Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Nem úgy értem, hogy a gyertyának, hanem az ember seggének szép teljesítmény motoron. De ha kiderül, hogy joker a dízel Ducato-val tekerte le a távot, miközben nem tervezett gyertyacserét, hozzá is vágom az összes használt gyertyámat...
Mir-mur, és hogy érted hogy nem vetted még ki? Sose a hengerfejből? Bár ha kivetted is, félelmetes a 21 ezer! Ja, a 30 is...
Sziasztok
A darazs csipes -kigyomaras (nem idegmergu) es egyeb tracina hal szuras, meduza,anemone stb ellen,ajanlom az ECOSAVE vagy ECOBITE nevu electronikus hatastalanitot(talan ez a legjobb megfogalmazasa az ezkoznek).Valoszinu van Magyar nyelvu info is rola de ha erdekel valakit esetleg bovebben le irom a mukodeset Sajnos volt alkalmam alkalmazni es mukodik.
wsievers, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
Semmit ! csak kibérelték a személyemet , de a megrendelő szervezte a dolgot , mentem amerre mondta . Hát mondjuk úgy ,hogy elcseszte ..... Nekem 8 , kifizetett oszt annyi
Most nézem, hogy ez a hideg-meleg elnevezés fordítottja a magas-alacsony hőértéknek. Azaz a hideg a magas hőértékű.
NGK-t sokan szidták, 4 üteműbe jó. Suzukiba 80 ezerrel ezelőtt raktuk be és ha nem cserélték ki magukat, ugyanazok vannak bent.
Isolator gyertyát próbáltam, azzal nem vagyok túl megelégedve. Olvastam, hogy hamisítják, szerintem olyat kaptam.
Nitrózás és egyéb praktika helyett kormos gyertyát fel a gáztűzhelyre szépen kiégetni. Főleg, hogy egyes oldószerek felvesznek annyi vizet, amitől korrodál a gyertya (lásd pár hozzászólással feljebb). A gázlángot meg óvatosra kell állítani, nehogy valami ötvözőt kiégessen belőle. És természetesen az égő olaj büdös.
Komment