Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Igazán szólhattál volna előbb is! (csak vicceltem)

    Tömeggyártás van kérem. Kerül gyári hibás termék is a polcokra.

    Tanultam ebből ,hogy egy új gyertya is lehet rossz gyertya.
    sepy és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      Na de minden 3.-4. darab selejt? Az azért nem túl jó arány. Semmilyen gyártásban sem...

      Na de én pont ezért hordok magamnál 2db tartalék gyertyát. Mert mi van ha az egyik csak pár métert bír?

      Komment


        Na de minden 3.-4. darab selejt? Az azért nem túl jó arány. Semmilyen gyártásban sem...
        Az biztos - viszont a gyertyagyártóknál lehet manapság érdekes mennyiségű hibát megfigyelni.

        Egy kollégám eddig egy DT125-ösnek húzta, az ősszel cserélt gyertyát és utána nem akart menni a motor. Mivel kettőt vett, gyorsan beszerelte a másikat és azzal sem ment a moci. A régit visszarakta, azzal jobb volt, de azt cserélte volna.
        Némi munkahelyi tanakodás után otthon elővette a villanyrezsót, rátette a gyertyát és hagyta alaposan átmelegedni (kb. üzemi hőmérsékletig). Utána visszarakta és rögtön megfelelően működött.

        Márka? NGK. Nekem mondjuk a Brisk-kel eddig szerencsém volt, engem az Isolator szivatott meg.
        dongos78 és Fergusson kedvelte ezt.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          Azért ez borzasztó...
          Okozott az NGK már nekem is csalódást, ezért is váltottam Denso-ra. Abból vettem párszáz forintokért régebbi, de új darabokat is és mégis tökéletes.
          Azért még hozzáteszem, a gyújtóberendezés sem mindegy milyen állapotú. Adott esetben a gyertyákban tapasztalt különbségek eredhetnek attól is.
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            Egy öreg komámnak van gyertyavizsgálója. Becsavarod egy nyomás alá helyezhető térbe és adod neki a villanyt. Szikrázik folyamatosan, közben tudod pumpálni a nyomást. Van, ami szabad levegőn tökéletesen üzemel, van ami a nyomás növekedésével teljesen megszűnik üzemelni. Próbáltunk mindenféle gyertyát, volt közte új is. Érdekes dolgok láttak napvilágot.
            sepy, mátéapu és 7 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Azért még hozzáteszem, a gyújtóberendezés sem mindegy milyen állapotú. Adott esetben a gyertyákban tapasztalt különbségek eredhetnek attól is.
              De ha az egyik gyertyával tökéletesen működik, a másikkal pedig semmit sem csinál akkor az aligha a gyújtás hibája

              (de ha egyszer lesz elektronikus gyújtásom előtúrok egy ilyen gyertyát. Aztán ha azzal se ad szikrát akkor az már nem fog semmivel se )

              Volt olyan eset is hogy mentem vele pár km-t. A motor már bőven üzem meleg volt, aztán elkezdett durrogni és alig ment. Gyertya ki, megtörölget, vissza. Picit jobb lett(de csak pár méterre) aztán otthon jó alaposan megpucoltam. Az eredmény ugyan az(persze nem volt rajta jelentős mértékű szennyeződés) aztán kicseréltem és rögtön megtáltosodott a paripa.
              Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nekem brisk N12Y volt a gépbe frissen cserélve , mire az udvarról kiértem az utcára (kb 6 méter) már fel is adta az egyik , átmenetileg a régit belerakva mentem egy újat venni . Ilyen van ...
                Egyébként ha jól emlékszem te magad zártad ki a gyertyahiba lehetőségét ...

                Igen, mivel úgy gondoltam ,hogy új és NSK. Egyszerűen nem lehet vele baj.Továbbá egy régi Isolatort is beleraktam azzal sem indult. Csak akkro kezdett kissé gyanús lenni a gyertya mikor nem mindig az elektródánál adott szikrát. Meg tudod, hogy a profik is vétenek hibát

                - - - Updated - - -

                demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Azért ez borzasztó...
                Okozott az NGK már nekem is csalódást, ezért is váltottam Denso-ra. Abból vettem párszáz forintokért régebbi, de új darabokat is és mégis tökéletes.
                Azért még hozzáteszem, a gyújtóberendezés sem mindegy milyen állapotú. Adott esetben a gyertyákban tapasztalt különbségek eredhetnek attól is.
                Én is iylenre gondolok, hogy a gyertyának a megfelelő működéshez kell egy hibátlan gyújtó rendszer és ha valami gebasz van akár csak egyszer akkro azt lehet, hogy a gyertya bánja.

                Komment


                  Érdekes dolgok láttak napvilágot
                  Ilyen gépet én használtam az előző munkahelyemen, tényleg tök jó berendezés.
                  Ebből a legjobb verzió az, ahol a 40 centi széles berendezés egyik felébe egy mini szemcseszórót is beépítenek.

                  ezért is váltottam Denso-ra
                  Idén én is ki fogom próbálni ezt a márkát. Majd ha lesz végre miben...
                  sepy és mátéapu kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    Süpi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy öreg komámnak van gyertyavizsgálója. Becsavarod egy nyomás alá helyezhető térbe és adod neki a villanyt. Szikrázik folyamatosan, közben tudod pumpálni a nyomást.


                    .....hány éve szeretnék egy ilyen kütyüt

                    Komment


                      Egy lengyel szerző "Kis hengerűrtartalmú motorok teljesítmény növelése" című könyvében láttam leírást és képet is a szerkezetről , ha emlékeim nem csalnak ....
                      ptm004 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Béla Rácz
                        680 Ft-ért vettem egy 225 hőértékű Isolator gyertyát és megoldódott a gondom!
                        ha annyit rugdostad potyára, könnyen lehet, hogy a gyertya középső elektródája mellett feltelt üzemanyaggal, ill. olajjal és a trutyis gyertya már nem adott szikrát!

                        Érdemes féktisztítóval többször átspriccelni, lehet, hogy utána jó lesz!

                        Komment


                          A gyertya csak tiszta üzemanyagban tocsogott. Féktisztítóval is kitakarítottam többször is. Ránézésre hibátlan,tiszta gyertya.
                          Holnap a samuval fogom kifényesíteni.
                          sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

                          Komment


                            Holnap a samuval fogom kifényesíteni.
                            Azért az ujjadra vigyázz!
                            CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

                            Komment


                              Hosszú a nyele, az ujjam a közelben sem lesz!Inkább a szét repülő darabok ellen kell védekeznem
                              Fergusson és sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                Tudod mi a közös a tanga bugyi , és a motorfűrész közt ????
                                - Ha kicsit nem vigyázol , három újjad megy a p...ába !!!

                                Nehogy úgy járj ! ......
                                Fergusson, Béla Rácz és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X