Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia alapjárati és főfúvóka mérete bejáratáshoz

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Pannónia karburátor mennyire partner a dologban, hát.
    Miért? A lambda 1 elérésében mennyire partner? ;-)

    - - - Updated - - -

    lefagyott a karburátor
    A több benzin a motorban a párolgáshője miatt hűti a hengert, és a dugattyút.. ez egy kicsit nagyobb hőmennyiség, mint hogy 35 fok helyett -5 fokos gázt juttatsz a hengerbe.

    Komment


      #32
      ez egy kicsit nagyobb hőmennyiség, mint hogy 35 fok helyett -5 fokos gázt juttatsz a hengerbe.
      Ezt nem tudom. Le kellene mérni...Akkor tudnám. Az előzőhöz: 20l benzinből 32l lett. A gázt megkötötte,nem párolgott ki.

      Komment


        #33
        gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szerintem nem. :-)
        ......jó . .......................

        Komment


          #34
          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ezt nem tudom. Le kellene mérni...Akkor tudnám. Az előzőhöz: 20l benzinből 32l lett. A gázt megkötötte,nem párolgott ki.
          De hogy kevertétek össze?

          Komment


            #35
            ...jó . ...
            Most mi van már... ? Főnök, ha nincs igazam, mond már, hogy mit gondolok rosszul. (na tényleg, most komolyan!)

            Komment


              #36
              De hogy kevertétek össze?
              Palack fejjel le, gmicső a benzineskanna aljára,majd ésszel megnyitni. 2l benzin 2l gázt is le tud kötni,de az az arány már nem jó.

              Komment


                #37
                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Palack fejjel le, gmicső a benzineskanna aljára,majd ésszel megnyitni. 2l benzin 2l gázt is le tud kötni,de az az arány már nem jó.
                Aztán bele a 2T olaj és indulás

                Kíváncsi lennék hogy hőben ez mit jelent. Egy hőmérővel felszelt motorral valaki kipróbálatlanná

                Komment


                  #38
                  gesszti, na - felhívtam régi barátom Sabó János --ismertebb nevén : Bregyó , aki valaha ott ment az elejében , elé jó 2T motorokat faragot , Kispatai Viktor a fia 3 szoros Alpok Adria győztes , persze az ő motorját is ő feragja , ( az én suphnimban csak a gyári versenymotor főtengelyéből vettünk le majdnem 1 kg ot )
                  Aztán abban maradtunk , hogy a Pannónia karbinál tök mindegy , mert annyira (gagyi ) egyszerü , hogy fuvóka , tű , benzinszint változtatásal hasonló beállítási formákat lehet elérni . Teljessen értelmetlen vitába szálni .
                  Abban maradtunk .,hogy amíg elindul és megy -addig lehet dusítani -- aztán ha nem köpi be a gyertyát lehet egész kormos fekete -akkor kap sokat . Ezt tekinthetjük bejáratási dús keveréknek , aztán ha ennek a korszaknak vége , akkor ki kell őzbarnásítni a gyertyát .

                  Röviden ennyi , de nem tudtam az egész beszélgetést lejegyezni .

                  Komment


                    #39
                    Röviden ennyi
                    Nem akartam vitázni, csak kíváncsi voltam.
                    .......

                    Komment


                      #40
                      A tapasztalatom a 150-es fúvókával az volt, hogy 50 szűk 55 ig jól ment. Érezhető volt a motor felől dús kenés a dugattyúhangban. Azon túl - habár érződött a gázadás - de erőtlen motor teljesítmény mutatkozott és nem a kuplungcsúszás okán, ez a későbbiekben igazolódott.
                      Véleményem: Nép motor volt ez. Gyakorta gáz fakéz, bejárati tapasztalatlanság és érzéketlenség. Ha belegondolunk a mérnökök gondolkodásába és az akkori műszaki kultúra függvényébe, akkor logikus előírni egy nagy fúvóka méretet, ami behatárol egy sebességi tartományt. 50 - 55 -el simán megy, kb 500 km után fúvóka csere, és már nagy kár nem lehet. Istráng szaggatás ezután sincs, 80 as tempó max. Mit lehet mondani? Hallgassunk a motorunkra! A megfelelő kenést szerintem néha-néha visszavett és újra odatett kis gázfröccsel el lehet érni, ritkán egy kis bekuplungozással enyhe gázadással még, főleg, ha enyhe torpanást érzünk, ami főleg az első időkben lehetséges. Én most ezzel próbálkozom. kánikulában így tettem meg 50 km -et, de éreztem, ment volna a további 50 x 50.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Igrich; 2015 jún. 12, 21:42.

                      Komment


                        #41
                        Érdekes megközelítése a dolgoknak , már megbocsáss , de nem tartom valószínűnek .

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X