Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
akiknek Kawasaki KX500 hajtókar van a Pannóniájukban, hogy a főtengely átalakítása konkrétan milyen műveletekkel jár?
Hamarosan megírom az ezzel kapcsolatos procedúrát(a saját módszerem szerint),alsó csap új kell a hajtókar szélesebb,ezért a sonkák belső oldala is utánmunkálást igényel,valamint nehezebb is mint a gyári Pannónia hajtókar ezért
újra kell balanszírozni is. Én a képen látható Wössner gyártmányokat tudtam a legolcsóbban beszerezni remélem beválnak.
Hamarosan megírom az ezzel kapcsolatos procedúrát (a saját módszerem szerint),alsó csap új kell a hajtókar szélesebb,ezért a sonkák belső oldala is utánmunkálást igényel,valamint nehezebb is mint a gyári Pannónia hajtókar ezért újra kell balanszírozni is. Én a képen látható Wössner gyártmányokat tudtam a legolcsóbban beszerezni remélem beválnak
Szia!
Fúú nagyon megköszönném, ha leírnád a menetét! Én most szórattam fel a főtengely csapokat a Rotima Kft-nél, mert a csapágyak szinte ráestek a csapokra.
Hajtókart én Hot-Rods márkát vettem a PinkMotors-tól, szerintem megfelelő lesz.
Heeegany, még nem tudom. A terv a mai napra a beüzemelés volt, illetve okmányirodai látogatás egy három napos ideiglenes forgalomban tartásiért. Úgyhogy utcára holnap megyek, akkor lesz remélhetőleg több tapasztalat.
Neked a hajtókarnak mi baja volt konkrétan?
Domi, a távolság a gyári. Ott még azt hiszem, van 2-3 mm felső holtponttól felső peremig. Ami nem gyári, hogy a 2 mm-es alugyűrű helyett van egy fél mm-es. És az alsó holtponton is megvan ugyanez a jelenség sajnos.
Én a főtengelyt úgy hagytam ahogy volt. És hát elég kopott volt Hiába az új dugó és csapszeg, hidegen csörgött, gázelvételkor meg ciripelt mint egy tücsök
De műszaki vizsgán nekem is így volt, be se indították, szóval nem okozott problémát
demeter eredeti hozzászólása
hogy a 2 mm-es alugyűrű helyett van egy fél mm-es
A henger és a hengerfej között? Ott gyárilag nincs is, amibe van oda pedig manapság már nem kell(legalább is ha 95-öst tankolsz ) Persze az illesztés problémás. Én síkoltattam a hengerfejet, de olyan zárványos hogy kelletett a tömítés. Szóval lecsapattam belőle 1mm-t, és ilyen tömítés került alá.
Ezeket én újakat szeretnék csinálni.
[QUOTE]Hajtókart én Hot-Rods márkát vettem a PinkMotors-tól[/QUOTE
Náluk menyibe került? A Wössnereket 28E/db ért vettem.
Milyen anyagból csináltatod a csapokat? Hőkezelteted?
BC3-ból a hajtókar csapot is és az oldalcsapokat is,természetesen hőkezelve lesznek.
Oldalcsapokat azért akarok újat mert szinte minden főtengelyemnek rossz a központfurata és a fél sonka az oldalcsapokkal 2 csúcs nagyon sokat üt... :S
BC3-ból a hajtókar csapot is és az oldalcsapokat is,természetesen hőkezelve lesznek. Oldalcsapokat azért akarok újat mert szinte minden főtengelyemnek rossz a központfurata és a fél sonka az oldalcsapokkal 2 csúcs nagyon sokat üt... :S
Értem! Kitartást és jó szerencsét hozzá!
Írsz majd még a hajtókar illetve a főtengely összeépítésről?
Megvolt az első utam.
25 km-t hajtottam le, az első 1-2 még nagyon darabos és csörgős volt, aztán sokat javult a helyzet. Azt mondanám, hogy már majdnem jó. A váltó még itt-ott szeret sírni, sokat kell még összekopni.
Fullszint Elf 2T-vel megyek bejáratás 1:25, de minél előbb szeretném 1:33 ra módosítani. Mindenféle ragadási és melegedési hajlam nélkül ment most ezen a távon. És persze nem füstöl.
Jaja, jó anyag.
Másodjára 40 km-t hajtottam le egyben, még csak nem is melegszik, igaz hogy pont bejáratásra való, kellemes hűvös a menetszél.
Már néha megkóstolom a 70-et, mert szeret menni.
Komment