Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10 hengerszett P12-re

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Festve van. Elvileg 2K-s ezüst. Ebből az ezüst biztos, a 2K-s nem. :-) A kipufogókönyökön nem látszik, de a felső harmada kráteresen rozsdás, éppen csak nincs átlyukadva. Időközben - elmúlt három év - ahhoz, hogy ilyen állapotba kerüljön azt a pénzt is elköltöttem ami a műszakiztatásra és átírásra volt eltéve. :-( Hőálló ezüstre még futotta a könyökökre.

    Nem a restaurálás, vagy a teljes eredetiség megőrzése volt a cél, használni akarom. Amikor három és fél éve megvettem még chopperré akartam átalakítani, de egy év után meggondoltam magam. Ahhoz képest nem sok átalakítás történt, csak egy kicsit a saját ízlésemhez hangoltam.




    A profi azért túlzás, de köszönöm. :-)
    Szerintem túl nagy méretben nem engedi a fórum, de szívesen elküldöm őket e-mailben.
    Egy kis pöfögés...
    Pannonia P12 alapjárat - motoros videó - SportMotor

    Komment


      #47
      Click image for larger version

Name:	TDP_2382.jpg
Views:	1
Size:	204.2 KB
ID:	133530Click image for larger version

Name:	TDP_2386.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	133531Click image for larger version

Name:	TDP_2387.jpg
Views:	1
Size:	197.3 KB
ID:	133532Click image for larger version

Name:	TDP_2389.jpg
Views:	1
Size:	197.6 KB
ID:	133533Click image for larger version

Name:	TDP_2390.jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	133534Click image for larger version

Name:	TDP_2651.jpg
Views:	1
Size:	207.4 KB
ID:	133535Click image for larger version

Name:	TDP_2652.jpg
Views:	1
Size:	209.3 KB
ID:	133536Click image for larger version

Name:	TDP_2653.jpg
Views:	1
Size:	207.1 KB
ID:	133537

      Megpróbálom nagyobban feltölteni, lehet hogy mégis engedi a fórum.
      supermax kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Bizony, nagyon jól mutat, gratulálok.

        Kérhetek valamit tőled?

        Látom, profi fotós vagy, ügyelsz fényekre, a beállításra, a képkivágásra, egyszóval nagyon jók a képeid - lehetne, hogy kicsivel nagyobb méretben teszed fel ide őket?
        Elküldtem e-mailben, de innen is letölthetők.
        Citromail.hu - P12_uj.zip Óriásfile letöltés
        kedvelte ezt.

        Komment


          #49

          Komment


            #50
            Gratulálok Panman!

            Szép a gép!

            Én is kaptam pár hete egy minősíthetetlenül rozsdás Pannónia vázat, van egy fölös blokkom, meg egy széttört Jawám. Eljátszottam a gondolattal, hogy csinálok egy Pannónia SSV (SohaSemVolt) típust a saját ízlésem szerint, csak úgy ahogy esik alapon. Pusztán saját szórakoztatásomra, amíg egy jó kis papíros Pannóniát nem sikerül vennem. Mellette még készül a régi rendszámos Pannónia is.

            Eddig a vázat hegesztgettem, sikeresen beleraktam a Jawa hátsó villáját egy kis módosítással...csináltattam próbaként kilóméter számlapot...csak játszok, mint egy kisgyerek, lesz ami lesz alapon.

            Click image for larger version

Name:	16.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	133540Click image for larger version

Name:	37.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	133541Click image for larger version

Name:	21.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	133542
            barna, movisz és supermax kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              Sziasztok!
              Épp a P12-esem téli rendberakásával foglalatoskodom mostanában.Egészen véletlenül nincs valakinek két darab
              szép állapotú 18-as kereke eladó? Nem akarok vadi újakat berakni,mert nagyon elütne a motor többi részétől.

              Komment


                #52
                soveny kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Amiről ebben a témában nem esett szó, az a főtengely kérdése. Elvileg a T5 és a P12 főtengelye azonos (?) és mégis a P12-es nagyobb teljesítményű, a vezérlés, a kipufogó dobok, a hengerfej kialakítás miatt. Ezt a teljesítmény fejlesztést a főtengely "szó nélkül" kibírja, elviseli? És az átfaragott P10 henger fej hatását (kisebb kompresszió térfogat) szintén?

                  ezek szerint a főtengely(beleértve a hajtókart is) a TL tipusoknál "erősen" túéméretezett volt, hogy a 10-14 LE-t "gond nélkül" fel lehetett növelni 18-20 LE-re? (P-8-P9 stb) (Persze ez a hajtás lánc minden elemére is igaznak kell lennie, a főtengely után...??)

                  Komment


                    #54
                    TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ezt a teljesítmény fejlesztést a főtengely „szó nélkül” kibírja, elviseli?
                    Nekem vannak kétségeim...de majd meglátom, mert nincs a hengerfej alatt a 2 mm-es karika.

                    Komment


                      #55
                      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nekem vannak kétségeim...de majd meglátom, mert nincs a hengerfej alatt a 2 mm-es karika
                      Kedves Demeter! Kiváncsi lennék a tapasztalataidra, az én T1/TLF-emben most P12-es méretű dugó van ( dugattyú palást hossz 2,5 mm-el rövidebb, mint a TLF méret) így a vezérlésem 'hasonló' a P12-höz, és érezhető a motoron a különbség, sokkal agilisebb, és tetszik a P12-es hengerfej átalakítás, szivesen belevágnék én is egy ilyen projektbe, de két ok van, ami elsőre visszatart:
                      - egyrészt a főtengely kérdése a megnövekedett kompresszió miatt,
                      - másrészt a középgyertya-helyből adódó gyertya szerelés a T-jelű tank alatt...vajon hogy lehet ott gyertyát cserélni?

                      Komment


                        #56
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        És ha közvetlen a megszakítóról hoznád el az áramot 2 külső trafóba?
                        Kedves wsievers, ezt hogy érted?
                        A képen a megszakítótól a sárga vezetéket nem a gyári gyujtó tekercsre, hanem 2 db külső trafóra vezetjük el? Vajon elég energia keltkezik a primer tekercsen a 2 külső gyújtó tarfóhoz? Click image for larger version

Name:	ternai_18a_1.jpg
Views:	2
Size:	105.6 KB
ID:	134308

                        Komment


                          #57
                          TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kiváncsi lennék a tapasztalataidra
                          Tapasztalataim majd csak az év folyamán lesznek, mert még csak a blokk állt össze, a motor nem.
                          De írok majd róla, akár jót, akár rosszat.

                          T-s tank alatt szerintem megy a gyertyaszerelés, a gyári szerszámkészletből való kulccsal mindenképp.

                          Komment


                            #58
                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            T-s tank alatt szerintem megy a gyertyaszerelés
                            Az én gépem P-10-es t-5-ös tankal.A gyertyát melegen nem fogod tudni kivenni az tuti,legfeljebb valami fogóval.
                            Hál istennek,meg a 25-ös anyagnak utközben nem kellett hozzányulnom.
                            Hát meg aztán,égetem is rendesen ahogy tőlem telik,nem akarok lerakódásokat a motorban és a kipufogóban.
                            Legjobb lenne a t-6-os tank ott van elég hely,csak az még nincs szépen lefestve.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2013 jan. 18, 17:03.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #59
                              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Az én gépem P-10-es t-5-ös tankal.A gyertyát melegen nem fogod tudni kivenni az tuti,legfeljebb valami fogóval.
                              Köszönöm Mateapu! én is igy gondolnám....

                              Komment


                                #60
                                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Kedves wsievers, ezt hogy érted?
                                A képen a megszakítótól a sárga vezetéket nem a gyári gyujtó tekercsre, hanem 2 db külső trafóra vezetjük el?
                                Inkább betennék 1 plusz világítótekercset, de a lényeg ugyanez lenne mint amit leírtál. A trafóknak kell táp, ami esetleg még megoldható a töltőtekercsről is szerintem, a szaggatást pedig intézi a megszakító.


                                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                a TL tipusoknál „erősen” túéméretezett volt, hogy a 10-14 LE-t „gond nélkül” fel lehetett növelni 18-20 LE-re?
                                Szerintem anyagot/hőkezelési technológiát változtattak, a váltót pedig "bepróbálták", bírja-e. Több szoci típusnál is így történt.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 19, 14:46.
                                TLF65 kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X