Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    kuplunglánc
    Erre kell majd velemi megoldás. Addig kb 1-2 évente csere
    (beszéltem valakivel annó aki csináltatott fogaskerekest. Lehet hogy az lesz a vége)
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    kuplung
    Kawasaki kuplung csak bírja
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    utána a lámpa
    35/35W-os H4-es halogén, robogó gyújtásal nem rossz.
    De most készül egy új, VAPE kínai koppintása lesz ráfaragva (12V 125W elvileg, aksi nélküli CDI gyújtással együtt, mint a VAPE)
    Ha ez jó lesz akkor kap a bukócsőre két kiegészítő lámpát.
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ,nagyfékdobos duplakulcsal.
    Sajnos a lőrinci börzén nem volt hozzávaló...
    De az is fejlesztve lesz
    (meg persze minden bowden teflonosra cserélve)
    Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 nov. 10, 23:17.

    Komment


      Tonybacsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A Mikuni VM30 - számomra - nagyon szimpatikus.
      Mivel módosított szívótorkon gondolkodom, ezt a karbit egész alacsonyan lehet felszerelni.
      Egyszerű, nyitott úszóházas, alacsony profilú.

      Használ valaki egyhengeresen ilyent?
      30-ast nem , csak 32-est , 34-est .... , meg nem egyhengeresen hanem kéthengeresen ...

      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      a két kiömlő közé egy felömlő,akár egy keskeny is kissé széthúzva a kiömlő ablakokat,és máris megszünt a megszorulás a pannóniánál!
      kipufogó oldalra felömlő ???? ha már olyan nagy átalakítást terveztek , miért nem csináljátok egy kipufogó csatornásra , mint a P11-est ??? Szerintem az a koncepció minden tekintetében , kiindulási alapnak is jó lenne !!!!! ... négy felömlő , aluhenger , egy kipufogó csatorna , közép gyertya , nagy hűtőborda, középúszóházas karbi , egyenes szívó csatorna , hosszú hengerfej tőcsavarok (nem deformálódik a hengertalp...) , és a többi nyalánkságról már ne is tegyünk említést ... A tartós 90 fölötti utazó szerintem kb 20-22 Le -t kíván. Ha már így belemegyünk a dolgokba , egy másik főtengelyt is számításba kéne venni ....

      https://veteran.forum.hu/articles/20...b-pannonia-p11

      A kétcsatornás kipunál nem lehet megoldás a gát alácsiszolása , és a dugattyún ejtett kis furat , ami pont abba a vonalba esik ?

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az előbb említett kipufogónyílások közé elég lenne egy simán:fúrt beömlő is ami hűtene a kritikus ponton,csak ne ragadjon....a blokk maga vastag:jól szélesíthető lenne a felömlő szinte körben.
        Áramlás technikailag nem jó gondolat ! Inkább egy kipu csatorna!

        Komment


          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Először a kuplunglánc és a kuplung lesz gyenge
          duplex lánc ??? , a fogaskerekes megoldás miatt forgásirányt is váltanotok kell (dugó fordítva beszerel , gyűrűhorony átékel ....)

          Komment


            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            bár a vape?Az csak gyujtás vagy komplett világitásegység?
            komplett gyujtás és áramfejlesztő , de van csak gyujtó egység is . (forgásirány ?)

            Komment


              Naaaaaa !!!!!!!!!Höööőőőő !

              Mi előtt zabba mennek a lovak ! Az alap igény egy autentikus aluhenger ami nem ragad , jobb karbicsatlakozási lehetőséggel , + max 5 valós horsepówerrel . Akinek ez kevés az vegyen motort .
              Ja és a 25 ezer ft körüli álomhatárral mi lesz ?

              Komment


                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                igény egy autentikus aluhenger ami nem ragad
                Szerintem ennél kellene maradni. Az MZ vezérlést rá lehet másolni,s akkor megvan a plussz. A 25 jó ár,de kell mennyiség hogy beleférjen.

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az MZ vezérlést rá lehet másolni,s akkor megvan a plussz.
                  Ahoz főtengő is kell , a gyári sz....l nem lesz jó ! Nagy is , rosszul egyensúlyozott is , a kialakítása meg ... Bocs , nem belevau , csak próbáltam reagálni a felvetődött gondolatokra , de tekintsétek az egészet semmisnek . Nem okoskodom tovább .

                  Komment


                    zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ahoz főtengő is kell ,
                    Ja...végiglehetne menni az egészen.. de akkor már érdemesebb lenne valóban venni egy motort..

                    Komment


                      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      De most készül egy új, VAPE kínai koppintása lesz ráfaragva

                      Szia Heeegany!

                      Hol lehet ilyet venni???

                      Komment


                        az MZ főteng. sonkái , kisebbek mint a Pannónia ( befoglaló méret ) ?

                        Komment


                          A sonka átmérő kisebb. Viszont az MZ főtengely sonka résznél szélesebb. Talán van valakinél polcon aki mérni tudja.

                          Komment


                            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése


                            Szia Heeegany!

                            Hol lehet ilyet venni???
                            Facebookon hirdeti egy Pap Tamás nevű illető.
                            Egyenlőre csak az alap gyújtást, ehhez még kell alaplapot és lendkerék agyat gyártatni, nekem így volt 22000ft.
                            Ha minden jól megy gyártatok néhány alaplapot és agyrészt, aztán akkor azzal fogja árulni, meg írta hogy akar hozzá gyártatni vezetékköteget is.

                            Komment


                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A sonka átmérő kisebb. Viszont az MZ főtengely sonka résznél szélesebb. Talán van valakinél polcon aki mérni tudja.
                              akkor nem érdekes , viszont egy elérhetőbb olcsóbb hajtókart esetleg lehetne nézni -ami jelen esetben nem gond ha néhány mm el hosszabb -rövidebb

                              Komment


                                Az szerintem nem lesz gond.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X