Hengerfej ????? Pl :
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
Vagy ahogy Tonybacsi is írta, más tipusú középúszóházas karbi alkalmazása kicsit megdöntve .... csak nem olyan fittyfiritty, mint a német márkatársé a fényképen.heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó, mehet a hattyúnyak, csak a karbi is kb a gyári helyen legyen.

No meg rövidebb torok ...
De most már befogom a pofám ,mert ahogy elnézem senki nem ötletel !
- 2 likes
Komment
-
Még egy vélemény: Költséghatékony varázsszó is szerepelt...
Amiket felsoroltatok extra ként az már üti ezt a verziót. Egyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb. Azért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész. Ha már alu a borda,akkor más a tágulás,nem szabad ragadnia. Csak példaként nézzétek a Jawa 250 (talán kisebb bordákkal,vas hengerrel) nem hajlamos a ragadásra. Persze lehet megpokolni extrákkal,de akkor jó mélyen kell zsebbe nyúlni. Nehéz döntés lesz..
- 3 likes
Komment
-
Igen. Az öntőmintán pedig lehet igazítani a torok formáján kedvezőbbre.heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért lenne lényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható.
- 1 like
Komment
-
Hú,pedig nem akartam a hengerfely csavarokat átfaragni,de ezek szerint,ez is megoldásra vár,nem értem miért említed a P-12-hengert külön :miben más mint a T-5-ösé?zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése,így a hengertalpat félő megemelné sűrítéskor ."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Na ez az!zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
A hattyúnyak hossz csökkentésére javaslok egy ablakolást a gyári méretű,dugattyú palástjába középre vagy kettéágaztatva (JAWA)Lehet nem érthetően fogalmaztam,az ablak a szívásvezérlő.
Reed szelep ???? Mi vezérli akkor a szívást ??? Az aztán nem lesz gyári kinézetű ...
Ezek a gyári értékek kb....
Az "RD" -dugattyú félén ábrándoztam,de a dugattyú vezérléssel,mivel elegendő a keveréket a dugattyú ablakain bejuttatni szíváskor a szívótorok hossza jelentősen rövidül,a kívánságotoknak megfelelően igaz
pontosabb alsó ablakokra is szükség lesz a szívásvezérléshez.
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 17, 19:38."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Egyértelmű ! Ez a csonk szerintem lehet,csavarozott kivitel,a fejleszthetőség miatt,gondoltam a poverszelepnek is helyet hagyni!heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Ez úgy látom esztergálható,ezért szerintem a gyári hengerfejből kifaragható!zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHengerfej ????? Pl :
(Csipem a tudásodat!)
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Ez is tetszik,de bevallom eladhatóbb lenne a négyfelömlős kivitel....Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
A megbízhatóság szempontjából+a középgyertyás hengerfej miatt a lepkehengerest kell elkészíteni és igazad van:szükséges lesz egy alulról látható öntési horony borda mely körvonalazza a t-5-bordázatát ha valakinek az kell lefűrészeli és kész! A T-5-hengerhez nehezen kialakítható a zahi égéstere emiatt drágább lenne.Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
A karbi felfogatásának helye maradjon a gyári megoldás, az jó, mert a ma kapható karbik és a hozzájuk való szívócsonkok is olyanok!mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Egyértelmű ! Ez a csonk szerintem lehet,csavarozott kivitel,a fejleszthetőség miatt,gondoltam a poverszelepnek is helyet hagyni!
Megvettem a karbit, meg rendeltem hozzá szívótorkot. Franc se fogja legyártatni ha lehet hozzá készen venni
(csak még az nem jött meg...)
Komment
-
Te kis önzőheeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA karbi felfogatásának helye maradjon a gyári megoldás,
!
Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,
öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Dehát ezt én már leírtam valaholmátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTe kis önző
!
Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,
öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!
Valami olyasmit hogy ha valakinek nem jó a gyári kialakítás akkor kimarják azt a részt és tesznek bele egy másfajta betétet. Az öntvényben pedig ennek helyet kell hagyni.
A + felömlőknél szintén. Nem kell bele, de az öntvényben legyen annyi hely hogy bele lehessen faragni.
- 2 likes
Komment
-
Lehet.. + költség + középgyertyánál lenne jelentősége. A két segédfelömlő a gyertya irányába terel. (Tudomásom szerint) Szerintem több vele a macera,mint amit gyakorlatilag jelentene.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseeladhatóbb lenne a négyfelömlős kivitel....
Komment
Komment