Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Már csak azért is, mert mintha a régi, elöregedettből is maradt volna benne valamennyi... finom, vörös porral hintve be a váz ülés alatt lévő részét. Először azt hittem eszi a vázat a rozsda.
Nem meglepi:egy sovány LE-ős Suzuki GS-500-as , ha hűséges lesz, míg felbírok mászni,megmarad.Nagyon kopasz az ízlésemnek ,csomagtartórendszert faragok mikor időm engedi...
Múlthéten felszereltem a kapaszkodót. Mindenképp az új kellett, mert a szivacs vastagabb mint volt, ezért rövid lett volna a régi. Egy próbakörre el is vittem a Cseszneki szerpentinen át. Izmos a gép, a szivacs még ugyan kemény, de majd később idomul Így még Csongrádra is elmehetek vele, ha nem lesz eső.
Közelről:
Távolabbról:
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 júl. 16, 20:09.
Ha lesz eső akkor újra kérnem kell Tőled cövekeket, mert azóta sem lettek meg. A kis sátramhoz viszont megvan minden, mondjuk az nem vízálló. Kell egy nagy fólia a tetejére
Üdv Csoport!
Új vagyok itt és előre is bocs ha olyan témát feszegetek ami nektek lerágott csont. Egy 1969-es P10 boldog tulajdonosa lettem, ami közel 50 évig egy család birtokában volt és szép állapotban került hozzám. Viszont az ülés amolyan háziasan vart huzat a rugós ülésvázra és hát nem ilyennek kéne lennie. Keresem a szakembert, a megoldásokat. A rugós váz szép és ép,.
Érdemes ezt újraépíttetni, szivacs+kárpit vagy cseréljem teljes szivacsosra? Van min dilemmáznom, de hát tavaszig van idő, mire indul a szezon!
Kit ajánlanátok? Budapest környéke előnyben, de nem létfontosságú ha jó kezekbe kerül.
Köszi előre is!
Komment