A bloknak a gyujtása jó mert nemlöki visza le a dugattyut semi mellék hang de mégis sokáig rugdosni szivatva.Ez a karbi ami rajta van most lett beálitva 1 régi blokhoz semmi baja nemcsepeg sehol.A blokba igaz nincs olja de attol nemkéne ilyet csinálnija.Valakinek valami ötlet?Azon gondolkodok hogy a levegö csavaron kell gondolom én.Egyébként a forgattyusház meik is mert igy sajnos nemtudom.Ja meg a blokk vesz mindenféle sebeséget a 4sebeség helyet van benne vagy 9 de a rendes fokozatokat alig kapcsolja be a többibe meg üreset játszik.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia munkagép
Collapse
X
-
csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyébként a forgattyusház meik is mert igy sajnos nemtudom.
csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa meg a blokk vesz mindenféle sebeséget a 4sebeség helyet van benne vagy 9 de a rendes fokozatokat alig kapcsolja be a többibe meg üreset játszik.
Komment
-
Értem,egyébként állitottam a levegö csavaron mivel másik blokk 2.3 rugásra szivatva ezis indul.A váltofedelet levetem az ék kivolt esve a váltobol a rugoval eggyüt.Hálistenek találtam hozzá betettem és kicsit álitgatva de gyorsan me má sötétedet a fogaskereket öszeraktam és veszi az 1est csak kicsit mozgatni kell elöre hátra sajna 1.5még mindig néha beugrik 2.3 szépen 4 megint mozgatni kel de azt nemfelezi.Szerintetek ezzel mit csinájak?A léptetök még ujnak néznek ki.Esetleg forgasam a fogaskerekekt hogy mind1 irányba áljon és ugy tegyem össze?
Egyébként van egy váltotengelyem+kuplungtengelyem hozzávaló fogasokkal.Valaki leirná hogykel öszerakni képpel vagy valami van már erröl?
Komment
-
Ez a váltótárcsa üres állásban. Mikor váltasz felfelé, akkor ez balra forog. A jobb oldalán látod a tájolóstiftet és a tárcsa oldalán a helyét fokozatonként.
Ha most gondolatban egyesbe váltasz, annyi történik, hogy a bal oldali léptetőt kitolja balra, ezzel összetollva két fogaskereket körmös kapcsolással.
Ami nálad történik, hogy a bevágásban látható csúcsos résznél nem rögzül a léptetővilla, hanem lecsúszik a kettes felé.
Vagy kopott ez a tárcsád és/vagy a két váltófogaskerék van megkopva és kiugranak a körmök a fészkekből.
- 3 likes
Komment
-
Értem,akkor megprobálom átépiteni a másik blokbol mert abba kicsivel jobb minöségü.Egyébként az a bajom hogy ha leveszem a váltofedelet ott a váltorudnak a huzoja és attol nemférek el ezért mindig lekell épiteni az egész bal oldalt.Ezt nemlehet valahogy máshogy valami teknikával megoldani? Mert már sajna felvan tölve olajjal.Egyébként akkor a léptetövillák kizárva?Mert amikor belenyulok a léptetö oldalra nem mozog max 1mm ert ha meg elöre tolom vagy hátra akkorsincs semi kotyogás hanem egyböl tolja a kerekeket.Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 szept. 22, 08:44.
Komment
-
csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemindig lekell épiteni az egész bal oldalt.Ezt nemlehet valahogy máshogy valami teknikával megoldani?
A léptető szerkezetet kiemeled a rögzítő csapokról, a rugós rögzítő füleket összenyomod és amennyire birod a létető kart tolod a henger felé. A léptető szerkezetet billented és próbálod ellenkező irányba kihúzni. Leírni is nehéz, csinálni még nehezebb!
Komment
-
Most gyujtom fel :_D
Összerakom a motort minden müxik kicsit szar volt a kuplung de állitottam és jó mentem vele 1 kört minden faxa.Most délután mennék vele erre amint beinditom (szivatva) mélyen alig jár a motor még ha huzom is neki 1-2s mire elkezd ténylegesen pörögni a motor akkorse normálisan.Ezután elindulnék vele erre 1es bevétele után lökdös csapkod a gépezet elöre hátra 2esbe igaz megszünik ez de ugyanolyan gyenge és nempörög.És a kipufogonál valami fekete anyag fojik a könyökön ki a gyertyát kivéve pedig fekete és valami anyag van rajta nem olaj szerü de lehet az.Mi lehet a probléma?
Komment
-
Van két motorod!
Szedd szét mindkettőt,mosd el az alkatrészeket válogasd össze a jobb alkatrészeket,vegyél új szimeringeket,tegyél új tömítéseket.A váltó alkatrészeit ne cserélgesd ha nem muszáj,össze vannak kopva,azt a jobbat egybe szereld át.
Rakd össze,álítsd be a javasolt értékekre:gyújtás ,súbertü,levegőcsavar.indítsd be álítsd be az alapjáratot és használd idővel összerázódik és finomítható lesz a járása,az állandó szerelgetéssel csak rontasz rajta,használni is kellene.
Ettől ólcsóbban,jó nem lessz!
csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMost gyujtom fel :_D
Hidd el jobban megy utána,ha nem azon agyalsz,állandóan!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Most még nemszetem szét a két blokkot hanem nagyábol beálitottam karbit meg mindent.Kiderül sok benzint kapot vettem hát visza a tün.Minden tökéletes 1es sebeség igaz kuka de lehet vele menni.A lényeg kimentem 1 lejtön 4.be indulva (elötte 1 2x nagyobon is kijöt 4.be) erre elkezd fulladni.Lehaintottam 3 ba még mindig fullad jo ak visza 2es de ot bevete ugye a kettö közé azaz ojan mintha üresbe lett volna.Erre elindult gurulva hátra közbe dobáltam a sebeséget.Egyszerecsak azt veszem észre teljesen lepörög a motor erre hirtelen teljes gázzal üvölt a motor és hiába veszem visza a gázt nempörög le füstöl orrán száján.Iettembe letéptem a pipakábalt de a motor ezután is valami rejtélyes modon kb 20-30s ig folyamatos pörgéssel hirtelen leált.Vártunk vele ujra proba és mintha mi sem törtétnt volna semi probléma.De azért megkérdezném,szerintetek mi lehetet??Halotam már olyat hogy hátrafele indult be 1 motor de pannoniánál még nemhalotam.
Komment
Komment