Hengerfej ????? Pl :
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó, mehet a hattyúnyak, csak a karbi is kb a gyári helyen legyen.
- 2 likes
Komment
-
Még egy vélemény: Költséghatékony varázsszó is szerepelt... Amiket felsoroltatok extra ként az már üti ezt a verziót. Egyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb. Azért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész. Ha már alu a borda,akkor más a tágulás,nem szabad ragadnia. Csak példaként nézzétek a Jawa 250 (talán kisebb bordákkal,vas hengerrel) nem hajlamos a ragadásra. Persze lehet megpokolni extrákkal,de akkor jó mélyen kell zsebbe nyúlni. Nehéz döntés lesz..
- 3 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért lenne lényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése,így a hengertalpat félő megemelné sűrítéskor ."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
A hattyúnyak hossz csökkentésére javaslok egy ablakolást a gyári méretű,dugattyú palástjába középre vagy kettéágaztatva (JAWA)Lehet nem érthetően fogalmaztam,az ablak a szívásvezérlő.
Reed szelep ???? Mi vezérli akkor a szívást ??? Az aztán nem lesz gyári kinézetű ... Ezek a gyári értékek kb....
Az "RD" -dugattyú félén ábrándoztam,de a dugattyú vezérléssel,mivel elegendő a keveréket a dugattyú ablakain bejuttatni szíváskor a szívótorok hossza jelentősen rövidül,a kívánságotoknak megfelelően igaz pontosabb alsó ablakokra is szükség lesz a szívásvezérléshez.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 17, 19:38."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselényeges hogy jó legyen a gyári karbihoz mert úgy eladható."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHengerfej ????? Pl :"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért írtam MZ 250 vezérlést, sima két felömlővel mert a motor többi részét figyelembe véve elég az a teljesítmény. A hüvelyen kívül elosztani két kiömlőre s kész."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyszerűnek kell lennie,és az üzleti része sem utolsó szempont. A T5 tipus hengerből jóval nagyobb igény van a legyártásra,és ugye akkor a/db költség jóval kisebb."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Egyértelmű ! Ez a csonk szerintem lehet,csavarozott kivitel,a fejleszthetőség miatt,gondoltam a poverszelepnek is helyet hagyni!
Megvettem a karbit, meg rendeltem hozzá szívótorkot. Franc se fogja legyártatni ha lehet hozzá készen venni (csak még az nem jött meg...)
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA karbi felfogatásának helye maradjon a gyári megoldás,
Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTe kis önző!
Értsd:a bordázat tövénél egy sík felület amelyhez csavarozható a GYÁRI,esetleg eltérő szívócsonk,öntés terjedelme:esetleg fedezze egy utólagos pover szelep helyigényét,melyet csak a tuningolók alakítanak ki maguknak!!!!!
Valami olyasmit hogy ha valakinek nem jó a gyári kialakítás akkor kimarják azt a részt és tesznek bele egy másfajta betétet. Az öntvényben pedig ennek helyet kell hagyni.
A + felömlőknél szintén. Nem kell bele, de az öntvényben legyen annyi hely hogy bele lehessen faragni.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseeladhatóbb lenne a négyfelömlős kivitel....
Komment
Komment