heeegany eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Nem vagyok száz% -ig biztos de ... a csövek:
- gondolom az üzemanyag betáp , az tiszta...
- alul az úszóházon a túlfolyó cső .
- van oldalt két anyagából , azaz spiáterből kialakított csutora , ha ki van fúrva akkor arra azok az úszóház szellőztetés furatai , és azért van így kialakítva hogy csövecskékkel el lehessen vezetni a szénhidrogén párát azaz benzingőzt . Azért van kettő belőle mert középúszóházas , és kanyarban megbillen a szint így mindkét oldal kiegyenlítése nem lenne megoldott másképp. ha nincs kifúrva akkor a fölötte lévő réz csőcsatinak van meg ez a funkciója (na ez nem biztos ... ). Magyarul szellőzőfuratok ,csövet szoktak ráhúzni , és olyan helyre vezetik, nem mehet bele szutyok , tud szellőzni , és nem gond némi benzingőz kipárolgás , továbbá mindenképpen légköri nyomáson van , hiszen ennek segítségével jut be a nafta a főfuvin keresztül.
- a súber előtti , azaz a légszűrő oldalon fent lévő , már be is van kötve ... , vagy ki sincs fúrva .
- a súber után fönt lévő csőcsatinak csak több hengernél van jelentősége , továbbá membrános benzincsapoknál , ergo ezt tökéletesen falsmentesen le kéne zárni .
A fúvókák szerintem a kezdő beállításhoz a következőek lehetnének :
- Főfuvóka : 130 +- 5,0 ...( inkább nagyobbal kezdj, és szegényítsd ha négyüteműzik, mint hogy megragadjon ... gyertyakép! )
- Alapjátati fuvóka : 35-40 ( a levegőcsavar becsavartságának mértékéből következtethetsz a fuvóka méretének változtatására... továbbá az alapjárat minőségéből, és hogy alapról hogy veszi a lapot , nem sokall-e el ...)
- dúsító fuvóka : 50-70 ahogy kívánja nem biztos hogy cserélhető...
Úszószint marad gyári, függőlegesre állítva a torkot , hogy a tűszelep , és rugója tehermentes legyen és az úszó függjön éppen hozzáérjen a tűszelep rugózott tüskéjéhez, közel párhuzamos kell legyen az úszóház síkjával. De erre gondolom van erre gyári leírás.
Szerintem csak annyi változást fogsz tapasztalni amit a motor kialakítása megenged, így ne várj tőle sokat. Talán szebb lesz az alapjárat , simább a járás , kisebb a fogyasztás , esetleg jobb gázreakció de nem nő a teljesítmény számottevően ... Vagyis meg kéne egy picit faragni a vasat a nagyobb élmény érdekében , igaz nem egy jól tuningolható gép .
Komment