Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
ApaE
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hengerfejekre visszatérve: én is kíntattam magamat perselyezéssel, de sosem lesz olyan mint az ép. Sajnos a legjobb megoldás vadászni ép menetű HF-et, ami egyre drágább.
A perselyezés másik hátulütője, hogy óhatatlanul hosszabb lesz a gyertyamenet, a sima gyertya meg nem ér be rendesen az égéstérbe. Mondjuk erre megoldás lehet egy nyújtott elektródás gyertya, Brisk N15YC pl.
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMa néztem csapágyakat, szimeringeket hozzá, FAG C3 csapágyak + vitonos szimeringek sajna 20-ba jönne ki. Szal gyűjtök rá.
Én is olvasgattam viton szimering árakat, aztán berendeltettem egy mezei boltban és a három db SOG 3500-ra jött ki a blokkba.
Komment
-
Köszi mindenki a hozzászólásokat! A szettet láttam már párszor én is, de nem találtam volna rá, kösz hogy kiraktátok!
Ha azt mondjátok rá hogy jó, akkor valószínűleg veszek valamikor, ma épp az esztergályos komával egyeztem meg, hogy viszem neki a főtengelyt, hengert majd.
Lassan, de fog ez haladni. Kuplungban cserélnétek a lamellákat, hogyha nem volt velük eddig gond? Jól vette a sebességet, nem ragadt össze.
- Még valami, azt tapasztaltam a két blokk között, hogy a P10-blokk váltóját ha egyesbe vagy bármelyikbe raktam nem kattant "azt a jól megszokott" pannóniásat. Érdemes ezek alapján átraknom a T5-be ugye? Ahogy vizsgálgattam a kettő blokkot, arra jutottam hogy a kettőből lesz egy jó, mert a P10 berugó része is jobb állapotú (pontosabban forgatja rugásra).
Komment
-
Üdv! Pannónia P 10
blokk van traktorba szerelve (így vettük) csak nem akarja az igazságot, mert alapjáraton mint ha behörögnek de viszont 3/4 vagy teljes gázon csak hör hör , és leáll a hibát még nem tudjuk ! Önnöknek van tippjük?? [mintha meg torpana vagy nem bir fel pörögni csak full megfelé .](hörög).Utoljára szerkesztve a következő által: potyika; 2012 júl. 12, 22:22.
Komment
-
Potyika!
Értem hogy nem oldódott meg a hiba, most azt fogom írni, amit nekem is szoktak az "öreg róka" veteránfórumosok.
Nemrégiben (olvass vissza) hasonló hozzászólásomra (recseg-ropog, itt-ott, ez-az) azt a választ kaptam hogy azért ennél pontosabban kéne megfogalmazni a problémát.
Másik dolog, hogy szerintem úgy kezdenék neki, hogy megnézném a gyertyát, gyertyahézag, gyújtás rendben? Akkor porlasztó leszerelés, kipucolása, levegőszűrő ellenőrzése nem koszos eltömődött, kipufogóba is lehet már rendesen tele van kosszal. S most én is általánosságokat válaszoltam, mert ha nem kezded el szépen lépésenként VALAHOL ellenőrizni nem lesz meg a hiba.
Kb így kezdenék bele, de lehet valaki majd kijavítja a hsz-emet.
- 4 likes
Komment
-
Jó estét!
Azt nem írtam hogy karbulátor tiszta, szikra van olyan hogy "egy lovat agyon ütne" megszakitó után kellet állitani akkor ment elégé széppen , és most vol ez hogy egyik pillanatról a másikra nagyobb gázfröcsnél full megfelé ! De honlap tüzetesebben szétt lesz szedve és este irok-t5- kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szép napot! Újra itt vagyok most már megy a gép, nem a fuvokát hanem a karbulátor lett kifújva és ugyanazt csinálta de max gázon lett huzatva és kinonyomta magából az anyagot ami benne lehetett mert utána ment . Egy kis elő gyujtás állitás "pöc för" 2 kör után mikor a helyére lett letéve néztem hogy beindul nem indul szikra van de a gyertya nagyon kormos pedig a keverék ideális, valami tipp gyertya kormolás ellen?!
Komment
-
potyika!
A "gyertya kormolásból" útközben lehet az, hogy a gyertya majd nem ad szikrát, mert túl sok lesz szegényen a koksz.
A megfelelő szín arról tanúskodik, hogy az öntisztulási folyamat jó, a gyertyáról a kosz leég.
Kicsi hőértéknél túlmelegszik, túl nagy hőértéknél meg nem ég el, kormos lesz.
Komment
Komment