Simson 250 Sport melle szeretnek oldalkocsit tenni. Mar megvolt a proba osszekapcsolas. 3 ponton csatlakozik az oldalkocsi a motorhoz. 2 ponton a vazhoz, 1 ponton a lengovillahoz. Elsore ugy gondoltam minden rendben, orultem hogy minden passzol. Jelenleg kulon vannak, mert nem tudtam veluk foglalkozni. Viszont az akkor keszult fotokat nezegetve valami nagyon nem tetszik: az oldalkocsi merev vaza 2 ponton a merev motorvazhoz van fogatva, eddig ok, de a 3. pont a mozgo lengovillahoz?! hogy fog ez mukodni? ...ha egyaltalan fog. Mi a velemenyetek rola? csatolok egy kepet hatha igy konnyebb.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson 250 oldalkocsi
Collapse
X
-
Mindenképpen a vázhoz kell kötnöd nem lengő alkatrészhez!
A váz leghátsó fix pontjához kösd,lengőtengelyvég,lábtartó vagy erős váznyúlvány.OdinHEM és littleszpett kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
-
Van meg egy gyari felfogatasi pont az utaslabtarto es fekpedal kozott. (a kepen is latszik) egy problemam van csak vele hogy igy a 3 felfogatasi pont nagyon kozel esik egymashoz. nem hiszem hogy tul stabil lenne. nagyon sok kepen lattam hasonlo oldalkocsivazat ugyan igy csatlakoztatva mint ahogy en csinaltam. a gyari pontokon kivul mast nem akarok hasznalni.Mindenképpen a vázhoz kell kötnöd nem lengő alkatrészhez!
- - - Updated - - -
Elore is koszi mir-mur.Holnap megnézem az enyémen !
Komment
-
Told előre az egészet a motor-bölcső előtt fogasd fel,mint a pannoniák-nál,így távolabb esnek egy mástól a felfogatások.egyébként az oldalas keréknek jóval előrébb kell lenni a hátsónál igaz itt nem látszik.OdinHEM és littleszpett kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Az én simómon 4 felfogatási pont van. Három lent, egy fönt. Ebből az egyik a lengőkaron lévő. Valóban a lent lévő fix 2 db nagyon közelinek tűnik egymáshoz.
Beszéltem egy ismerőssel ,akinek van Stoye oldalkocsija. Eredetileg ezeket szerelték vele. Az mondja, hogy a hátsó, és a kitámasztó pontok is tudnak függetlenül is rugózni. ( Ha jól értettem ) Találtam egy képet itt a fórumon, ami valami hasonlót ábrázol. Mintha a kitámasztó rugóból lenne. Akkor pedig lehet a lengőkaron.http://veteran.forum.hu/beazonositot...ldalkocsi-461/littleszpett kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
mateapu ez alatt mit ertesz vagyis mennyit? a probanal kb 20-25 cm lehetett elorebb az oldalas kereke mint a hatso kerek. ez keves? ahogy neztem talan a csatlakozok forgatasaval el lehet tolni ugy 40-45 cm-ig.az oldalas keréknek jóval előrébb kell lenni a hátsónál
- - - Updated - - -
errol eszembe jutott valami. szinte mindegyik Stoye TML-nel lattam hogy a felso menetes kitamaszto egy rugot is magaba foglal. ez lenne a megoldas? vagyis ha en is ilyen kitamasztot hasznalnek akkor maradhat az egyik csatlakozopont a lengovilla? itt egy kep rola:Mintha a kitámasztó rugóból lenne.
Komment
-
Az rengeteg ! Kb 10 % legyen ! De erről találsz képet a Duna oldalkocsi témában.40-45 cm-ig.
Ez a Suzuki-é Ott a logó középen !itt egy kep rola:
littleszpett kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Elméletileg igen !......
- - - Updated - - -
Tessék itt van!http://veteran.forum.hu/izs-tipusjeg...52/index4.htmllittleszpett kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A Stoye kocsik alvázát,és a csónak felfogatását kellene lemintáznod szerintem. (esetleg beszerezni egyet,mert egyszerűbb) Abban a rugós elemben van egy gömbcsukló is.littleszpett kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment