Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Duna oldalkocsi felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Talán ez is kiábrándítóan hangzik, de egy Duna oldalkocsi igényes felújítása legalább 200e Ft
    Ezt én is igazolhatom, és 200e még nem is sok. Ide kapcsolódna a kérdésem is, mert ilyen témát nem találtam: Eléggé össze van nyomva az íves sárvédőm oldalirányból. Milyen módon lehet kiegyengetni Spec kasznis szerszámok nélkül?
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #47
      Tudni kéne hogy élesen van törve, vagy csak horpi. Akár képet is feltehetnél.

      Komment


        #48
        Csak horpadás, az első felfogató csavarnál van megnyomva nem élesen illetve a test felőli oldalon az ívnél. Képet holnap tudok feltenni.
        You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

        Komment


          #49
          Nekem a felső részén, a hajlaton volt 2 db. elég mély horpadás, de spec. karosszériás szerszámok nélkül, sima kalapácsokkal, meg egy zártszelvény darabbal sikerült szépen síkba hozni. A festék igaz lepattogott, de úgyis teljesen le lesz csiszolva.

          Komment


            #50
            Click image for larger version

Name:	IMG107.jpg
Views:	1
Size:	192.6 KB
ID:	131384Click image for larger version

Name:	IMG108.jpg
Views:	1
Size:	192.7 KB
ID:	131385Click image for larger version

Name:	IMG109.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	131386Click image for larger version

Name:	IMG110.jpg
Views:	1
Size:	191.8 KB
ID:	131387Click image for larger version

Name:	IMG111.jpg
Views:	1
Size:	188.9 KB
ID:	131388

            Click image for larger version

Name:	IMG112.jpg
Views:	1
Size:	189.7 KB
ID:	131389Click image for larger version

Name:	IMG114.jpg
Views:	1
Size:	186.2 KB
ID:	131390Click image for larger version

Name:	IMG115.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	131391
            Szóval ezek a képek a horpadásomról, illetve ha valami írástudó meg tudná nekem mondani hogy ez a felfogatás sufni-e vagy eredeti azt megköszönném. Mert eddig kb 10kg vaslemezt szedegettem le a hajóról, viszont ez alu és nem vagyok biztos benne hogy odavaló. Köszi
            You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

            Komment


              #51
              barna és -t5- kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Jól össze siekrült gyűrni szegénykét! Sok kitartással, meg némi gittel lesz már csak szép sima a felület szerintem. Bár lehet nem ártana egy szakembert megkérdezni, mielőttcsak elvékonyítod, és mégjobban eltorzítod a formáját, főleg a repedt résznél.
                -t5- kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Köszönöm a választ! Igen a csövekre gondoltam. Ezek szerint így maradhat? A tájolása jónak tűnik mert egybe volt amikor hozzám került.
                  A sárvédőt meg akkor megmutatom valakinek, jól gondoltam hogy nem fogom tudni megcsinálni




                  Még annyi hogy egy egészségesen kinéző sárvédőről lenne pár képe valakinek, hogy tudjam milyennek kellene lenne.
                  You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                  Komment


                    #54
                    Attached Files
                    barna, soveny és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      ApaE!
                      Tudnál felrakni a másik oldaláról is képeket?Ahol a felfogatások láthatók!
                      Azon belül az első érdekelne.Hogy van megoldva?Egy "cső" van felfogatva az alvázhoz amibe bele van helyezve az íves csőcsonk, vagy olyan hosszú az íves cső csonk, hogy átéri az alvázat?
                      Köszönöm a képeket és a választ előre is!

                      Komment


                        #56
                        zala eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        másik oldaláról is képeket
                        Szia! Lehet, hogy erre gondoltál?
                        OdinHEM és kedvelte ezt.
                        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                        Komment


                          #57
                          Attached Files

                          Komment


                            #58
                            Ma sikerült szétszednem a kereket, a küllőket meglepően könnyedén szedtem ki, bár másfél hétig ecsetelgettem két naponta, hogy fellazuljon, viszont most derül ki, hogy nem vészes, kis polírozással elég szép lehet még. Most még holnapig benzinben ázik, aztán délután szépen nekiállok megtisztítani.

                            Komment


                              #59
                              Köszönöm a képeket és a választ is!Arra gondoltam amit ApaE küldött, de neked is köszönöm t5!
                              Ez volt az amit nem tudtam,láttam így is szerelve és úgy is!
                              Nem tudtam, hogy melyik a gyári.De akkor nem kell bántanom a sajátomat,az ugye elől csak a bal oldalsó alvázhoz van rögzítve.Köszönöm még egyszer!
                              Egyébként az íves sárvédős oldalkocsik lámpáival kapcsolatos hozzászólásod nagyon tanulságos.
                              Én is úgy jártam, hogy a hátsó lámpa amit vettem íves sárvédős ok-hoz szögletes volt, nem kerek. Most már tudom, hogy miért!
                              Üdv.




                              Lenne egy másik kérdésem!Nem láttam,hogy tárgyaltátok volna.Gondolom még nem merült fel a kérdés!
                              Milyen módon van rögzítve a hátsó két teleszkóp a csónakhoz?
                              Mert nekem egy a csónakot átszelő menetes szárral van rögzítve a két teleszkóp.Ami biztos, hogy nem eredeti!
                              Köszi a választ előre is!

                              Komment


                                #60

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X