Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jól áll a modernizálás a gépednek- szépen szól az új karbival. Szép a fekete- piros kotrasz . Ez már az új gyújtással készült ?/ 12 v- ra gondolok /.

    Komment


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Jól áll a modernizálás a gépednek- szépen szól az új karbival. Szép a fekete- piros kotrasz . Ez már az új gyújtással készült ?/ 12 v- ra gondolok /.
      Persze hogy 12V
      6V-al aligha lenne ilyen fénye és kapcsolna ilyen gyorsan a tompított-távolsági között

      Komment


        PANNÓNIA

        A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .

        Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!

        Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .

        Komment


          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Viszont sehol sem találom hogy az első telókba mennyi olaj kell? (valahova fel volt pedig írva nekem... )
          Én viszont megtaláltam a saját cetlimet, 215 ccm és SAE 40 olaj ha ez is érdekel valakit.
          Jó hangja van a gépednek, én a hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.


          Joker feladványára kezdetnek, ha nagyon megy az a Pannónia akkor valószínűleg az átlagosnál dúsabb keverékkel van etetve. Ennek mondjuk ellentmond, hogy könnyen indul melegen. Én viszont nem rugdosnám ha úgyis gurul, vagy épp itt van a kutya elásva?

          Komment


            Szerintem akkor megy a legjobban:ha ideális a beállítás nagy sebességhez.Ez azt jelenti kisebb tartományban valószínűleg szegény a benzin levegő aránya és gázlevételnél a hajszolt motor túlmelegszik ,az ellátás nem lesz jó míg kicsit vissza nem hűl. (Ügyesen két sebesség közé is be lehet váltani )
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A modernizálásba beletört a bicskátok
            Én már vissza-áltam az alapokra : tegnap elvileg felújított motorral műszakira kész a gépem este az udvaron két kört pötyögtem.....Kinézete rongyos ,és alakított,de erre volt anyagi,fizikai,lelki erőm...
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én viszont megtaláltam a saját cetlimet, 215 ccm és SAE 40 olaj ha ez is érdekel valakit.
              Közben megtaláltam, de köszi
              Viszont én már tapasztaltam hogy a gyári ajánlással elég szar. Viszont teleszkóp olajjal lényegesen jobb. Főleg 5W-s olajjal

              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.
              A gyújtótrafó réz lemezére forrassz rá egy másik réz lemezt ami a kívánt irányba lóg. Gyári gyújtást én is így csináltam meg. (vagy rakj rá egy normális gyújtást )

              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              PANNÓNIA

              A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .

              Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!

              Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
              Milyen gyertya van benne? Másik gyertyával lett próbálva? Milyen gyújtása van a gépnek? Karbi tuti jól van beállítva? És jó is? Nincs szarrákopva? Másik karbival lett próbálva?

              Komment


                heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A gyújtótrafó réz lemezére forrassz rá egy másik réz lemezt ami a kívánt irányba lóg. Gyári gyújtást én is így csináltam meg. (vagy rakj rá egy normális gyújtást )
                Az lesz a következő lépés ha nem jó, de mint írtam egyenlőre csak próba lesz. Lehet, hogy kisebb kompresszióhoz nagyobb előgyújtással fog jól működni. A régebbi 6,8-as sűrítésű Pannóniáknak is nagyobb előgyújtás van a gépkönyvébe. Ez szerintem azért 7 fölött van kicsivel így, de az előgyújtás sem annyi ami a TLF könyvében van.

                Komment


                  Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha nem jó majd alakítok rajta még(forrasztok).
                  Én akkor lepődtem meg mikor utángyártott megszakítót szereltem fel:nem fért bele az állíthatóságba...aztán rájöttem más a megszakító alakja azért nem lehet,próbáld a régit vissza...
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    PANNÓNIA

                    A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .

                    Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!

                    Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
                    Nagy fordulatnál, motorféknél, jelentősen megemelkedik a vákum a forgattyús házban!
                    Mivel nem írtad, hogy füstöl a moci, így én első körben a jobb oldali szimeringet, és annak környékét venném szemügyre!
                    Ez itt most azt jelenti, hogy alapvetően jó a szimering, de a túlzott motorféknél már átenged!
                    Én cserélném....de ez csak az én véleményem...uff...!

                    Komment


                      Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      a hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól
                      Bocs , de a hengerfej tömítés vastagsága nem befolyásolja a FHP-t ! Milyen tömítést tettél be egyébként , és miért ? Megszakítóhézag OK?

                      Komment


                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha nem jó majd alakítok rajta még(forrasztok).



                        Én akkor lepődtem meg mikor utángyártott megszakítót szereltem fel:nem fért bele az állíthatóságba...aztán rájöttem más a megszakító alakja azért nem lehet,próbáld a régit vissza...
                        Igen ilyennel már találkoztam , máshol volt a müanyag tapintó rész a megszakító kalapácsrészén , valószínű a szegecselés helyzeti hibája miatt .... (mert ez kínai ! )

                        Komment


                          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!

                          Fals levegő , szegény keverék , szegény és alacsony alapjárati beállítás ... gyertyakép ?

                          Bocs , most látom gyakorlatilag Tonybácsi is ezt írta ..... De szegény keverékkel sajnos meg is ragadhat, féktisztító próba ?
                          Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 15:51.

                          Komment


                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            próbáld a régit vissza
                            Ebben gyári tekercsek és megszakító van, nem szórakozok kínai vacakokkal ha van jobb

                            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Bocs , de a hengerfej tömítés vastagsága nem befolyásolja a FHP-t ! Milyen tömítést tettél be egyébként , és miért ? Megszakítóhézag OK?
                            Igazad lehet, de én mégis 5 mm-t mértem a 3 helyett, holott az utóbbira emlékeztem. Talán más volt a mérés menete(szemre/multiméter). Gyári új tömítést kapott, mert nem tökéletesen sík a hengerfej és melegen kifúj alatta. Ha jó lesz akkor jó, ha nem megint leveszem. Játék a szerelése.

                            Megszakítóhézag 0,4 mm, gondolkoztam hogy 0,35-re állítom, így tudok csalni kicsit az előgyújtással, mert akkor később nyit. Egyenlőre ez marad annyi, majd meglátom hogyan működik így.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 márc. 29, 16:17. Oka: mérési pontatlanság

                            Komment


                              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              De szegény keverékkel sajnos meg is ragadhat, féktisztító próba ?
                              még nem történt semmi , átveszi a suhpni szagot és várom a hozzáértő szerelőt ......

                              Komment


                                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                nem tökéletesen sík a hengerfej és melegen kifúj alatta. Ha jó lesz akkor jó, ha nem megint leveszem. Játék a szerelése.
                                Attól nem lesz sík ... tudom , hogy nem egyszerű az esztergába befogni , de inkább síkoltasd le , és állitsd be tömítésvastagság változtatásával a préstérmagasságot kb 1,3-1,5 mm -re ... (cinnel ki tudod mérni ) , de mielőtt visszaraknád a H.F.-t állítsd be a gyujtást lehetőleg indikátorórával ,(asszem 2,8 - 3 mm FHPE, megsz.hézag 0,35-0,45 mm ) úgy pontosabb . Én le szoktam bányászni a megszakítóról a vezetékeket a lendkerék ablakán keresztül , és úgy nézem multiméterrel a "sípoló" szakadásmérő állásban a megszakítási pillanatot , mindíg forgásiránnyal megegyező irányba ellenőrizve .... bár utána elég babra munka visszajátszani a "tyúkbeleket " .
                                Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 19:26.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X