Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia kis fékdobos kerékagy felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Persze, ha a kifűzés ment, akkor a befűzés is menne.
      Én csak attól tartok, hogy a szaki rossz néven venné, ha nem bíznám rá az egészet.

      Amúgy tegnap kiszedtem a kerékcsapágyakat...hát hülye lettem volna, ha nem teszem meg. Majd rakok fel képeket is.

      Komment


        #33
        Itt van kép a kerékcsapágyak belső oldaláról. Hiába volt a mosás hatására kívül szép, belül azért volt nem oda való anyag bőven. A csapágykiszedő végülis jól szuperált, csak kellett egy rozsdás csavart túrnom bele, hogy jól szoruljon a belső menetbe.
        Az új csapágyakat viszont be kellett rögzítenem, az egyik agyba mindenképp, a másikba meg biztos, ami bizos alapon.

        Click image for larger version

Name:	20121002947.jpg
Views:	1
Size:	190.0 KB
ID:	132911

        A héten küllőztetek, aztán szabályozás, fékpofák betétezése és összeszerelés, felgumizás.
        soveny, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Sziasztok!
          Eszembe jutott valami merész! Gondolkodott már valaki kétkulcsos fékalap felapplikálására kisfékdobos pannonia kerékre? Jawaknál láttam gyárilag. Jobb lehet a fékhatás vele? Melyik típus lenne jó méretben?

          Komment


            #35
            Fékhatás biztos jobb lenne. Bár én még nem keveselltem a féket, egyszer sem. Mondjuk egyszer amikor kijött elém egy autó keresztbe. Tapostam ,húztam ami belefért, csúszott visított( mármint a hátsó gumi) szépen keresztbe fordult, láttam ez már kevés, na mondom kerékkel neki fektetem az autó oldalának.
            Aztán gyorsan fejben (csúszás közben:-))) átszámoltam, minimó kipuf krómozás, + a többi. Inkább visszaemeltem, és ..........................'lás csodát, a csóka meghallotta a gumi hangját, oda kapta a buksiját, és nyomot egy kövér gázt. Megúsztuk. Szerintem mindketten jobban jártunk ezzel a végkifejlettel. Ha túl élem az esést, és esetleg megtörik a gép, hát, nem tudom most nem e a börtönből írogatnék.:-))))




            Ja igen, nem elveszett az ötlet. Láttam én már 21-sen kétkulcsos féklapot, SŐT mindkét oldalon.:-)))) Persze egyedi aggyal. Brutális lehettet a lassulása. Valahol szerintem van képem is erről, de kitudja hol??:-))))
            majdánka kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Jawaknál láttam gyárilag.
              Sőt, az átmérő is stimmel, sőt ha leteszed egymás mellé őket fékpofákkal lefelé, akkor a peremeik is azonos magasságban vannak. Ami nem stimmel az a kikötés a villához, illetve az a mélység amennyire bele tud nyúlni a kerékagy a féklapba.

              Click image for larger version

Name:	p vs j.jpg
Views:	1
Size:	46.3 KB
ID:	133192
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #37
                Nagyon ráizgult mindenki a Jawa fékre o.O
                Akkor elmondok valamit...A kétkulcsos Jawa fékútja kb. olyan, mint a fullos tehervonaté...Ha behúzod, annyi történik, hogy nem gyorsul tovább.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A kétkulcsos Jawa fékútja kb. olyan, mint a fullos tehervonaté
                  Miért, mitől, ezt kifejtenéd?

                  Komment


                    #39
                    Udv mindenkinek !

                    Ilyen kombinaciot csinalt mar valaki mert erdekel az eljarasa ,hogy eloszor polirozni kell vagy gyongyozni ,de gondolom ezt esztergan polirozzak ?
                    Click image for larger version

Name:	tu.JPG
Views:	1
Size:	12.3 KB
ID:	133214Click image for larger version

Name:	tuu.JPG
Views:	2
Size:	23.8 KB
ID:	133215

                    Komment


                      #40
                      Helló!

                      Én is most jutottam el erre a szintre, bár én az egészet polírozni fogom, viszont eredetileg az enyém is így nézett ki és egyértelműen látszik, hogy először volt gyöngyözve és aztán polírozva.

                      Mivel szoktál amúgy polírozni? (fúróval, polírgéppel, vagy ipari polírkoronggal)

                      Komment


                        #41
                        Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Miért, mitől, ezt kifejtenéd?
                        144 kilóhoz, és 120 feletti sebességhez kissé alul van méretezve az a fék...Fura dolog, mert műszakin mindíg megfelel, de érzésre kevés. Az utángyártott fékbetét meg semmit se ér-én is vadászom a jó állapotú gyáriakat. Amúgyis gondolom tudjátok, hogy a fékkel való játék átalakításiengedély-köteles(pláne a nem típusazonos, vagy legalább ugyanabból az országból származó).
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 28, 10:46.
                        sepy és Che kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #42
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Amúgyis gondolom tudjátok, hogy a fékkel való játék átalakításiengedély-köteles
                          Jajj, ne is hozd elő... Még nem tudtam túltenni magamat a legutóbbi próbálkozásomon, hogy gyárilag rugócsillapítású, dobfékes elsővilla helyére hidraulikus csillapítású, tárcsafékeset tegyek be. A helyi NKH mutogat a külső minősítőkre, hogy ők tudják mit kell tenni, a külső minősítő pedig vissza az NKH-ra hogy majd ha előírták mit kell kiszámolni tudnak bármit is mondani. És mindezt olyan árak mellett, hogy mire minden meglenne vennék belőle egy Suzuki 650 SV-t...
                          wsievers kedvelte ezt.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #43
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            144 kilóhoz, és 120 feletti sebességhez kissé alul van méretezve az a fék...
                            Az tiszta sor, de jobban teljesít ugyanilyen körülmények között az egy kulcsos?

                            De tény, hogy a fékkel nem szabad "játszani", az élete múlhat rajta az embernek.
                            majdánka kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              Sziasztok,
                              Az szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehetne vagy ti mivel szoktátok helyettesíteni
                              a hátsó féklámpa kapcsolóját amit a fékpedál működtet.
                              T5H -ról van szó.

                              Komment


                                #45
                                Fiilléres árú az új:
                                Ccm veteránmotor Simson - Pannonia alkatrészek - Féklámpakapcsoló
                                Lehet, hogy épp nem pont olyan, mint az eredeti, de szerintem még abból is találni.
                                Igrich kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X