Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komment


      Kis magyarázat, ha ez így még mindig nem lenne elég világos: ha a NAV (MÁV, stb.) „hivatalos” oldalára kitesznek egy szerzői jogi védelem alatt álló tartalmat (könyvet, zeneművet, stb.), amely nyilvános közléséhez annak szerzője nem járult hozzá, akkor a NAV (MÁV, stb.) törvénysértést követ el, csakúgy, mint mindenki más, aki az erre a tartalomra mutató hivatkozást megosztja.
      Tisztán értető, majd legközelebb jobban figyelek


      a kért könyv időnként felbukkan a különféle onlájn aukciós oldalakon, sajnos az ára a 10...15e felé tendál. Kis szerencsével börzéken ennek a feléért meg lehet 'kaparintani'

      Egy hónapja volt a V....rán kemény 3600ft-ért ment el!
      kedvelte ezt.

      Komment


        Komment


          A Pannónia váltónál a kettesből hármasba való rakásnál is jellemző a reccsenés? Egyesből kettesbe tudom hogy igen.

          Komment


            az enyémből kiindulva:
            üresből egyesbe szokásos kattanás, egyesből kettesbe szinte mindig reccsenés, kivéve ha kb alapjáratnál váltasz, hármasból kettesbe kb 100 váltásból 1szer be se veszi csak recseg, de hármast/négyest mint a vaj úgy veszi, szinte csak meg kell simogatni alulról a váltókart felfele váltáskor.
            dkari kedvelte ezt.

            Komment


              hármasból kettesbe kb 100 váltásból 1szer be se veszi csak recseg
              Eléggé lóghat már a kis kettes fogaskereked, visszafelé nem szabadna reccsennie, csak felváltásnál.
              kedvelte ezt.

              Komment


                Hali!
                Nekem nemrecseg felfelé váltásál se,de van egy másik probléma helyette.
                Nekem lefele váltásnál nemtalálja 2ből az 1est.Meg még annyi 3ast magas fordulaton kidobja de ez ritka.

                Komment


                  Mit jelent, hogy "nem találja"?

                  Komment


                    Hát az hogy lefele váltásnál a 2esböl 1be vagy lentebb.dobja 1 kicsit az 1esnél vagy fentebb aza 1es.2koze.pedig bevan allitva az ütközöcsavar rendesen.

                    Komment


                      Lehet kopott, törött a léptető. Vagy ha régi fajta a váltótárcsa szerkezete, abban a sok mozgó alkatrész képes rendesen elkopni.

                      Komment


                        Az új féle van benne.
                        A léptetökön összerakásnál nemvolt felületi kopás.Szerintem maga a tárcsa vájatai koptak ki.

                        Komment


                          Több váltóból legóztad össze?
                          Felújítás óta hány km-t mentél vele?

                          Én több blokkból kukáztam össze az enyémet. Az első próbakörnél alig bírtam kettesbe kapcsolni és vagy az első 100km-en ritka sz.rul működött a váltó. De egyre jobb lett, most meg már csak néha dobja ki a kettest.
                          Szóval ha még nem mentél sokat s felújítás óta akkor lehet hogy csak még kopnia kell.

                          Komment


                            Igen,több darabbol van.
                            Sajna papir es minden nelkul es kinezetre se a legszebb igy nagyon ritka hogy megyek vele.De kb 10-20km van csak benne.

                            Komment


                              zahi, ptm004 és 5 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Na én pl. ezt nagyon jól megtapasztaltam.
                                Az elején a kettes-négyes nagyon hangos volt, a négyes van a legtöbbet használva, az azóta szerintem teljesen összekopott.
                                zahi, heeegany és TLF65 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X