Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
Viszont sehol sem találom hogy az első telókba mennyi olaj kell? (valahova fel volt pedig írva nekem... )
Én viszont megtaláltam a saját cetlimet, 215 ccm és SAE 40 olaj ha ez is érdekel valakit.
Jó hangja van a gépednek, én a hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.
Joker feladványára kezdetnek, ha nagyon megy az a Pannónia akkor valószínűleg az átlagosnál dúsabb keverékkel van etetve. Ennek mondjuk ellentmond, hogy könnyen indul melegen. Én viszont nem rugdosnám ha úgyis gurul, vagy épp itt van a kutya elásva?
Szerintem akkor megy a legjobban:ha ideális a beállítás nagy sebességhez.Ez azt jelenti kisebb tartományban valószínűleg szegény a benzin levegő aránya és gázlevételnél a hajszolt motor túlmelegszik ,az ellátás nem lesz jó míg kicsit vissza nem hűl. (Ügyesen két sebesség közé is be lehet váltani )
Én már vissza-áltam az alapokra : tegnap elvileg felújított motorral műszakira kész a gépem este az udvaron két kört pötyögtem.....Kinézete rongyos ,és alakított,de erre volt anyagi,fizikai,lelki erőm...
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Én viszont megtaláltam a saját cetlimet, 215 ccm és SAE 40 olaj ha ez is érdekel valakit.
Közben megtaláltam, de köszi
Viszont én már tapasztaltam hogy a gyári ajánlással elég szar. Viszont teleszkóp olajjal lényegesen jobb. Főleg 5W-s olajjal
A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.
A gyújtótrafó réz lemezére forrassz rá egy másik réz lemezt ami a kívánt irányba lóg. Gyári gyújtást én is így csináltam meg. (vagy rakj rá egy normális gyújtást )
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
Milyen gyertya van benne? Másik gyertyával lett próbálva? Milyen gyújtása van a gépnek? Karbi tuti jól van beállítva? És jó is? Nincs szarrákopva? Másik karbival lett próbálva?
A gyújtótrafó réz lemezére forrassz rá egy másik réz lemezt ami a kívánt irányba lóg. Gyári gyújtást én is így csináltam meg. (vagy rakj rá egy normális gyújtást )
Az lesz a következő lépés ha nem jó, de mint írtam egyenlőre csak próba lesz. Lehet, hogy kisebb kompresszióhoz nagyobb előgyújtással fog jól működni. A régebbi 6,8-as sűrítésű Pannóniáknak is nagyobb előgyújtás van a gépkönyvébe. Ez szerintem azért 7 fölött van kicsivel így, de az előgyújtás sem annyi ami a TLF könyvében van.
Én akkor lepődtem meg mikor utángyártott megszakítót szereltem fel:nem fért bele az állíthatóságba...aztán rájöttem más a megszakító alakja azért nem lehet,próbáld a régit vissza...
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
Nagy fordulatnál, motorféknél, jelentősen megemelkedik a vákum a forgattyús házban!
Mivel nem írtad, hogy füstöl a moci, így én első körben a jobb oldali szimeringet, és annak környékét venném szemügyre!
Ez itt most azt jelenti, hogy alapvetően jó a szimering, de a túlzott motorféknél már átenged!
Én cserélném....de ez csak az én véleményem...uff...!
a hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól
Bocs , de a hengerfej tömítés vastagsága nem befolyásolja a FHP-t ! Milyen tömítést tettél be egyébként , és miért ? Megszakítóhézag OK?
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ha nem jó majd alakítok rajta még(forrasztok).
Én akkor lepődtem meg mikor utángyártott megszakítót szereltem fel:nem fért bele az állíthatóságba...aztán rájöttem más a megszakító alakja azért nem lehet,próbáld a régit vissza...
Igen ilyennel már találkoztam , máshol volt a müanyag tapintó rész a megszakító kalapácsrészén , valószínű a szegecselés helyzeti hibája miatt .... (mert ez kínai ! )
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Fals levegő , szegény keverék , szegény és alacsony alapjárati beállítás ... gyertyakép ?
Bocs , most látom gyakorlatilag Tonybácsi is ezt írta ..... De szegény keverékkel sajnos meg is ragadhat, féktisztító próba ?
Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 16:51.
Bocs , de a hengerfej tömítés vastagsága nem befolyásolja a FHP-t ! Milyen tömítést tettél be egyébként , és miért ? Megszakítóhézag OK?
Igazad lehet, de én mégis 5 mm-t mértem a 3 helyett, holott az utóbbira emlékeztem. Talán más volt a mérés menete(szemre/multiméter). Gyári új tömítést kapott, mert nem tökéletesen sík a hengerfej és melegen kifúj alatta. Ha jó lesz akkor jó, ha nem megint leveszem. Játék a szerelése.
Megszakítóhézag 0,4 mm, gondolkoztam hogy 0,35-re állítom, így tudok csalni kicsit az előgyújtással, mert akkor később nyit. Egyenlőre ez marad annyi, majd meglátom hogyan működik így.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 márc. 29, 17:17.
Oka: mérési pontatlanság
nem tökéletesen sík a hengerfej és melegen kifúj alatta. Ha jó lesz akkor jó, ha nem megint leveszem. Játék a szerelése.
Attól nem lesz sík ... tudom , hogy nem egyszerű az esztergába befogni , de inkább síkoltasd le , és állitsd be tömítésvastagság változtatásával a préstérmagasságot kb 1,3-1,5 mm -re ... (cinnel ki tudod mérni ) , de mielőtt visszaraknád a H.F.-t állítsd be a gyujtást lehetőleg indikátorórával ,(asszem 2,8 - 3 mm FHPE, megsz.hézag 0,35-0,45 mm ) úgy pontosabb . Én le szoktam bányászni a megszakítóról a vezetékeket a lendkerék ablakán keresztül , és úgy nézem multiméterrel a "sípoló" szakadásmérő állásban a megszakítási pillanatot , mindíg forgásiránnyal megegyező irányba ellenőrizve .... bár utána elég babra munka visszajátszani a "tyúkbeleket " .
Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 20:26.
Komment