Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia nyereg, ülés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Szia!
    Köszönöm. Más alkatrészek is érdekelnek.

    Komment


      #32
      Sziasztok
      Látom nem mostanában volt levelezés ebben a témában de remélem nem én vagyok egyedül aki olvasgatja.
      Az én problémám P10 rugós ülés. Támasztó spirál rugó törött és egy darab hosszantinak is le van törve a vége. Az utóbbi lenne a kisebbik probléma ez még megtudom oldani. Kérdezném nincs-e valakinek középső támasztó rugója mert nézegettem különböző honlapokon de nem találtam. A kárpit színe ha jól olvastam a fentiekben fekete oldal, fekete ülőlap, fehér sarokbetét. De az enyémről valószínű hiányzik az alsó záró díszléc, mint az a képen is látszik.
      Bármi tanácsot, segítséget szívesen elfogadok.
      Én csak az idén kezdtem a fórumozást és a veteránozást.
      Köszi előre a türelmet és a segítséget.
      Click image for larger version

Name:	DSCN2801.jpg
Views:	1
Size:	194.9 KB
ID:	139179

      Komment


        #33
        középső támasztó rugója mert nézegettem különböző honlapokon de nem találtam.
        És mi lenne,ha kerékpár ülésrugót keresnélszerintem a kettő ugyanaz.
        wsievers kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #34
          Jaja, valami régi orosz bicikliről. Az bírni fogja.

          Komment


            #35
            Köszönöm a tanácsot, körülnézek hátha azt könnyebben lelek.

            Komment


              #36
              Szerintem ne javítgasd magad. Hívd fel ezt a számot:06 70 3623489. Olyan minőséget kapsz, díszléccel, rugóval stb amit otthon nem tudsz megvalósítani. Megéri hidd el nekem pont P10-eshez (sok más japán mellett) csinált és nagyon jó minőségben.

              Komment


                #37
                Az én motoromon is darabokra volt törve a nyeregvas, én kivágtam a szétrepedt részeket, mindkét oldalon CO.-val megvarrtam, és a kapaszkodó bőrszíjat tartó csavar furatánál, azaz középen egy hajlított 1 mm-es vastagságú, kb 10 cm-es lemezzel erősítettem meg. Szerintem attól törnek a nyergek, mert a sztenderre a szélénél fogva rángatták fel elődeink. A bal oldalra egy segéd fogantyút hegesztettem a vázhoz, ennek megelőzésére. Lehet, hogy eredetileg nem volt rajta, de egy öreg barátom szerint sokkal könnyebb lesz a parkolás, és a nyereg is megússza.
                Véleményem szerint a lemez nyomott mintája elég merevítést ad, ha arra van használva, amire való, én csöveket nem hegesztenék rá.
                Titus kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Véleményem szerint a lemez nyomott mintája elég merevítést ad, ha arra van használva, amire való, én csöveket nem hegesztenék rá.
                  Eredetileg nem a rugós P-10-es ülésről volt szó?És ahoz viszont kell a kapaszkodó,amugy is az export gépeken és a visszamaradtokon is volt,ki tudja lehet a tieden is
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #39
                    Sziasztok!
                    Pannonia T5H ülésben milyen vastag a behúzandó drót szál? Milyen széles az a varrat amibe bele kell húzni a drótot? Hány cm a szivacs vastagsága kész ülés esetén? Megtudnátok ezt a pár támpontot adni? Köszönöm! Az üléskészítést hagytam a felújítás végére.

                    Komment


                      #40
                      Sziasztok!

                      Pannónia P10 üléssel kapcsolatban lennének kérdéseim. Vennem kell komplett ülést. A motor"73-as. Most kaptam az ülés készitőtől egy kérdést miszerint rugó vagy lemez ülés kell e?

                      Van valakinek tapasztalata melyik a kényelmesebb? Pannónia képeket nézegetve is két félét látok. Az egyiken szépen "simul" az ülés formája a vázra a másikon egyenes az ülés alja és igy eláll a váztól és át lehet rajta látni.
                      Nekem mindenféle kép a vázhoz idomuló ülés lenne a szebb.

                      Komment


                        #41
                        dkari kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          A T tipusokon a leggyakoribb repedés, és törés a bal oldalon szokott előfordulni, gondolom a betolások miatt, nekem is ugy kezdődött, majd szépen továbbrepedt.Összehegesztettem, ha az ember nem ugrál az ülésen szerintem elég strapabiró marad

                          Komment


                            #43
                            Ha pedig még a repedés végét megfúrod egy kettes vagy hármas fúróval akkor ott elég jó eséllyel végérvényesen megszünteted a repedési hajlamot ami a hegesztésnél bevitt hőtől fokozódik és továbbra is ott marad az anyagban.
                            Beagle, és demeter kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              Rugós ülés egyértelműen kényelmesebb.
                              És annak a fém kerete valóban jobban követi a váz alakját. A lemezülésből is volt kétfajta, a későbbi az, aminek az alját teljesen egyenesnek látod.

                              Köszönöm!

                              És a vezethetőségbe "nem szól bele" a rugós ülés? Gondolok arra hogy mennyire merev? Ugye a régi típusú még rugós (mint a bicikliken) ülések hajlamosak voltak "nyekleni".
                              demeter kedvelte ezt.

                              Komment


                                #45
                                Ez jó kérdés!Szerintem nagyon is jól jön a lemez ülésváz merev tartása ilyen szempontból.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X