Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dugattyúk, hengerek, lóerők

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Várjuk az infókat, várjuk az eredményeket!!!

    Komment


      Az én elképzelésem szerint ha bográcsozunk a dugattyúval Talán öregítjük, feszültség mentesítjük és azért lesz jobb. Régen az eszterga pad ágyat kitették a szabad ég alá pár évre öntés után ugyan ezért. Ha nem megfelelő az anyag minősége és a megmunkálása egy dugattyúnak csinálhatsz vele bármit szerintem akkor sem fogja bírni a nagyobb terhelést. El lehet vele papisan fópöfögni de ha meg akarod hajtani meg akar szorulni. Talán a jó olaj minőség segítség egy KISSÉ!

      Komment


        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az én elképzelésem szerint ha bográcsozunk a dugattyúval Talán öregítjük, feszültség mentesítjük és azért lesz jobb. Régen az eszterga pad ágyat kitették a szabad ég alá pár évre öntés után ugyan ezért. Ha nem megfelelő az anyag minősége és a megmunkálása egy dugattyúnak csinálhatsz vele bármit szerintem akkor sem fogja bírni a nagyobb terhelést. El lehet vele papisan fópöfögni de ha meg akarod hajtani meg akar szorulni. Talán a jó olaj minőség segítség egy KISSÉ!
        Had szoruljon, kicsit meg kell reszelni a szorult részt, aztán hajtani tovább. Idővel csak elkopnak a szorulásra hajlamos részek

        Komment


          Idővel csak elkopnak a szorulásra hajlamos részek
          Vagy elhajlanak, görbülnek. Melyiknek mi a sorsa. A furatosok ráncosodni és fonnyadni szoktak.

          Komment


            Idővel csak elkopnak a szorulásra hajlamos részek
            Addigra már kicsit csörög,ciripel utána megfúrjuk:és kezdünk mindent előröl!
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Csak kenés legyen !!!

              Komment


                Ennyire féltek egy kis csörgéstől? Akkor Keszin majd kicsit megpörgetem a gépet és én leszek a mumus

                Komment


                  Egy CZ-ha nem csörög nem is megy!!-így a cz-sek csak a kilgyótól félnek!

                  Komment


                    Zsolti ha ezt a bejegyzésed otthon el olvassák 2 hétig nem lesz főtt kaja az asztalon

                    Komment


                      Zsolti ha ezt a bejegyzésed otthon el olvassák 2 hétig nem lesz főtt kaja az asztalon
                      Világos, másra kell az asztal!

                      Komment


                        Valaki homályosítson már föl... Simson 250 dugattyúkat nézegetem a neten,s nekem furcsa,hogy a sporthoz lapos tetejű dugattyút írnak a túrához pedig domború tetejűt. Szerintem a logika... azt diktálná,hogy a magasabb tető nagyobb kompressziót ad,s ezáltal "sportosságot".

                        Komment


                          Mindkettő túlfeszített 14 LE 68/68 furat/lökettel elvileg a kompresszioa Sportnál 7,2 míg a Tura 6,7
                          Gondolom a hengerfej formája sem mindegy,

                          Komment


                            Sportnál 7,2 míg a Tura 6,7
                            Épp ezért nem értem. Eldöntöttem domború tetős dugattyú lesz.

                            Komment


                              Rendeltem Pannónia dugattyút és Pannónia dugattyúgyűrűt.....persze egy helyről. A dugóban a horony 2mm,a gyűrű persze Pannóniáé 2,5-ös.. És hát nem bele..

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A dugóban a horony 2mm,a gyűrű persze Pannóniáé 2,5-ös.. És hát nem bele..
                                Ez durva, egy héten belül két eset!
                                Én már elég régen nem nyúltam motorhoz, autószerelés viszi el minden hobbi időmet. Egy utcabelimnek kellett (volna) hengert cserélni Pannónia blokkon, rávettem magam, pedig mindig szarból várat akarnak építtetni, na mindegy...
                                Le se fotóztam, hogy milyen hengert fúrt neki a környékbeli szaki 3. túlméretre, korábbi gyűrűtörés miatt durván belevert a csatornák élébe, fúrás után is mm mély sérülések...nem is érdekel már, vagy hogy az új dugattyú felső élét odaverték valahová és tűreszelővel kellett valahogy formába hozni....kistraktorba lesz úgyis, szokták mondani...szar is lesz, a nyakamat rá.
                                No, szóval emberem is egy helyről vette a dugattyút és a gyűrűket, meg oda adta be a hengert is a "gépmunkára". Rakom fel szombaton a dugattyút, csomagolom ki a gyűrűket, nézném hogy elég mélyek-e a beszúrások a gyűrűhöz, akkor látom hogy 2-es a dugattyún a beszúrás és 2,5-es a gyűrű vastagság. Mondom, ebből ma semmi nem lesz. Az ember kész volt teljesen. Majd hív holnap, mert csütörtökön szállítanak a boltba.
                                Valami szarság majd lesz azzal is...

                                Elismerésem Attila, hogy ezekkel küzdesz nap, mint nap!
                                Én már totál feladtam, a hátam közepe se kívánja ezt...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X