Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Értem én de valamin a karbin állitani vagy mit tegyek??

    Komment


      Potyika!
      Igen lehet állítani a porlasztón, a levegőcsavart, a benzinszintet, s a súbertű állását.
      Ha nagyon kormos meg kéne nézni kevesebb benzinnel (súbertű rovátkáin fentebb állítani). A levegő benzin keverékhez a pótlevegő csavart is kell állítani.

      Esetleg a motor mint az előző hozzászólók is írták, szimeringes, s az olajat is égeti. Vagy ki van kopva a porlasztó.
      Meg kell próbálni behangolni, s ha végképp nem megy akkor valami komolyabb is lehet.

      Komment


        Értem! Mihamarabb szemügyre fogom venni !!

        Komment


          Üdv! Most már megint nem akar indulni , most már kezdem feladni ! nagyon idegesitő !!!

          Komment


            Potyika
            kérhetném hogy tegyél fel néhány képet a traktorkáról? Fiatalságomat idézi ez a kütyü -imádom őket--magukon viselik a magyar szabadgondolkodásu fejlesztő mérnökök hihetetlen , szebbnél szebb megoldásaikat !
            Én is csináltam néhányat --de jó lenne tudni mennek -e még , vagy áldozatul estek a gyüjtők raktározási kényszer érzetének ?

            Komment


              Zuk váltóval, diffivel?
              4×3 sebesség előre 4×1 hátra. Kitört blokkoldallal meg km meghajtás felfogatással, nagy fogaskerékkel, vastag lánccal. Néha kiment a főtengely, néha meg kellett gyűrűzni, a gyertya soha nem tudott kiégni rendesen az alacsony fordulat miatt, azt mindig drótkefézni kellett. Berántásnál mikor a nagy előgyújtás miatt visszarántott vagy épp "leracsnizott", azért az nem volt kellemes.
              Nekem ilyen szempontból nosztalgikus.

              Komment


                Még videóval is szolgálhatók

                Komment


                  Click image for larger version

Name:	421631_293936540673166_1707992447_n.jpg
Views:	1
Size:	64.7 KB
ID:	131548Click image for larger version

Name:	421967_293935514006602_1699818262_n.jpg
Views:	1
Size:	77.3 KB
ID:	131549Click image for larger version

Name:	429622_293935854006568_1904699252_n.jpg
Views:	1
Size:	75.9 KB
ID:	131550Click image for larger version

Name:	431068_293936200673200_1880879461_n.jpg
Views:	1
Size:	65.4 KB
ID:	131551 A képek itt találhatóak véleményt is ))
                  barna, sricsi70 és Tató kedvelte ezt.

                  Komment


                    Tisztelt Demeter! Mikor sebességben lett inditva max gázzal , és mikor elindult kezdőként volt ilyen




                    Mit szólnak a paripához??

                    Komment


                      Nagyon kreatív

                      .... szép Ferrari piros

                      Komment



                        ________________________________________________________________
                        potyika kedvelte ezt.

                        Komment


                          Köszönöm!

                          Azért a potkocsi régi kis dömperől van aztán billentis!

                          Komment


                            Na -erről beszéltem -mennyi fantázia-mennyi beépített balasetveszély--nem beszélve a házkörúl található javak maximális felhasználása.
                            Szóval:gyönyörü !

                            igaz én jobban szerettem a létravázas konstrukciót.--és amikor már keskeny nyomtávu variációt , szivattyus emelőrendszert , összkerekes UAZ ból keskenyített -rövid variációt......huuuuu

                            csak az elnyühetetlen megbizható motor volt a közös ....

                            de soha nem törtem ki a deklit ,nem volt vastag lánc ( köztes meghajtó teng. ) és a trabant hütőventilátort se szögeltem rá a blokra (külön konzol)

                            Komment


                              Ma rá állok a klarbi beállitására

                              Komment


                                Hi! Ma megnéztem a T5 hengerének méretét, 68-as alapméretű. Még az sem biztos hogy fel kell fúrni, mert nagyon jó erőbe volt amikor jártam vele.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X