Kollarg! Ha szétszedésre kerül tuti lefotózgatom, már csak dokumentálni is. Elektronika? Pont nagyon szeretem összerakni az elektronikát. Gondoltam olyanra is, lehet nagy marhaság ám, hogy szerzek valami pusztulatos állapotú blokkot, azon kísérletezek, s aztán bántom azt ami a forgalmiban is be van írva.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
ApaE
-
Hi!
Ma ebben a szép, borongós időben kerültem a motorral egy kisebb kört a város körül.
60-70-es tempóban. Vinne többet is, de nem szoktam erőltetni, a max amit eddig mentem vele 100 volt. (óra jól mér, gyorsasági digitális órájával mértük össze).
Füstölés javult, kicsit kipucoltam a porlasztót, légszűrőt, talán alapjáraton még mintha kicsit több volna a füst mint kéne, de belefér.
Hazaérkezve megnyugodtam, a gyertya szép barna színűre van égve. (gyertya 240-es).
Remélem ezt a nyarat tudom motorozni vele, amint kész lettem az 'A+' jogsival. Teljes blokk generál télire van tervezve.
Komment
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz egész mindössze pár tized mm
Azért nem biztos hogy olyan rossz lett volna ha a Csepeli Motorkerékpárgyárban kicsit hajlanak a villamos dolgok modernizálására. Főleg jó lett volna nagyobb leadott teljesítmény a világításhoz - én hétvégi délutánokat / estéket szoktam motorozásra használni, elég kellemetlen amikor vasárnap hajnalban nagyon kell meresztgetnem a szememet hogy hol bújkálhatnak a fácánok meg a nyulak miközben megyek hazafelé.
(bár lehet csak a féket kellene megcsinálnom úgy, hogy a fékút rövidebb legyen mint a táv amit a tompított bevilágít... )Lemezjáték, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 4 likes
Komment
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMotorral nyúlra ? Nincs sörétes puskád ?
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszerzek valami pusztulatos állapotú blokkot, azon kísérletezek, s aztán bántom azt ami a forgalmiban is be van írva.
A célszerszámok jó dolgok, szenvedéstől, időpazarlástól és más szerszámok + alkatrészek tönkretételétől kímélik meg az embert. Látnod kellett volna engem, amikor itthonról 40 km-re egy jóbarátomék háza előtt akartam sima 3 karú csapágylehúzóval leszedni a Pannonia lendkereket, ráadásul egyedül mert a fiatalember inkább röhögött rajtam. Lehúzó feltesz, mindhárom karját ki kellett villáskulccsal támasztani (hogy ne ugorjon le a lendkerék íves felületéről, a villáskulcsot a lendkerék kivágásának külső széle és a lehúzó karja közé helyezve), szóval ezt a földön ülve, a két térdemmel meg a bal kezemmel csináltam, a jobb kezemmel akartam tekerni a lehúzó menetes szárát, de közben feszíteni kellett a kulcsokat hogy ne forogjon el az egész szerkezet. Hát 15-20 perc alatt össze is jött.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 jún. 05, 18:10.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 6 likes
Komment
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFőleg jó lett volna nagyobb leadott teljesítmény a világításhoz - én hétvégi délutánokat / estéket szoktam motorozásra használni, elég kellemetlen amikor vasárnap hajnalban nagyon kell meresztgetnem a szememet hogy hol bújkálhatnak a fácánok meg a nyulak miközben megyek hazafelé.
Nekem erre még rájön a sötétített bukó plexi is
Én ma egy futárt akartam elütni fényes nappal. Kilépett a busz elől...
Nagyon vadállat gépezet ez a Pannónia
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseletettem a generálról télig, igazából ami „baja” van, az hogy kicsit hangosabbak benne a csapágyak.
Annak ellenére szépen megy és fürge is. 90-100 utazó ahogy ApaE is írta egyhengeresnél nagyon jó.
A füsttől meg ne félj. Hozzá jár bizonyos mértékig. Ha mégis zavar akkor szintetikus 2T olaj.
Amikor a hengerbe befűtesz akkor lesz a jó.
- 2 likes
Komment
-
Köszi a tanácsokat. Nem terveztem de holnap elvileg szerzek egy P10H-t (másik fórum témában már beszéltem róla).
Így ha nem is teljesen, de lesz valamilyen szintű donor.
No meg hát max annak a blokkjából/vagy azzal lesz használva.
Jól tudom ugye hogy kompatibilis a t5/p10 blokk? Csak az egyik henger kör, a másik meg négyzetes? Ja és a gyertya van más helyen?
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJól tudom ugye hogy kompatibilis a t5/p10 blokk? Csak az egyik henger kör, a másik meg négyzetes? Ja és a gyertya van más helyen?
Tató eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok!
Eredetileg a T5-ös modell blokkja hogy nézett ki?
Gondolok itt arra, hogy homokszórt felülete volt, polírozott, vagy festett felülete volt?
Most újítom fel a motoromat és nem tudom a lelkének hogy is kellene valójában kinéznie.-t5- kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Igen a T5 és P10 blokkja látványosan abban tér el.
Ha pedig nagyon firtatni akarjuk akkor talán a hajtókar lehet még különbség. Bár az lehet évjárat függő. "Majd ApaE biztos tudja." Volt I alakú hajtókar és hold alakú. "nem tudom hogy szakszerűen így nevezik e, de formában az egyik nagy I a másik pedig domború" állítólag utóbbi a jobb, de lehet mende monda.
Talán a váltó kapcsoló szerkezet lehet még ugyan így évjárat szerint függő.
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem voltak festve az első szériák. Natúr alumínim színűek voltak. Nekem ami eddig nagyon tetszett és szerintem! közeli az eredetihez az a gyöngyözött teljes blokk és a csíkok pedik polírozva a dekliken.
Bár ha a blokkot megmossa és talál rajta minimális fehér festék nyomot akkor mézes mázas fehér volt
Valóban ízlések és pofonok. Én direkt le szedtem a megmaradt fehér részeket is. Nem azért mert nem jó úgy is, hanem azért mert a sok használat után lejárta az ember. Ha vissza festem akkor meg 1-2 év múlva megint letaposom.
- 3 likes
Komment
-
Majd gondolom Tató majd ír egy évszámot és hónapot.
Le tudnátok nekem írni, hogy milyen méretű csapágyak kellenek a blokkba generálozáskor?
Esetleg az is, hogy mi a szimeringek mérete.
Van egy csapágyboltos ismerősöm és segít jó árban intézni, csak tudnom kellene a paramétereket.
Köszönöm
Közbe megtaláltam, csak nem tudom, hogy ennyi kell-e
csapágy:
3db 6305
3db 6303
2db 6204
szimering:
28x47x10
25x50x10
Komment
Komment