Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia megszorulás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Keménység a felületi edzett zónában: min. 54 HRC.
    Ez az érték mért ?--vagy az irodolom irja ?

    Komment


      kiscsapágy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Remélem sikerűlt hasznosat írnom.
      Határozottan igen,írásodban sok,mások számára is hasznos és valós infó megtalálható,amit hozzáfűznék hogy mi a hajtókarcsap keménységét 62-63Hrc kemyénységűre hőkezeltetjük ugyanis tapasztalataink szerint 58-60Hrc nél még viszonylag gyors a kopás mértéke 65 HRc nél meg a dinamikus ütések miatt pittingesedik/kipattog a cementált felület. A hajtókar és a csap közötti illesztéseket én úgy köszörültetem meg hogy a görgőkkel kimérve 0ás legyen majd egy leppelő tüskével hónolom méretre az illesztési hézagot.
      Hajtókar, dino125ad és joker kedvelte ezt.

      Komment


        Uraim!
        Sikerült találnom egy e-bay mágust,aki meg tudná nekem rendelni a KX 500 hajtókart. A kérdésem az lenne hogy melyik évjáratú KX 500 hajtókara jó az 1hengeres Pannóniákba,vagy esetleg ebből csak egy fajta van?? A másik kérdése az lenne hogy melyik után gyártó cég termékét érdemes megvenni?
        Segítségeteket előre is nagyon köszönöm !!

        Komment


          Nézegettem a neten, főleg Kawasaki gyártmányúakat és Prox- ot találtam. Hogy melyik évjáraté lehet, fogalmam sincs. Talán amit '94- ig gyártottak.

          Komment


            Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            mi a hajtókarcsap keménységét 62-63Hrc kemyénységűre hőkezeltetjük ugyanis tapasztalataink szerint 58-60Hrc nél még viszonylag gyors a kopás mértéke 65 HRc nél meg a dinamikus ütések miatt pittingesedik/kipattog a cementált felület.
            Kiscsapágy a BC3-at, Te melyik anyagot használod forgattyúcsapnak?
            joker kedvelte ezt.

            Komment


              dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kiscsapágy a BC3-at, Te melyik anyagot használod forgattyúcsapnak?
              Mi is BC3-at használunk.Azért beszélek többesszámban mert Faterom az igazi szaki én egyenlőre kb az 5. Inas évemet töltöm a műhelyben. :-)
              dino125ad kedvelte ezt.

              Komment


                Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mi is BC3-at használunk.
                Köszi Cooter!

                Akkor a BC3-nál eddig senki nem tud jobbat! Én a vezérműtengely projektemhez is azt választottam.
                Bár szükségem lenne GO3-as anyagra is -csapágynak -de eddig még nem találtam olyan helyet ahol vehetnék kevesebb mint 6 méteres szálat! Ha tudtok ilyen helyet szóljatok!

                Komment


                  dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  vezérműtengely projektemhez is azt választottam.
                  Mihez készítel vezérműtengelyt? Vagy ez valami titkos projekt?

                  Komment


                    Méretre stimmelő, vagy abból kialakítható dugónál vigyázz, mert a japcsik közt sok a nicasil henger, teljesen más a gyűrűanyag, gyűrűvég stiftelésre is, nehogy ablakba fusson. Egyébként a sok motorolajtól is jobban melegszik. Saját tapasztalat 88-ból: 35O-es jawa californiám agyon generálozva , gyári új cuccokkal, legjobb gépműhely, laboratóriumban összerakva, csörgött minden beállítással, kulcs kihúzása után még utógyújtás-röfögés. Bécsből hazafele jövet a sóherség hozta meg a megfejtést. Nem volt az osztrák kútnál keverékoszlop, külön vettünk tubusban mobil 2T-ét, nem maradt pénz a tankolás után csak annyi olajra, hogy kb. 6O:1 lett a keverék. Hibátlan lett,sokal jobb hang, csörgés megszűnt, utóröfögés is. Utána itthon is ilyet kevertem hozzá, sosem volt gond, marhajó motor volt, ETZ killer, 16O végseb.
                    sepy, wsievers és kedvelte ezt.

                    Komment


                      Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mihez készítel vezérműtengelyt?
                      Dehogy titkos! NSU Max-hoz!

                      Komment


                        dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Dehogy titkos! NSU Max-hoz!
                        Csináltam 1-2 NSU-t is és van egy fickó németországban az NSU Motzke,és nála az utolsó csavarig mindent meg tudsz hozzá venni,nem biztos h olcsóbban megúszod ha magadnak gyártod le a dolgokat. Ha érdekel megadom az elérhetőségeit !

                        Komment


                          Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Csináltam 1-2 NSU-t is és van egy fickó németországban az NSU Motzke,és nála az utolsó csavarig mindent meg tudsz hozzá venni,nem biztos h olcsóbban megúszod ha magadnak gyártod le a dolgokat. Ha érdekel megadom az elérhetőségeit !
                          Köszönöm, ismerem - talán - az összes németországi NSU alkatrész kereskedőt! Sőt most is rendeltem Motzke-től, de a vezérműtengely az más! Ez több egyszerű alkatrésznél! Később egy másolóköszörűt is szeretnék gyártani a további tengelyekhez....

                          Veterán fórum - dino125ad - Blogok
                          Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2013 márc. 01, 16:19.

                          Komment


                            sziasztok!

                            Olyan problémám van, hogy van egy T 5.H motorpm, és a motorját most újítom fel(csapágy, szimering stb). A dugattyúm az olyan szintem csörgött, hogy cserére szorul. A csapszeg furatot a csapszer kirágta föl-le irányba. Lóg mint bíróseggébe a ló...sz. Na a lényeg, hogy kell nekem egy +1 méretű dugó gyáriba használatlan. Tudom ez szinte lehetetlen. Valaki tudna mondani egy olyan márkát vagy gyártmányt utángyártottba amit érdemes beletenni? Nem az árukkal van bajom az utángyártottnak, hanem egy batyu f...szt nem ér a legtöbb.(állítólag) Pl az indiai Ambika(aszem) nagyon gyér volt az egyik barátoméba. Berta dugattyúról valakinek van tapasztalata? Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget! Egyszer szeretném normálisan megcsinálni!

                            Komment


                              Milyen márkájú olajat használtok a benzin keverékhez? Köszi a tanácsokat a válaszolóknak!

                              Komment


                                A használatban lévő, jelenleg működő kétütemű szerkezeteimhez MOL Arol 2t-t használok (Dongó, Robi55 kapa, Babetta, mind 1:33-mal). Nincs vele sok bajom. Igaz, amikor a Róbert kapa motorját meg kellett bontani, igen nagy mennyiségű korom lakott benne.
                                Úgy tervezem, ha a nagymotor is belép a használatban lévő járgányaim körébe, áttérek a Repsol 2t-re. Többen dicsérték már itt is..




                                ...no, meg is találtam a témát, ahol erről folyt az eszmecserélgetés:

                                http://veteran.forum.hu/veteranok-ha...torolajok-488/
                                Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 okt. 25, 14:12.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X