Értem én de valamin a karbin állitani vagy mit tegyek??
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
Potyika!
Igen lehet állítani a porlasztón, a levegőcsavart, a benzinszintet, s a súbertű állását.
Ha nagyon kormos meg kéne nézni kevesebb benzinnel (súbertű rovátkáin fentebb állítani). A levegő benzin keverékhez a pótlevegő csavart is kell állítani.
Esetleg a motor mint az előző hozzászólók is írták, szimeringes, s az olajat is égeti. Vagy ki van kopva a porlasztó.
Meg kell próbálni behangolni, s ha végképp nem megy akkor valami komolyabb is lehet.
Komment
-
Potyika
kérhetném hogy tegyél fel néhány képet a traktorkáról? Fiatalságomat idézi ez a kütyü -imádom őket--magukon viselik a magyar szabadgondolkodásu fejlesztő mérnökök hihetetlen , szebbnél szebb megoldásaikat !
Én is csináltam néhányat --de jó lenne tudni mennek -e még , vagy áldozatul estek a gyüjtők raktározási kényszer érzetének ?
Komment
-
Zuk váltóval, diffivel?
4×3 sebesség előre 4×1 hátra. Kitört blokkoldallal meg km meghajtás felfogatással, nagy fogaskerékkel, vastag lánccal. Néha kiment a főtengely, néha meg kellett gyűrűzni, a gyertya soha nem tudott kiégni rendesen az alacsony fordulat miatt, azt mindig drótkefézni kellett. Berántásnál mikor a nagy előgyújtás miatt visszarántott vagy épp "leracsnizott", azért az nem volt kellemes.
Nekem ilyen szempontból nosztalgikus.
Komment
-
Na -erről beszéltem -mennyi fantázia-mennyi beépített balasetveszély--nem beszélve a házkörúl található javak maximális felhasználása.
Szóval:gyönyörü !
igaz én jobban szerettem a létravázas konstrukciót.--és amikor már keskeny nyomtávu variációt , szivattyus emelőrendszert , összkerekes UAZ ból keskenyített -rövid variációt......huuuuu
csak az elnyühetetlen megbizható motor volt a közös ....
de soha nem törtem ki a deklit ,nem volt vastag lánc ( köztes meghajtó teng. ) és a trabant hütőventilátort se szögeltem rá a blokra (külön konzol)
Komment
Komment