Jól áll a modernizálás a gépednek- szépen szól az új karbival. Szép a fekete- piros kotrasz . Ez már az új gyújtással készült ?/ 12 v- ra gondolok /.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJól áll a modernizálás a gépednek- szépen szól az új karbival. Szép a fekete- piros kotrasz . Ez már az új gyújtással készült ?/ 12 v- ra gondolok /.
6V-al aligha lenne ilyen fénye és kapcsolna ilyen gyorsan a tompított-távolsági között
- 2 likes
Komment
-
PANNÓNIA
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont sehol sem találom hogy az első telókba mennyi olaj kell? (valahova fel volt pedig írva nekem... )
Jó hangja van a gépednek, én a hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.
Joker feladványára kezdetnek, ha nagyon megy az a Pannónia akkor valószínűleg az átlagosnál dúsabb keverékkel van etetve. Ennek mondjuk ellentmond, hogy könnyen indul melegen. Én viszont nem rugdosnám ha úgyis gurul, vagy épp itt van a kutya elásva?
Komment
-
Szerintem akkor megy a legjobban:ha ideális a beállítás nagy sebességhez.Ez azt jelenti kisebb tartományban valószínűleg szegény a benzin levegő aránya és gázlevételnél a hajszolt motor túlmelegszik ,az ellátás nem lesz jó míg kicsit vissza nem hűl. (Ügyesen két sebesség közé is be lehet váltani )
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA modernizálásba beletört a bicskátok"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 5 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn viszont megtaláltam a saját cetlimet, 215 ccm és SAE 40 olaj ha ez is érdekel valakit.
Viszont én már tapasztaltam hogy a gyári ajánlással elég szar. Viszont teleszkóp olajjal lényegesen jobb. Főleg 5W-s olajjal
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól.
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePANNÓNIA
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA gyújtótrafó réz lemezére forrassz rá egy másik réz lemezt ami a kívánt irányba lóg. Gyári gyújtást én is így csináltam meg. (vagy rakj rá egy normális gyújtást )
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa nem jó majd alakítok rajta még(forrasztok)."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePANNÓNIA
A modernizálásba beletört a bicskátok , ezért most itt egy másik labda , lehet rugdalni ezeken a hideg tavaszi estéken .
Adott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Várok minden gondolatot , agymenést ----- de ha valaki egyből megmondja a tutit annak is örülök .
Mivel nem írtad, hogy füstöl a moci, így én első körben a jobb oldali szimeringet, és annak környékét venném szemügyre!
Ez itt most azt jelenti, hogy alapvetően jó a szimering, de a túlzott motorféknél már átenged!
Én cserélném....de ez csak az én véleményem...uff...!
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea hétvégén raktam be a hengerfej alá a tömítést, próba hamarosan. A vastag tömítés felvitte 5 mm-re az előgyújtást, amit csak 4-ig tudtam csökkenteni, mert már a réz érintkezők szinte elválnak egymástól
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTitus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ha nem jó majd alakítok rajta még(forrasztok).
Én akkor lepődtem meg mikor utángyártott megszakítót szereltem fel:nem fért bele az állíthatóságba...aztán rájöttem más a megszakító alakja azért nem lehet,próbáld a régit vissza...
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAdott egy egyhengeres , szépen indul , megy nagyon megy ! Kimondottan üldözhető , 100 + ot tartósan menő gép . Aztán jön a lejtő , --vagy húzod és megy még jobban ( mint az állat ) ---vagy visszaengeded a gázt ( motorfék ) , aztán rövid úton megszűnik a motor üzemelni ??????? !!!!!! Gyújtás rajta , lejtő nagy , motor hörög , de semmi ..... Aztán -még gurulás közben -- ki üresbe -- első , vagy rossz esetben , második rúgásra indul , ------viszont ugye a szar váltórendszer miatt erős lassítás után lehet csak visszarakni seb.be , ---aztán megyünk tovább !!!!
Fals levegő , szegény keverék , szegény és alacsony alapjárati beállítás ... gyertyakép ?
Bocs , most látom gyakorlatilag Tonybácsi is ezt írta ..... De szegény keverékkel sajnos meg is ragadhat, féktisztító próba ?
Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 16:51.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepróbáld a régit vissza
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBocs , de a hengerfej tömítés vastagsága nem befolyásolja a FHP-t ! Milyen tömítést tettél be egyébként , és miért ? Megszakítóhézag OK?
Megszakítóhézag 0,4 mm, gondolkoztam hogy 0,35-re állítom, így tudok csalni kicsit az előgyújtással, mert akkor később nyit. Egyenlőre ez marad annyi, majd meglátom hogyan működik így.
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe szegény keverékkel sajnos meg is ragadhat, féktisztító próba ?
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem tökéletesen sík a hengerfej és melegen kifúj alatta. Ha jó lesz akkor jó, ha nem megint leveszem. Játék a szerelése.Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 márc. 29, 20:26.
- 2 likes
Komment
Komment