Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia munkagép

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    A bloknak a gyujtása jó mert nemlöki visza le a dugattyut semi mellék hang de mégis sokáig rugdosni szivatva.Ez a karbi ami rajta van most lett beálitva 1 régi blokhoz semmi baja nemcsepeg sehol.A blokba igaz nincs olja de attol nemkéne ilyet csinálnija.Valakinek valami ötlet?Azon gondolkodok hogy a levegö csavaron kell gondolom én.Egyébként a forgattyusház meik is mert igy sajnos nemtudom.Ja meg a blokk vesz mindenféle sebeséget a 4sebeség helyet van benne vagy 9 de a rendes fokozatokat alig kapcsolja be a többibe meg üreset játszik.
    Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 szept. 19, 21:08.

    Komment


      #62
      csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Egyébként a forgattyusház meik is mert igy sajnos nemtudom.
      Az amelyikben a főtengely forog.

      csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ja meg a blokk vesz mindenféle sebeséget a 4sebeség helyet van benne vagy 9 de a rendes fokozatokat alig kapcsolja be a többibe meg üreset játszik.
      Tegyél bele olajat, lehetőleg föntről, a váltóház fedelét levéve hogy azt a rész is olajos legyen rögtön. Aztán indítsd be és jó eséllyel működni fog.

      Komment


        #63
        Értem,egyébként állitottam a levegö csavaron mivel másik blokk 2.3 rugásra szivatva ezis indul.A váltofedelet levetem az ék kivolt esve a váltobol a rugoval eggyüt.Hálistenek találtam hozzá betettem és kicsit álitgatva de gyorsan me má sötétedet a fogaskereket öszeraktam és veszi az 1est csak kicsit mozgatni kell elöre hátra sajna 1.5még mindig néha beugrik 2.3 szépen 4 megint mozgatni kel de azt nemfelezi.Szerintetek ezzel mit csinájak?A léptetök még ujnak néznek ki.Esetleg forgasam a fogaskerekekt hogy mind1 irányba áljon és ugy tegyem össze?




        Egyébként van egy váltotengelyem+kuplungtengelyem hozzávaló fogasokkal.Valaki leirná hogykel öszerakni képpel vagy valami van már erröl?

        Komment


          #64
          Egyébként sikerült öszeraknom a gép váltoját de még mostse tom jolvan Álto helybe ritkán de vesz 1.5 öt de egyébként szépen veszi.Beinditva meg majdnem mindig 1.5öt vesz 1est elég nehéz betetni vele.Mit kell ienkor néznem hogy jó e?A léptetöket vagy a fokgasok állását esetleg állapotát?

          Komment


            #65
            Click image for larger version

Name:	20120815637.jpg
Views:	1
Size:	180.2 KB
ID:	138331

            Ez a váltótárcsa üres állásban. Mikor váltasz felfelé, akkor ez balra forog. A jobb oldalán látod a tájolóstiftet és a tárcsa oldalán a helyét fokozatonként.
            Ha most gondolatban egyesbe váltasz, annyi történik, hogy a bal oldali léptetőt kitolja balra, ezzel összetollva két fogaskereket körmös kapcsolással.
            Ami nálad történik, hogy a bevágásban látható csúcsos résznél nem rögzül a léptetővilla, hanem lecsúszik a kettes felé.
            Vagy kopott ez a tárcsád és/vagy a két váltófogaskerék van megkopva és kiugranak a körmök a fészkekből.
            dongos78, OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Értem,akkor megprobálom átépiteni a másik blokbol mert abba kicsivel jobb minöségü.Egyébként az a bajom hogy ha leveszem a váltofedelet ott a váltorudnak a huzoja és attol nemférek el ezért mindig lekell épiteni az egész bal oldalt.Ezt nemlehet valahogy máshogy valami teknikával megoldani? Mert már sajna felvan tölve olajjal.Egyébként akkor a léptetövillák kizárva?Mert amikor belenyulok a léptetö oldalra nem mozog max 1mm ert ha meg elöre tolom vagy hátra akkorsincs semi kotyogás hanem egyböl tolja a kerekeket.
              Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 szept. 22, 08:44.

              Komment


                #67
                csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                mindig lekell épiteni az egész bal oldalt.Ezt nemlehet valahogy máshogy valami teknikával megoldani?
                Ki lehet bújtatni, de nagyon macerás! Sok próbálkozással és szitkozódással jár. (Ha villás a tléptető kar és nem a körmös későbbi tipus.)
                A léptető szerkezetet kiemeled a rögzítő csapokról, a rugós rögzítő füleket összenyomod és amennyire birod a létető kart tolod a henger felé. A léptető szerkezetet billented és próbálod ellenkező irányba kihúzni. Leírni is nehéz, csinálni még nehezebb!

                Komment


                  #68
                  tudom 1x már igy vettem ki és igen jol fel is baszott.. de kivenni még csak csak kilehet venni de viszatenni akarom ugy hogy nekeljen lebontani.Azt ugyanezzel a megoldásal vagy iszonyat nehéz vagy letetelen.

                  Komment


                    #69
                    Most gyujtom fel :_D
                    Összerakom a motort minden müxik kicsit szar volt a kuplung de állitottam és jó mentem vele 1 kört minden faxa.Most délután mennék vele erre amint beinditom (szivatva) mélyen alig jár a motor még ha huzom is neki 1-2s mire elkezd ténylegesen pörögni a motor akkorse normálisan.Ezután elindulnék vele erre 1es bevétele után lökdös csapkod a gépezet elöre hátra 2esbe igaz megszünik ez de ugyanolyan gyenge és nempörög.És a kipufogonál valami fekete anyag fojik a könyökön ki a gyertyát kivéve pedig fekete és valami anyag van rajta nem olaj szerü de lehet az.Mi lehet a probléma?

                    Komment


                      #70
                      Nem égeti el az üzemanyagot!
                      Titus kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #71
                        Lehet,és ienkor mi a teendö?Meg miért csépel a gép?Lehet hamar gyujt és viszalöki a dugattyut? Vagy milehet mán?

                        Komment


                          #72
                          Van két motorod!
                          Szedd szét mindkettőt,mosd el az alkatrészeket válogasd össze a jobb alkatrészeket,vegyél új szimeringeket,tegyél új tömítéseket.A váltó alkatrészeit ne cserélgesd ha nem muszáj,össze vannak kopva,azt a jobbat egybe szereld át.

                          Rakd össze,álítsd be a javasolt értékekre:gyújtás ,súbertü,levegőcsavar.indítsd be álítsd be az alapjáratot és használd idővel összerázódik és finomítható lesz a járása,az állandó szerelgetéssel csak rontasz rajta,használni is kellene.
                          Ettől ólcsóbban,jó nem lessz!
                          csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Most gyujtom fel :_D
                          Ja,és ha idegesiteni kezd az egész,nem kell ütögetni,szidni nem ő tehet róla.Mosakodj meg nézz tévét,vagy menj csajozni.

                          Hidd el jobban megy utána,ha nem azon agyalsz,állandóan!
                          Beagle, CZsolti és Che kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #73
                            Értem,köszönöm a választ.Már tényleg ez a legvégsö megoldás hogy szétkel huznom a két blokkot és épitgetnem.Egyébként ez ugye belsö szimeringes?

                            Komment


                              #74
                              De válogatás közben a blokkfeleket ne keverd össze, azok párban legyenek az eredeti párjukkal.

                              Komment


                                #75
                                Most még nemszetem szét a két blokkot hanem nagyábol beálitottam karbit meg mindent.Kiderül sok benzint kapot vettem hát visza a tün.Minden tökéletes 1es sebeség igaz kuka de lehet vele menni.A lényeg kimentem 1 lejtön 4.be indulva (elötte 1 2x nagyobon is kijöt 4.be) erre elkezd fulladni.Lehaintottam 3 ba még mindig fullad jo ak visza 2es de ot bevete ugye a kettö közé azaz ojan mintha üresbe lett volna.Erre elindult gurulva hátra közbe dobáltam a sebeséget.Egyszerecsak azt veszem észre teljesen lepörög a motor erre hirtelen teljes gázzal üvölt a motor és hiába veszem visza a gázt nempörög le füstöl orrán száján.Iettembe letéptem a pipakábalt de a motor ezután is valami rejtélyes modon kb 20-30s ig folyamatos pörgéssel hirtelen leált.Vártunk vele ujra proba és mintha mi sem törtétnt volna semi probléma.De azért megkérdezném,szerintetek mi lehetet??Halotam már olyat hogy hátrafele indult be 1 motor de pannoniánál még nemhalotam.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X