joker eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Nagyfékdobos kerékfűzés
Collapse
X
-
Szevasz Kollarg!
Én a Pannóniákat (még) nem ismerem, de az NSU Max-nak ugyanez a fűzése! (ha jól látom)
Nekem alapvetően kétféle küllő van egy kerékben! Minimális a különbség, de látható....
És egy német oldal. Érdemes belepillantani!
http://www.weisswange-motorradteile.de/felgen-info.pdf
De mégsem lehet különböző a küllő! Hiszen a Pannónia fejek egy irányba állnak!
Van még egy ötletem! A felni fúrása! Nézd meg, hogy a felni bal, vagy jobb fúrású-e?
Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2012 aug. 03, 18:28.
- 2 likes
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem alapvetően kétféle küllő van egy kerékben! Minimális a különbség, de látható...
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe mégsem lehet különböző a küllő! Hiszen a Pannónia fejek egy irányba állnak!
Köszönöm, a német ismertető nagyon jó, meg is értem jó közelítéssel.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 aug. 07, 00:59.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs mi van akkor, ha az 1-es küllőt a 2-es alatt vezeted el?
Be is jelöltem, bár szemmel látható a hiba. Ha alul vezetném el a második keresztezésnél, akkor az egy görbület helyett kettőre kényszeríteném a küllőt.
Módosítás:
Köszönöm a közeli képet. Nagyon hasonlít az a fűzés és az enyém, apró eltérés, hogy a két küllő ellenkező módon van keresztezve, de lényegében ugyanaz. Sőt, mintha ott sem lennének nyíl egyenesek a küllők..
Mivel illusztrálós kedvem van, ezért ezt is gyorsan berajzoltam:
A bal és a jobb nyíl között mintha törés lenne a küllő vonalában.
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan még egy ötletem! A felni fúrása! Nézd meg, hogy a felni bal, vagy jobb fúrású-e?Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 aug. 03, 19:08.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Had bonyolítsam meg még egy kicsit a gondolkodást ...nem látom a videókon azt a mozzanatot ,amikor kijelölöm felni középvonalát a fékdobra kivetítve ......Most mit is mondok ...?
Szóval ha beteszem a kész kereket a helyére , hova kerül a gumi (felni) a két villaszár között -kicsit ide , kicsit oda ?
Hogyan lesz középen a két villa közt ? Ezt kicsit hiányolom a videón .Ez az egy nyomom futás lényege !
- 2 likes
Komment
-
Nem akarok ünneprontó lenni, és most ne nézzetek ki a sorból emiatt , de ha azt vesszük hogy egy ráf 8000 Ft egy sor küllő 7000 kb, akkor ott vagyunk hogy a kerekünk 15be van, ha nem boldogulunk a fűzéssel akkor azt 1-2 ezerért jobb esetben befűzik, az 17ezer.
Ehhez képest lehet venni egy fűzött kereket, polírozott fékdobbal 19 ért!
Jójó tudom azt nem te csináltad stb, de lehet hogy így is megéri nem?You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
- 2 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem látom a videókon azt a mozzanatot ,amikor kijelölöm felni középvonalát a fékdobra kivetítve
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEhhez képest lehet venni egy fűzött kereket, polírozott fékdobbal 19 ért!
Egyébként így feszülő küllőkkel is sikerült szépen helyzetbe hozni a ráfot, azaz nem ütött és nyolcas sem volt benne. Csak azok a fránya görbületek meg elálló fejek...There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak azok a fránya görbületek meg elálló fejek...
a kerék fűző oktató videón is kétféle küllők vannak...Utoljára szerkesztve a következő által: Intrepid; 2012 aug. 06, 08:01.
Komment
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor ha ugyanígy átfűzöd, csak a megfelelő lyukba teszed a küllőt, sikerülni is fog
Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselehet lemaradtam valahol, de mintha arról lett volna szó nem is olyan rég, hogy 2féle küllőnek kellene lennie, de Neked csak 1félék vannak, vagy rosszul emlékszem?! mert akkor lehet azért állnak el a fejek?There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Én megnézném a gyárival együtt ezt az új küllőt. Nem lehet hogy a fejnél a hajlítási ív nagyobb(vagy esetleg távolabb van a fejtől, mint a gyárin)? Ez magyarázatot adna arra szerintem, hogy miért áll el."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn megnézném a gyárival együtt ezt az új küllőt.
Köszönöm mindenkinek a segítséget és bocsánat a tegnap délelőtti elégedetlenkedésért, kiderült a turpisság - szétkaptam mindkét kereket, az összes új és régi küllőt kiraktam sorban a munkapadra és nekiálltam mérni + összehasonlítani. Minden nagyon szép és jó, DE az utángyártott küllők fejei (nagyjából egy kerékre való régi és új küllő megmérése után) szinte kivétel nélkül 0,1 - 0,2 mm-rel nagyobbak átmérőben, főleg a szárral párhuzamosan mérve. A fej legnagyobb átmérője és a szár kezdete közötti átmenet hasonlónak néz ki, de nincs lehetőségem pontosat mérni azokon. Valahogy ez nem tűnt fel, pedig így visszagondolva rettentő logikus lett volna erre gondolni...
(Magyarul én voltam a hülye, de ezt feketével írva sosem vallanám be... )
A régi küllőket belerakva a felnibe nagyon szépen belefekszenek, keresztbe fordítva és kézzel felfelé feszítve nem akarnak kiugrani, hanem ragaszkodnak a dobhoz (ebből gondolom hogy a szár-fej átmenetben is lehet minimális eltérés).
Egyetlen kérdés, hogy hogyan idomítom majd hozzá a horganyzott küllőket a dobhoz, vagy a dobot az utángyártott holmihoz... De ha sikerül megoldani azt is leírom.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 aug. 07, 01:03.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
Komment