Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nem.:-))) Csak viszonylag sok fuvarom van arra felé, vagy mint pl. holnap jövök Kömpöcről, Majsán mérek, majd megyek Jászszentlászlóra.

    Komment


      BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      én sose néztem h. derékszög vagy se. Amikor rakod össze majd akkor mutatja ki magát.
      Ha akkor végig kapcsolja a 4 fokozatot oda vissza akkor nincs probléma.
      Ebben természetesen igazad van, csak hát így nem egészen tökéletes a váltás.
      Gondoltam, akkor kiegyengetem hasonlóképpen mint a gyári állapot.
      Utána pedig még lehet egy picit játszani vele, hogy jól is működjön.

      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Meglehetősen.
      Ez rendesen el van deformálódva, szerintem durván érzéketlen váltókezelés kellett hozzá és sok idő...
      Köszönöm, hogy megnézted és lefényképezted. Én is úgy gondoltam. hogy ez nem a gyári állapot.
      Jövő héten szerintem a cégnél megpróbálom a gyári állapothoz hasonlóra visszaállítani. Persze ha kell akkor lehet még igazítani rajta, hogyha nem váltana rendesen (bár lefelé nem egészen jól váltott eddig sem).




      TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nem.:-))) Csak viszonylag sok fuvarom van arra felé, vagy mint pl. holnap jövök Kömpöcről, Majsán mérek, majd megyek Jászszentlászlóra.
      Na akkor majd figyelek, hátha meglátlak a Pannóniáddal!
      Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2012 szept. 13, 19:21.

      Komment


        Szívesen. Az jutott még eszembe, hogy talán túlságosan ki is voltak csavarva a blokkban a hatos ütköző csavarok, annyira hogy funkciójukat is vesztették, ehelyett felül a villa ütközött a hasíték két végében. Persze a nehéz láb is kellett hogy ilyet okozzon. Mármint annál, aki a motort előző életében használta.
        Ha kiegyengeted és majd visszaszereled a váltótárcsát egy próbára, kicsit forgasd el először hogy a körmök ne legyenek útban és ellenőrzheted hogy felfekszik-e és könnyen jár-e ez a kapcsolóvilla teljes hosszban.

        Komment


          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az jutott még eszembe, hogy talán túlságosan ki is voltak csavarva a blokkban a hatos ütköző csavarok, annyira hogy funkciójukat is vesztették, ehelyett felül a villa ütközött a hasíték két végében. Persze a nehéz láb is kellett hogy ilyet okozzon
          Nem rossz gondolat. Majd ha eljutok odáig, hogy kipróbálhatom (sajnos a blokkom szét van szedve), akkor gondom lesz rá.
          Köszi a tippet!

          Komment


            A mai napon sikerült szert tennem egy olyan T5 vagy P10 (ki mire akarja használni) blokkra, amihez nagyon könnyű majd motort párosítani. Számok tekintetében. Mer hogy nincs benne.

            Ami nekem aztán fura, az hogy lehet hogy a blokknál a henger alsó részén az alu öntvényben még csak nyoma sincs annak a két olajozó csatornának?? Ami levezet tudtommal a csapágyakhoz, s keni őket. A másik kettő blokkomon ez a két kis (jobb és bal oldalt) csatorna megvan. Ezen hűlt helye! Miféle blokk lehetett ez szerintetek?

            ps: rakok fel fotót is majd.

            Komment


              Korábbi típusú, nem hűtőbordás blokkokon amúgy sem volt olajzófurat, ez nem hiszem hogy gond.
              Amúgy szerencsés vagy, főleg ha ép a két blokkfél. Jó pénzért eladható.
              dott és kollarg kedvelte ezt.

              Komment


                A blokkban meg vannak javítva a szokásos kitörések. (láncnál, berugótsükénél.) Csak van egy DE a dologban, az egyik gyújtás oldalt a csapágyfészek lehet hogy "oda van eléggé", mert nagyon kicsit de fel van pontozva. (csak itt, de lehet elég arra hogy rossz legyen). Majd megnézem hogy illeszkedik a csapágy bele, ha nagyon lötyög, majd előkerítem a céget akik javítanak ilyet, mert ezt a szám nélkülit megéri megcsináltatni. (ja az illesztő számok is passzolnak rajta).

                Komment


                  Hihi, ma pedig jól rám jött az ideg, mert sehogy sem akart rendesen indulni a Pannónia. Beköpte a gyertyát stb.... aztán rájöttem hogy azért mert kifogyott a benzin belőle, s a tank aljából az olajat szívta. Na irány lesz holnap tankolni.

                  Komment


                    Nooooormális?
                    _____________

                    Komment


                      Kedves mostanában blokkot/motort összeszerelő Urak, hogy álltok?

                      Én ma megtartottam a próbarepülést a T1-el - a blokk valami iszonyatosan akarja előrevinni a szerkezetet, nagyon kell vigyáznom a gázkarral. Viszont járó motornál nem veszi a "0"-t, de csak azt, úgyhogy még bele kell túrnom a szerdai műszaki előtt.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        Hello!

                        Jelenleg úgy állok a géppel, hogy jött a rossz idő, s a jogsimat még mindig nem voltak képesek elkészíteni, így most várok.
                        Nem éri meg 1-2 hét miatt büntetés, rendőrségi sz*rakodás.
                        Ami nagyon keveset motoroztam vele gond nélkül zúztam 60-al, csak nehezen gyorsul még. (szép lassú gázzal).
                        Nálam a sebességek megvannak, csak a változó kuplung holtjáték miatt fogom majd kicserélni a lamellákat kuplungostul. (Majd).
                        kollarg kedvelte ezt.

                        Komment


                          Nekem meg a hengeremet nem voltak még képesek elkészíteni...azért nem is írtam semmit az egészről.
                          Pedig mára megbeszéltük, hogy értemegyek, mentem is csak még épp a fúrófej járt benne.
                          De legalább láttam hengerfúró meg hónoló gépeket.
                          Meg amúgyis arra nem gondoltam, hogy ha a berúgókar odavan krómozáson, akkor úgyse tudom beindítani a motort.

                          Komment


                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Meg amúgyis arra nem gondoltam, hogy ha a berúgókar odavan krómozáson, akkor úgyse tudom beindítani a motort.
                            Már ez is akadály?????

                            Komment


                              Igaz, van egy T5 vázam kerekekkel blokkpróbára, tehetnék rá egy láncot is. Csak nem akarok.
                              Ez ilyen lélektani clean install, nagy esemény, meg akarom örökíteni az első indítást és első rúgásra mennie kell, mert ha nem....

                              Komment


                                Nálam a mai napi fejlemények között említhető a tankolás (1:20 keverék készítése, ólompótló adalék bele).
                                S nem indult, durrogott, mindenhova puffogott.... karbi kipucolása után a gyújtás felé vettem az irányzékot.
                                Mivel van még pótlás blokk, így megoldottam azzal hogy a másik bontott működőből alaplapot átpakoltam az enyémbe, s láss csodát, gyönyörűen pöfögtem vele a városba körbe. A régi alaplapot meg át kell majd néznem, mi a nyűgje neki. (A gyújtás időpont biztos jól volt beállítva rá, mert még jelölve is volt).
                                Most meg úgy érzésre állítottam be az időpontot "pont középre". De majd még finomítok.

                                Ps: a szomszédaim közül "az öregebbek" már 4-en megdicsérték, hogy jó hangja van. (köztük van két autó-motorszerelő is. Reményteli.
                                "csak be kell járatni".
                                Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2012 szept. 21, 21:50.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X