Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    aminek a szivatóházának tetejére illő csavar felső részén (nyakán) valóban van egy beszúrás (már ha így hívják) egy zégergyűrű (vagy valami hasonló) részére
    Szerintem ott gumigyürünek kellene lenni.

    Komment


      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szerintem ott gumigyürünek kellene lenni.
      A beszúrás egy oldalról be van fűrészelve, amiben a rugókarika rögzíti a kihúzott szívatószár beszúrását .
      Jankó51 kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        rugókarika
        Igen, olyasmi

        A lényeg még mindig, hogy porlasztó kiáztatva kifújva felrakva, motor nem indul. Visszakötöttem az eredeti trafóját, szikra van
        Volt hogy a suber alá rongyot tömtem, és igy előfordult hogy pöfögöt vagy 10-et. Néha érezni/hallani hogy robban egyet a hengerben aztán semmi
        Tényleg mintha nem kapna benzint, vagy nagyon sok levegőt kap
        Dehát mindkét porlasztónál ez a tünet miközben évekkel ezelött motoroztan vele, felújítás után is második pöccre indult. Elsírom magam már

        Csak megjegyzem, a kereső Pannonia kifejezésre nulla találat

        Komment


          Szervusztok! Egy régi sztori jutott az eszembe, bár nem tartozik ide szorosan... A kilencvenes évek, vagy nagyon kései nyolcvanas években jöttek Magyarországra Lada Szamarak ( Csacsik ). A kezdeti kiforratlan megoldások egyike volt, hogy a motor bizonyos kilométer után lefulladt. Sokan agyaltak, hogy mi van? Egy Porsche fejlesztésű motor lefullad? Miért? Aztán levették a tanksapkát ( hhahaha! Négy páncélos meg a kutya... Tudjátok régi sorozat ) és megint ment a gép... Kiderült, hogy a tanksapkára nem fúrtak szellőző furatot! Mikor kiderült... Na szép kis pofára esés volt a Szovjet részéről... Csak úgy írtam le, mert beugrott.. Meg azért, mert egyszer gonoszságból egy haragosom kismotorján a tanksapka alá nejlon fóliát húztam és úgy vissza a sapkát.... Jó nagy verést kaptam érte pár nappal később.
          movisz, sepy és Jankó51 kedvelte ezt.

          Komment


            Közben végigolvastam ezt


            Semmi hasonló gond nálam
            Most átraktam a nem kitisztitott karburátort, de már nem volt erőm indítgatni


            Miért nem lehet normálisan linkelni?
            Ötleteket, tanácsokat olvashatsz Pannónia motorkerékpárok szerelésével kapcsolatban. Indíts bátran új témát, ha a meglévők nem adnak választ a kérdésedre.
            Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2025 márc. 28, 18:57.

            Komment


              És nem indult
              Ha betömön ronggyal a torkát a suber alá és kihúzott szivató, talán úgy elindul pörög, kezem a karburátor beömlőjén "szabályzom" a levegőt, aztán leáll.

              Eleve amikor működött miért adta meg magát és nem indult?
              Pucolt és nem pucolt karbival szinte ugyanaz a tünet, alig indul, kicsit pörög és leáll
              Nem benzintartályból kapja a benzint hanem tölcsér-mü.cső, tehát tank/csap kosz se lehet az oka
              Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2025 márc. 29, 16:24.
              pasetta kedvelte ezt.

              Komment


                És elindult!
                Szomszéd komálós felébresztett 11 tájban, hogy akkor Horex, mert igérte hogy jön és rendbeteszi. A fejemből alig láttam ki
                Porlasztó többször szét, úszó lyukas állitólag, másik úszó be, állitgatás és semmi
                Fujkálta a fúvókákat, alapjárati eltömődve. Az, mátéapu javaslatára, ott levő bowden szálat átgyűrte az alapjárati benzinfúvókán
                És elindult. Elindult többször is, finomállitgatások után én is kipróbáltam az inditást, gáz nélkül, és szépen indult pöfögött
                Tanulság!
                Egy szerkezet/porlasztó, minden részének tökéletesnek kell lenni hogy helyesen működjön
                Én nem sokat foglalkoztam az alapjárati fúvókával, mert amúgy is gázra indulnia kellett volna, gondoltam
                Hát nem! Mondhatni alapvető trehányság volt az ok

                Visszakötöm a korábbi Simson trafót, ez-az-amaz vissza a helyére, kifestem a tartályt, csapokat vissza és remélem csak akkor szomorodok el amikor elviszik
                Osumi, Jankó51 és 4 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  És elindult!
                  és mégsem
                  pRÓBÁLTAM MA INDITANI DE ANNYIRA GYENGE MÁR A LÁBAM HOGY HIDEGEN NEM TUDTAM ELINDITANI
                  kELLENE EGY HASONLÓ
                  GÖRGŐS MOTOROS MOTOROINDITÓ SZERKEZET
                  https://www.motostyling.hu/thumbnail...emelo_kep0.jpg
                  Persze ez csak az alap lenne. Ugyse megy már semmi, gépek sincsenek energiám sincs


                  Vazze elbőgöm magam. Csak nem hivhatom át mindig a szomszédot ha szórakozni vagy eladni szeretnék












                  Komment


                    Elkezdtem írni, hogy ez a beszéd...
                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    És elindult.
                    de utána
                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    mégsem
                    Azért próbáld meg legalább hetente egyszer áthívni a szomszédot egy pálinkával berúgni, nehogy megint beduguljon a fúvóka.
                    Jankó51, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      hetente egyszer áthívni a szomszédot
                      Igen, gondoltam rá. Nade ennyire nyüzüge semmivé válni? Fiatalon indításkor lábközött volt a motor és ugy inditottam bal lábbal
                      Biztos meséltem, de azért mégegyszer...
                      volt nekem egy akkor már idős barátom, illetve kedves ismerősöm
                      Gyula bácsi, jőjjön át, nézze meg bla bla. Volt egy MZ250-e átjött . Öreg motorszerelő, talán versenyzett is valamikor
                      Később biciklivel jött És a motor, kérdeztem. Nem szólt semmit
                      Ahogy ment az idő, eljött az a korszak amikor vagy átsétált, vagy trolival pár megálló
                      Gyula bácsi, és a motor? Ááá fiam, nem megy már
                      Annyira bennem van az öreg szövege hangja hangsúlya. Sose gondoltam hogy idejutok

                      Komoly érdeklődő volt, de lemondtam mert nem indult. Ha a szomszéd határozottan tudja inditani, kénytelen leszek egyeztetni vele ha érdeklődő akad.
                      Na, jól kipicsogtam magam

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X