segítséget szeretnék kérni a fórumozok tól.
Sikerült szert tennem végre 1 papíros motorra amit nemsokára átiratok a nevemre.Mindene megvan minden papírja és forgalomba is van még.Amikor elhoztam a motort akkor müködött de figyelmes lettem arra hogy szívató levétele után rettentő magasra felpörgött a motor.Nem foglalkoztam vele.Itthon kipróbálva már kicsit más volt a helyzet.Erőtlen volt nehezen reagált a gázra mikor meg reagált nagyon felpörgött.Erőtlen volt.A gyertyát fehéresre égette ki.Illetve ami a legfontosabb a hengertérből durrogó hang és kopogó hang jött elő.
Ezekután szinte biztos voltam benne rosz az előgyújtás.Levettem a deklit és látván hogy a megszakito hézag is alig 0.2 volt be állitottam 0.4-re és próbáltam indítani.Na innentől már vicces volt mert hol indult hogy ilyen nagy durranásal kisérte az indítást.Ezután probalámpa segítségével beállítottam az előgyújtást 3mm-re.Ezután teljesen vége van.Utoljára 1et durrant azóta semmi életjel.Rugás közbe pedig sziszegő hang jön valahonnan.Illetve a karbi aljánál olyan mintha levegőt nyomna vissza.Henger tökéletes állapotu rendesen lehúzva.A karbi kitakaritva minden fuvóka méret helyet anyit leszámitva hogy főfuvoka elöször 70 volt most 120 van benne.Aki tud adni bármi tippet az kérem írjon.
Komment