Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De a belső szűrőnek csak az alja retkes.
    Az a szűrő csak a tartalék állásban számít valamennyit, nyitva állásban az alucső tetején keresztül folyik le a benzin a csapba és mivel elég magasan van, még csak nem is a tank aljából.
    Beagle kedvelte ezt.

    Komment


      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az a szűrő csak a tartalék állásban számít valamennyit, nyitva állásban az alucső tetején keresztül folyik le a benzin a csapba és mivel elég magasan van, még csak nem is a tank aljából.
      Igen. Épp ezért nem értem hogy miért csinálja ezt.

      Komment


        OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        akkor tuti a rozsdás tankkal szívatod magad.
        ez rendben is lenne, de bennünket is!




        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Épp ezért nem értem hogy miért csinálja ezt.
        mert az a rohadt tank együtt "mozog" a motoroddal és a benzinnel, amiben felkeveredik a rozsda! Az meg éppen oda megy ahova nem "várod"!
        Beagle és mátéapu kedvelte ezt.
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Benzinszűrő bekötésére van esetleg valami tanácsod?
          A benziszűrő (benzincső közé)értelmetlen ,de van akit megnyugtat ha látja benne a dzsuvát,pedig akkor már belül van a baj.

          a pannoniánál a gyári előszürő és az ülepitő rendszer,kifogástalanul ellátja a motort HA tiszta.!
          Beagle, heeegany és joker kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A benziszűrő (benzincső közé) értelmetlen
            Én kimostam a tankot festés előtt is meg utána is, tökéletesen száraz, szagtalan belül. Mégis, azért számítok rá, hogy feltankolva és használatban apró szemcsék fognak leválni nem kevés számban. Emiatt beiktattam egy finomszűrőt a benzincsőbe, a gyári szűrők sokkal nagyobbakat is átengednek, azon kívül minél kisebb szemcse, annál inkább tud lebegésben maradni. Aztán majd kiderül, ez hogyan válik be.
            mátéapu és heeegany kedvelte ezt.

            Komment


              Nos, ma kipucoltam a tankot, csapot, karbit jó alaposan de az eredmény nem változott. Igaz rosszul becsültem eddig fel a benzin mennyiségét, mert csak kb 5 liter van benne de ettől függetlenül tartalék állásban is ugyanazt csinálja. (sőt, így szűrő nélkül mintha rosszabb is lenne).
              Néztem úgyis hogy rángatom a motort, még úgy is az alucső szintje felett van a benzinszint. Tehát (főleg tartalék állásban) nem tudom hogy honnan kaphat levegőt.
              Lehet hogy a csap tömítésével van gond? De akkor alap helyzetben szivárogni kellene a benzinnek is, nem?

              Komment


                Úszóházfedél furat - úszótű tömít rendesen? Lehet hogy onnan levegősödik fel. Bár gyanús, hogy ahhoz kell még pluszban valami rendellenesség a rendszerben. Melegedő karburátor, túlzott benzingőz fejlődés az úszóházban, nem elég jó szellőzés...

                Komment


                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Úszóházfedél furat - úszótű tömít rendesen?
                  Na ezt nem tudom. Tű szerintem elég jól tömít. Ha nyitott csappal leállítom jópár óra kell neki mire az első csepp benzin megjelenik, tehát ekkora szivárgás menet közben kétlem hogy számítana. Viszont, mint mát írtam nekem valami típusidegen fedél van rajta amin van úsztató(meg ugyanaz a logó mint pl a kürtön vagy némelyik gyújtáskulcson, tehát magyar gyártmány az is, és az úsztató kivételével más eltérést nem vettem észre)
                  De eddig nem volt semmi gond. Eleinte csak tartalékkal használtam a motort mivel 2-3 liternél több nem volt benne(kb az első 30-40km) mégis ment szépen.

                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Melegedő karburátor, túlzott benzingőz fejlődés az úszóházban, nem elég jó szellőzés...
                  A mai próbakör kb 10 percig ha tartott. Annyi idő alatt még a szívótorok se melegedett szinte semmit. Tehát ezt kizárnám.

                  De most visszarakom a tankba a szűrőt, öntök bele még 5l benzint aztán próba.
                  Na de még ha működik is, hiba akkor is van valahol, mivel még 1literrel is el kellene tudnia menni...




                  5 liter ablakmosó színű benzin betöltése után jobb lett a helyzet. 70-ig gyorsultam fel vele. és bírta is kb 500m-en keresztül, aztán ismét...
                  Szóval egyértelműen a nagyobb nyomás segít rajta. De még indig nincs meg a hiba oka.

                  Valaki nem mérné le nekem hogy mondjuk 1dl benzin hány mp alatt csorog le a benzincsövön?
                  Akkor legalább megtudnám hogy a karbiban keressem-e a hibát vagy feljebb.

                  Komment


                    pucold ki a karbit fogj egy méter benzincsövet egy olajoskannát furd át a kupakját a benzincső méretére késsel vágj bele had szellőzzön öntsd félig keverékkel takard le a tankodat egy nemkarcoló rongyal és felfelé álló kupakkal gumipókozd fel.a benzincsövet füzd a kupakba és drótozz rá nehezéket,én egy gyertyyakulcsot tettem rá.szivd meg a benzint felemelt csővel 4-5-cm-re a szádtól fogd be az ujjaddal és huzd a uszóház csonkjára megoldottad az üzemanyagellátást.

                    Én egy motorosturán használtam ezt a módszert kölcsönkért kannával és csővel,mert kirepedt a tankom a hengerfej felett,250-km-toltam igy neki.(-:
                    Beagle és OdinHEM kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Click image for larger version

Name:	motoros találkozó 2011. 017.jpg
Views:	2
Size:	197.8 KB
ID:	137826Click image for larger version

Name:	motoros találkozó 2011. 027.jpg
Views:	1
Size:	201.0 KB
ID:	137827

                      És,nem mese ez gyermek!!!!
                      Lemezjáték, OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Hát ha kannával nem is de egy nagyobb flakonnal kipróbálom holnap ha lesz rá időm.

                        Komment


                          Ma vettem benzincsövet és flakonnal kipróbáltam. Hát mintha más motorra ültem volna Sokkal jobban megy.
                          Tehát a problémát a csapra korlátoznám. Viszont ezt eddig még sosem szedtem szét teljesen. De holnap megtenném.
                          A fém vízzsákos csapból a vízzsáknál lévő szűrőt hogy érdemes kiszedni? (lehetőleg úgy hogy utána vissza is tudjam rakni)
                          És az alucsövet? Az bele van préselve? Vagy azt hogy érdemes kiszedni?
                          mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Én kimostam a tankot festés előtt is meg utána is, tökéletesen száraz, szagtalan belül. Mégis, azért számítok rá, hogy feltankolva és használatban apró szemcsék fognak leválni nem kevés számban. Emiatt beiktattam egy finomszűrőt a benzincsőbe, a gyári szűrők sokkal nagyobbakat is átengednek, azon kívül minél kisebb szemcse, annál inkább tud lebegésben maradni. Aztán majd kiderül, ez hogyan válik be.
                            Én bár kimosni elfelejtettem de háromszor tömődött el a tartalékállásom ami miatt egyszer tolnom is kellett kb 700 métert a benzinkútig. A benzincsapom normálállás csöve félbe van vágva így 2,5 deci a tartalékom, úgyhogy nem mertem szórakozni, megy gyorsabb volt eltolni a kútig mint megszerelni :P

                            Amúgy fölösleges plusz szűrő beépítése, ami az eredeti szűrőrendszeren átjut az kárt nem okoz, ha meg nem jut át akkor az egy hete jelenlévő probléma adódik Valamelyik könyv írja is, hogy ami kosz átjut a szűrőn az átjut a fúvókákon is és ami ott átjut azt a motor kiköpi.

                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ma vettem benzincsövet és flakonnal kipróbáltam. Hát mintha más motorra ültem volna Sokkal jobban megy.
                            Tehát a problémát a csapra korlátoznám. Viszont ezt eddig még sosem szedtem szét teljesen. De holnap megtenném.
                            A fém vízzsákos csapból a vízzsáknál lévő szűrőt hogy érdemes kiszedni? (lehetőleg úgy hogy utána vissza is tudjam rakni)
                            És az alucsövet? Az bele van préselve? Vagy azt hogy érdemes kiszedni?
                            Én mikor eltömődött a csap úgy pucoltam ki, hogy a taposós autópumpa száját magánál a csapnál (ahol állítja a normál és a tartaléküzemet) a nyílásokhoz illesztettem, a gumitömítést rajtahagytam, hogy jól zárjon, és jól megtapostam a pumpát. Ezzel a módszerrel egy kiló kosz került a plafonra, viszont a csapom tiszta

                            A fém vízzsákos csap a vízzsákjából a szűrőt elvileg minden erőlködés nélkül ki lehet venni, ha mégsem akkor a kosztól megtapadt benne és akkor ha eddig nem szedted szét valószínűleg itt van a problémád. Egy sima szemöldökcsipesszel próbáld kipiszkálni.

                            Amúgy én nem is használom, azt a szűrőt, mert mikor megvettem a motort olyan rozsdás volt, hogy nem lehetett rajta átlátni, aztán ecsetes takarítás után előtűnt 3 méretes lyuk is rajta így funkcióját vesztette, azóta meg még nem találtam bele szűrőt. Viszont akkor már veszek olyan benzincsapot is aminek nincs levágva a csöve. Azt a csövet viszont nem tudom hogy lehet kiszedni, azt én is próbáltam egy takarítás alkalmával, de nem sikerült, viszont túlzottan erőltetni sem akartam.

                            Holnap úgyis le akartam mérni mennyi benzinem van és akkor lemérem neked, hogy milyen gyorsan folyik a benzin. De általában mikor mérni szoktam akkor kb 3-4 percig ülök mellette amíg fél litert lecsapolok. Még sosem jutott eszembe lemérni mennyi ideig folyik, de akkor ennek is eljött az ideje ha minden igaz ugyanolyan csapom van mint neked.
                            heeegany kedvelte ezt.

                            Komment


                              Én már kivettem a csövet,de cserés lett.
                              jó megoldás lenne az esztergált (futer)felhasitott méretes cső,tokmánnyal szoritható körkörösen megfogja,de valószinűleg elszakad tőben.
                              Emiatt ajánlatosabb feszgetve huzni ,ha nem jön elvágni és kifurni,és másik csövet beletenni vagy az igy rövidittett darabot visszatenni.
                              heeegany kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Azt a csövet viszont nem tudom hogy lehet kiszedni, azt én is próbáltam egy takarítás alkalmával, de nem sikerült, viszont túlzottan erőltetni sem akartam.
                                Ha le van vágva a csöved, akkor annak úgyis mindegy, erőltetéssel kijön. A tövében leülepszenek a finom szennyeződések, ezért áll be. Van szűrőm meg vágatlan csövem is, ha érdekel.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X