Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • mátéapu
    replied
    Szereld szét tisztítsd meg,akkor látnod kell mennyire kopott vagy gányolt,ha agyonszerelték és nagyon kopott a motorja akkor elgondolkodtató a felujítás.Egyébként rendkivül megbízható ,jól terhelhető gépek,egy fiatalt is lefáraszt gond nélkül,felénk ,ha sokat kell kapálni legalább két ember megy utánna felváltva....
    A kétütemú motor akkor "eszi a gyertyát,ha "száraz" a keverék(simerig is lehet)vagy kopott a motor....
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 szept. 30, 16:11.

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied
    Sziasztok mivel nem nagyon tudtam még normálisan használni a gépem mióta megvettem vagy nem indul vagy ha működik egy idő után nagyon felpörög vagy mikor mi történik széthullott a berántója stb szóval teljes felujitásban gondolkodom , gondoltam a télen szét kapom amit lehet felujitok , jó ötletnek tűnik szerintetek vagy mivel elég drága hozzá minden meg konkrétan nem is tudom hogy mi lehet a baja (tudom egy város????) szoval érdemes vele foglalkozni vagy vegyek egy jobb állapotú ezt meg hagyjam a francba , vagy még arra is gondoltam láttam valami motorokat amit rá lehet pakolni az eredeti helyett nagy szűgségem lessz tavasszal egy megbízható gépre a gazdaságban az idén csak kűszködtem ezért nemtudom akinek van tapasztalata mennyire megbízhatóak ezek a gépek mármint ugy gondolom hogy ha egyszer csak jó lesz akkor működik sokáig vagy mindig szerelgetni kell ? Ja gyertyával se győztem meg állandóan kiűtötte az mitől lehetett , magas hőértékűekkel próbálkoztam pedig , nagyon hajlok egy motorcsere felé amugy , azzal van valakinek tapasztalat?

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kb. .
    Mocskosul régen tanultam de akkor 1L olaj 0,8kg volt kb vagyien 400g olaj 0,5l kb.

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kb. .
    Köszönöm a segítséget! ????

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    0.4l?
    Kb. .

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    Bocsánat hogy ennyit kérdezik tegnap még egyszer neki futottam össze raktam most hagyom egy napot száradni elvileg annyi a száradási ideje. De a felső hajtoműbe mennyi olaj kell pontosan? 400gr van a kézi könyvben amit itt találtam de az mennyi pontosan? 0.4l?

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes.
    Ez azt jelenti,hogy elkopott a feradol a szíjtárcsában észre kellett,hogy vedd,mikor levetted.A lemez közelében sem lehet az alsó résznek,egyébként leszerelve: újra kell fejezni a szegecseket és nem zörög tovább...
    Kuplungfelújítás menete: ki kell vésegetni a fékbetétet,kicsiszolni tisztára és beragasztani az új betétet,ezután esztergapadon fel kell szabályozni,ezután sokáig jó ismét...Szokás még trapéz alakú idegen feradolt is beragasztani darabokban,az is jó megoldás csak macerásabb.

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    Sikerült szét szedni majdnem összes csapágyat meg szimeringet is ki cseréltem de viszont próba rotálás után a paszta el engedett. Most szét akarom ismét szedni de most papír tömítéssel próbálnám meg. Szerintetek kapok olyan tömítést ki vágva vagy csak úgy tudok szerezni ha ki vágom magamnak? Még azt nem tudom van a felső hajtómű be töltő csavarja amit itt úgy olvastam hogy "szuszogó" ki takarítottam magasnyomású mosóval is próbáltam szájjal levegőt át fújni rajta de nem tudtam ez normális? Másik dolog ami még idegesít hirtelen nem találok róla képet a kuplung tárcsa felső része amit felhúz a bowden azon van négy szegecs ami le fogja a védő lemezt. Na most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes. Azt hogyan tudnám le venni és vissza szegecselni?

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ezt még meg próbálom.
    Tedd helyre magad,ne próbálgass semmit ! Igenis megcsinálom,vagy nem nyúlok hozzá,közép út nincs!
    Rajzold le,fotózd le,rakd sorba,írd le mi következik darabonként,ha nem tudod megjegyezni.
    Minden alkatrészt tisztíts meg:jó nem jó alapon cseréld .Az illesztőfelületeket finom reszelővel(shtil lapos pl.)igazítsd meg.Minden alkatrész súrlódó felületét kend be: olajjal vagy zsírral,beszerelés előtt.
    Használhatsz pasztát is,de csak olyan rétegben,hogy összehúzáskor ne nagyon nyomódjon ki.

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    Esetleg még abban tudnál segíteni hogy ha sikerül szét szedni a papír tömítés helyett olajteknő tömítő pasztával raknám össze az mennyire jó ötlet?

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gondolom a nagy szíjtárcsára gondolsz,emlékezetem szerint egy seiger-gyűrű rögzíti,valószínűleg rozsdás is ...lehúzó ajánlott,de lejön 2.egyforma jól irányított feszítővassal.Természetesen a kormánytartó szerkezetet is le kell venni a szereléshez.
    Köszönöm akkor ezt még meg próbálom.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől.
    Gondolom a nagy szíjtárcsára gondolsz,emlékezetem szerint egy seiger-gyűrű rögzíti,valószínűleg rozsdás is ...lehúzó ajánlott,de lejön 2.egyforma jól irányított feszítővassal.Természetesen a kormánytartó szerkezetet is le kell venni a szereléshez.

    Leave a comment:


  • Kariber
    replied
    sziasztok! 1 éve vettem egy mp10 es rotát és idén most akartam volna használni előtte olajakat cserélni benne és a felső hajtóműbe szinte semmi olaj nem volt. Neki álltam minimális tudásommal szét választani a felső hajtómű részt hogy a tömitést ki cseréljem addig jutottam hogy a hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől. Kérdésem a következő mennyire bonyolult a hajtóműkereket le venni? A keréknek a felső része le jött ami a kuplung része de tovább nem tudom mit kéne csinálni. Vagy inkább hagyjam most töltsem fel így és majd keressek valakit aki ért hozzá?

    Leave a comment:


  • Zénó
    replied
    Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    viszont ha esetleg valakinek van egy eredeti karburátor eladó ne tartsa magában nyugodtan jelezze felém
    Szia,
    nekem van gyári bing, eredeti javítókészlettel lett felújítva...
    a porlasztó egy teljeskörűen brumital cuccal felújított alapgépen van (tégla dob, levegőszűrő, porlasztó, berántó), tehát alapvetően egy komplett egység.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ,egyéb ötlet????
    Mindent mindenre (is) fel lehet szerelni. ... Kis furfang,s nincs akadály...

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X