Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó
Collapse
X
-
ApaE
-
Kis magyarázat, ha ez így még mindig nem lenne elég világos: ha a NAV (MÁV, stb.) „hivatalos” oldalára kitesznek egy szerzői jogi védelem alatt álló tartalmat (könyvet, zeneművet, stb.), amely nyilvános közléséhez annak szerzője nem járult hozzá, akkor a NAV (MÁV, stb.) törvénysértést követ el, csakúgy, mint mindenki más, aki az erre a tartalomra mutató hivatkozást megosztja.
a kért könyv időnként felbukkan a különféle onlájn aukciós oldalakon, sajnos az ára a 10...15e felé tendál. Kis szerencsével börzéken ennek a feléért meg lehet 'kaparintani'
Egy hónapja volt a V....rán kemény 3600ft-ért ment el!
- 1 like
Komment
-
ApaE
-
az enyémből kiindulva:
üresből egyesbe szokásos kattanás, egyesből kettesbe szinte mindig reccsenés, kivéve ha kb alapjáratnál váltasz, hármasból kettesbe kb 100 váltásból 1szer be se veszi csak recseg, de hármast/négyest mint a vaj úgy veszi, szinte csak meg kell simogatni alulról a váltókart felfele váltáskor.dkari kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Több váltóból legóztad össze?
Felújítás óta hány km-t mentél vele?
Én több blokkból kukáztam össze az enyémet. Az első próbakörnél alig bírtam kettesbe kapcsolni és vagy az első 100km-en ritka sz.rul működött a váltó. De egyre jobb lett, most meg már csak néha dobja ki a kettest.
Szóval ha még nem mentél sokat s felújítás óta akkor lehet hogy csak még kopnia kell.
Komment
Komment