Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sziasztok
Látom nem mostanában volt levelezés ebben a témában de remélem nem én vagyok egyedül aki olvasgatja.
Az én problémám P10 rugós ülés. Támasztó spirál rugó törött és egy darab hosszantinak is le van törve a vége. Az utóbbi lenne a kisebbik probléma ez még megtudom oldani. Kérdezném nincs-e valakinek középső támasztó rugója mert nézegettem különböző honlapokon de nem találtam. A kárpit színe ha jól olvastam a fentiekben fekete oldal, fekete ülőlap, fehér sarokbetét. De az enyémről valószínű hiányzik az alsó záró díszléc, mint az a képen is látszik.
Bármi tanácsot, segítséget szívesen elfogadok.
Én csak az idén kezdtem a fórumozást és a veteránozást.
Köszi előre a türelmet és a segítséget.
Szerintem ne javítgasd magad. Hívd fel ezt a számot:06 70 3623489. Olyan minőséget kapsz, díszléccel, rugóval stb amit otthon nem tudsz megvalósítani. Megéri hidd el nekem pont P10-eshez (sok más japán mellett) csinált és nagyon jó minőségben.
Az én motoromon is darabokra volt törve a nyeregvas, én kivágtam a szétrepedt részeket, mindkét oldalon CO.-val megvarrtam, és a kapaszkodó bőrszíjat tartó csavar furatánál, azaz középen egy hajlított 1 mm-es vastagságú, kb 10 cm-es lemezzel erősítettem meg. Szerintem attól törnek a nyergek, mert a sztenderre a szélénél fogva rángatták fel elődeink. A bal oldalra egy segéd fogantyút hegesztettem a vázhoz, ennek megelőzésére. Lehet, hogy eredetileg nem volt rajta, de egy öreg barátom szerint sokkal könnyebb lesz a parkolás, és a nyereg is megússza.
Véleményem szerint a lemez nyomott mintája elég merevítést ad, ha arra van használva, amire való, én csöveket nem hegesztenék rá.
Véleményem szerint a lemez nyomott mintája elég merevítést ad, ha arra van használva, amire való, én csöveket nem hegesztenék rá.
Eredetileg nem a rugós P-10-es ülésről volt szó?És ahoz viszont kell a kapaszkodó,amugy is az export gépeken és a visszamaradtokon is volt,ki tudja lehet a tieden is
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Sziasztok!
Pannonia T5H ülésben milyen vastag a behúzandó drót szál? Milyen széles az a varrat amibe bele kell húzni a drótot? Hány cm a szivacs vastagsága kész ülés esetén? Megtudnátok ezt a pár támpontot adni? Köszönöm! Az üléskészítést hagytam a felújítás végére.
Pannónia P10 üléssel kapcsolatban lennének kérdéseim. Vennem kell komplett ülést. A motor"73-as. Most kaptam az ülés készitőtől egy kérdést miszerint rugó vagy lemez ülés kell e?
Van valakinek tapasztalata melyik a kényelmesebb? Pannónia képeket nézegetve is két félét látok. Az egyiken szépen "simul" az ülés formája a vázra a másikon egyenes az ülés alja és igy eláll a váztól és át lehet rajta látni.
Nekem mindenféle kép a vázhoz idomuló ülés lenne a szebb.
A T tipusokon a leggyakoribb repedés, és törés a bal oldalon szokott előfordulni, gondolom a betolások miatt, nekem is ugy kezdődött, majd szépen továbbrepedt.Összehegesztettem, ha az ember nem ugrál az ülésen szerintem elég strapabiró marad
Ha pedig még a repedés végét megfúrod egy kettes vagy hármas fúróval akkor ott elég jó eséllyel végérvényesen megszünteted a repedési hajlamot ami a hegesztésnél bevitt hőtől fokozódik és továbbra is ott marad az anyagban.
Rugós ülés egyértelműen kényelmesebb.
És annak a fém kerete valóban jobban követi a váz alakját. A lemezülésből is volt kétfajta, a későbbi az, aminek az alját teljesen egyenesnek látod.
Köszönöm!
És a vezethetőségbe "nem szól bele" a rugós ülés? Gondolok arra hogy mennyire merev? Ugye a régi típusú még rugós (mint a bicikliken) ülések hajlamosak voltak "nyekleni".
Komment