Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hengerfej ????? Pl :

    Attached Files

    Komment


      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Jó, mehet a hattyúnyak, csak a karbi is kb a gyári helyen legyen.
      Vagy ahogy Tonybacsi is írta, más tipusú középúszóházas karbi alkalmazása kicsit megdöntve .... csak nem olyan fittyfiritty, mint a német márkatársé a fényképen. No meg rövidebb torok ... De most már befogom a pofám ,mert ahogy elnézem senki nem ötletel !

      Komment


        Még egy vélemény: Költséghatékony varázsszó is szerepelt... Amiket felsoroltatok extra ként az már üti ezt a verziót. Egyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb. Azért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész. Ha már alu a borda,akkor más a tágulás,nem szabad ragadnia. Csak példaként nézzétek a Jawa 250 (talán kisebb bordákkal,vas hengerrel) nem hajlamos a ragadásra. Persze lehet megpokolni extrákkal,de akkor jó mélyen kell zsebbe nyúlni. Nehéz döntés lesz..

        Komment


          Azért lenne lényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható.
          Ha valakinek nem jó ez a kialakítás akkor meg ki kell marni a henger hátsó részét és odacsavarozni egy betétet hattyúnyak nélkül...
          Az öntvényben meg lehet neki hagyni a helyet úgy gondolom.

          Komment


            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azért lenne lényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható.
            Igen. Az öntőmintán pedig lehet igazítani a torok formáján kedvezőbbre.

            Komment


              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ,így a hengertalpat félő megemelné sűrítéskor .
              Hú,pedig nem akartam a hengerfely csavarokat átfaragni,de ezek szerint,ez is megoldásra vár,nem értem miért említed a P-12-hengert külön :miben más mint a T-5-ösé?
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A hattyúnyak hossz csökkentésére javaslok egy ablakolást a gyári méretű,dugattyú palástjába középre vagy kettéágaztatva (JAWA)Lehet nem érthetően fogalmaztam,az ablak a szívásvezérlő.



                Reed szelep ???? Mi vezérli akkor a szívást ??? Az aztán nem lesz gyári kinézetű ... Ezek a gyári értékek kb....
                Na ez az!
                Az "RD" -dugattyú félén ábrándoztam,de a dugattyú vezérléssel,mivel elegendő a keveréket a dugattyú ablakain bejuttatni szíváskor a szívótorok hossza jelentősen rövidül,a kívánságotoknak megfelelően igaz pontosabb alsó ablakokra is szükség lesz a szívásvezérléshez.
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 17, 19:38.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  lényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható.
                  Egyértelmű ! Ez a csonk szerintem lehet,csavarozott kivitel,a fejleszthetőség miatt,gondoltam a poverszelepnek is helyet hagyni!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hengerfej ????? Pl :
                    Ez úgy látom esztergálható,ezért szerintem a gyári hengerfejből kifaragható!(Csipem a tudásodat!)
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Azért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész.
                      Ez is tetszik,de bevallom eladhatóbb lenne a négyfelömlős kivitel....
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Egyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb.
                        A megbízhatóság szempontjából+a középgyertyás hengerfej miatt a lepkehengerest kell elkészíteni és igazad van:szükséges lesz egy alulról látható öntési horony borda mely körvonalazza a t-5-bordázatát ha valakinek az kell lefűrészeli és kész! A T-5-hengerhez nehezen kialakítható a zahi égéstere emiatt drágább lenne.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                          Egyértelmű ! Ez a csonk szerintem lehet,csavarozott kivitel,a fejleszthetőség miatt,gondoltam a poverszelepnek is helyet hagyni!
                          A karbi felfogatásának helye maradjon a gyári megoldás, az jó, mert a ma kapható karbik és a hozzájuk való szívócsonkok is olyanok!

                          Megvettem a karbit, meg rendeltem hozzá szívótorkot. Franc se fogja legyártatni ha lehet hozzá készen venni (csak még az nem jött meg...)

                          Komment


                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A karbi felfogatásának helye maradjon a gyári megoldás,
                            Te kis önző!
                            Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Te kis önző!
                              Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!
                              Dehát ezt én már leírtam valahol
                              Valami olyasmit hogy ha valakinek nem jó a gyári kialakítás akkor kimarják azt a részt és tesznek bele egy másfajta betétet. Az öntvényben pedig ennek helyet kell hagyni.

                              A + felömlőknél szintén. Nem kell bele, de az öntvényben legyen annyi hely hogy bele lehessen faragni.

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                eladhatóbb lenne a négyfelömlős kivitel....
                                Lehet.. + költség + középgyertyánál lenne jelentősége. A két segédfelömlő a gyertya irányába terel. (Tudomásom szerint) Szerintem több vele a macera,mint amit gyakorlatilag jelentene.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X