Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • bokor28
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha kiszedem a dugót akkor kap egy hasítást.
    A lézerkardos vágógéppel nem lehet ilyet megcsinálni?

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    A felhasított dugattyúhoz:

    Ha jól emlékszem, nekem a szorulásnál a gyűrűk magasságában volt a dugón enyhe szorulási nyom, amit finoman lecsiszoltam és kész.

    Nem fogom sliccelni a dugattyút, mert csak alatta tudnám, ott meg ezek alapján minek...

    A fenti írás valóban tanulságos, és általános érvényű dolgok vannak benne, bár szerintem elsősorban a négyütemű motorokról szól . A kétüteműek hőviszonyai annyiban mások, hogy van a dugattyúnak egy alsó hűtése is az elősűrítés során beszívott friss keverékből adódóan.

    - - - Updated - - -

    mateapu
    Ha a fűrésznél tartunk kétféle is jó. A lombfűrész,és a zsinórfűrész!
    Egy ügyes kezű gépész tűreszelővel bármit kifarag, csak idő kérdése...egy-két-nap, nagyobb daraboknál, egy-két hónap, vagy esetleg év...

    ...én a drémellel egy csomó ilyen finom munkát megcsinálok. egy dugattyút is simán felhasítok...minden harmadik sikerül átlagban...

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    És mivel nem akarom végigvágni a fűrészlap is kilőve.
    Ha a fűrésznél tartunk kétféle is jó.A lombfűrész,és a zsinórfűrész!

    Leave a comment:


  • Tonybacsi
    replied
    Kicsit "száraz anyag", de - tessék elolvasni - sok minden benne van, amiről épp szó van/volt.

    Utána jöhet a fejvakarás .
    (...az én motoromban tényleg jó dugattyú van?...jó helyen van az első dugattyú gyűrű?...biztos elég magas a tűzgát?...stb.)
    Click image for larger version

Name:	dugattyú01.jpg
Views:	1
Size:	167.4 KB
ID:	147832Click image for larger version

Name:	dugattyú02.jpg
Views:	1
Size:	180.6 KB
ID:	147833Click image for larger version

Name:	dugattyú03.jpg
Views:	1
Size:	161.3 KB
ID:	147834Click image for larger version

Name:	dugattyú04.jpg
Views:	1
Size:	187.0 KB
ID:	147835Click image for larger version

Name:	dugattyú05.jpg
Views:	1
Size:	146.4 KB
ID:	147836

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csak az én udvaromra ha lehet :ötleteim vannak!
    Ha közel lennél, vihetnéd. (Így is viheted, hogy baromi messze vagy :-)

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Ebben nem voltam biztos, a békesség kedvéért az elején kisebb sűrítéssel használom
    Ne kíméld ha járni akarsz vele,inkább felezd a tömítésvastagságot a tartósság miatt és elejétől forszírozd a sebességet mert ellustul és csörögni fog.Az anyagot ne sajnáld Sepi megírta miért,amit lehet fejlesz,de nem kell túlzásba esni.ha szivacsülésed van tégy bele jawa-ét már tudod azon hosszú úton is nehezebben fáradsz el.Ha összekopik imádnivaló géped lesz.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A felhasítást 5 tized széles fűrésztárcsával követték el
    Olyanom nincs. És mivel nem akarom végigvágni a fűrészlap is kilőve. Esztergakésem asszem 1mm (vagy 1,5) széles a legvékonyabb(ha még nem törtem el. Ha igen akkor 2,5), köszörülni meg nem sok kedvem van(vizes köszörű nincs, normállal meg ilyen vékony anyagot elég sok idő és macera) Szóval akkora lesz rajta a bevágás

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    5köbméter terméskövet egyik sarokból a másikba.
    Csak az én udvaromra ha lehet :ötleteim vannak!

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Gyárilag az összes pannonia bronzperselyes volt,tehát bírnia kell!
    Ebben nem voltam biztos, a békesség kedvéért az elején kisebb sűrítéssel használom.
    Biztos egy régi autó-motorban olvastam én is a felső tűgörgőről, ezek szerint olyasmi volt ez is, mint az aluhengeres P20.
    A csisz papírt meg elteszem, helyette jobb drótkefe meg kaparás és mosás.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Jó kérdés. Azért kerti traktorba nem szokták annyira pörgetni, kap egy ventilátoros hűtést, illetve ha nagy a kocsiszekrény és fent ül három ember egy tonna búzával, akkor mögé egy skoda váltót (16 előre, 4 hátra).
    Be lehetett menni a kocsmába inni egy sört, amíg felmászott a dombon, de gond nélkül felmászott. (Nincs egy képem se róla, de a blokkot kommunista megőrzésre a pincémben elhelyeztem.)

    Leave a comment:


  • wsievers
    replied
    Én is azért írtam a palást felhasítását, mert itt mifelénk a Pannónia alapú kertitraktorok mind így vannak preparálva. Na azok nem szoktak megragadni. Pedig ott van teljesítmény igény. A felhasítást 5 tized széles fűrésztárcsával követték el azokon a dugókon, amiket láttam. Az egyik kivitel az Izs féle, a másik a mateapu által feltett kép szerinti. Szerintem gyári kivitel lehet, házi barkácsolást ebben nem láttam még.
    Az Izsnél a hajtórúd a gyenge pont.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 22, 22:02.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Ötletért nem anyázunk. Maximum megkövezünk. Az nálam úgy néz ki, hogy az illetővel átrakatok 5köbméter terméskövet egyik sarokból a másikba.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Ember még nem szorított meg izst,se vas se alu hengerest.
    Nem is akart vele senki lépést tartani a mai forgalommal,de az a plusz 100cm2 sem kevés........

    Leave a comment:


  • fulton
    replied
    Bocsánat,hogy beledumálok,nem értek hozzá,meg egyébként is az anyámat,de szerintem nézzetek meg egy izs dugattyút.Az jó kiindulópont lehet.Ember még nem szorított meg izst,se vas se alu hengerest.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    valaki írta hogy letapadt a gyűrű és az szivat.
    Az bizony meglehet..

    - - - Updated - - -

    íme a minta
    Vagy tl,vagy 250 Csepelben találkoztam ilyennel.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information