Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Gabi91
    replied
    Hello! Valakinek nem lenne egy felesleges gépkönyve mpm10hez?????

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    A gyári a legjobb hozzá ,de csak a jó ! az MF-karbival elfogadható,de az a tűszelepet zabálja..Okosba ieiglenesen x alakban gyorskötöző,ha jól működik egy esztergályossal vágatsz új menetet és kupakot a karbira.

    Észbontó ára van a gyári karbinak nézz utána..

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied
    Viszont a karburátorral van egy kis gond a siber fedélen megvan szakitva a menet betekertem teflonnal igy megált de csak kicserélném egy másik karbira véleményed szerint érdemes gyárit keresgélni vagy inkább nézek valami mást ha mást milyet ami könnyeben beszerezhető

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied
    Köszönöm a választ akkor ha mégegyszer kitekeredik bepontozom

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ki volt esve a csavar ami leszoritja l
    A leszorító alátét be van ablakolva ,hogy beakadjon a borda hornyába,a csavar hornyába pedig meghúzás után egy pontozóval kis dudort ütünk a kilazulás meggátolására. A karburátor az MF-70-es kisgépé,működik vele az MPM is...

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied
    Másik kérdésem most vettem a gépet a kuplungnál ki volt esve a csavar ami leszoritja levettem a segergyürűt visszaraktam egy inditás után ujra leesett most ujra visszaraktam még áll de nemtudom meddig hogy van e valami technikája vagy gyárilag nem e volt valami biztositó ott vagy miért tekeredhet ki? Gondolom tudjátok miről beszélek nem tudom máskép elmagyarázni

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied
    Sziasztok az lenne a kérdésem ez igaz nem az eredeti karburátor mivel az van ráirva cseszlovákia

    Leave a comment:


  • Kákos
    replied

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Grandis eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát sajnos elég elszomorító a helyzet
    Mit vártál? Nem elszomorító! A jó gépeket használják, néha nem megfelelő keveréket használnak ,vagy nem törődnek a simering rossz állapotávalufog,csattog ,de dolgoznak vele megállásig,mert bírja!!!
    Szerintem fúrasd meg olyan helyen ahol kapsz hozzá dugót,gyűrűt.Már elküldhető postán is ,felénk a motoalkatrész-boltos elküldi a megfelelő céghez ,jó munkákat láttam a visszakapott hengerekben...

    Leave a comment:


  • Grandis
    replied
    Üdv Ismét.
    Hát sajnos elég elszomorító a helyzet.Meg lett bontva a motor,a henger fala bemaródva,vagy fúrni kell vagy jó állapotú bontott fog kelleni,+dugattyú+gyűrű.
    Kérdésem hogy valakinek esetleg bontott alkatrésze van e hozzá?
    A motor adattábláján a "Brumit 10 " szerepel,204 ccm

    Leave a comment:


  • Grandis
    replied
    Köszönöm a segítséget.Akkor majd nekikeseredek.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Grandis eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kérdésem az lenne hogy cserélt már valaki,nagy meló?
    Jó felszereléssel nem nagy munka,a szíjtárcsa jó lehúzót kíván könnyen törik.

    Leave a comment:


  • zahi
    replied
    igen , fals levegőt szív . Simmerringek ,tömítések cseréjével tudod orvosolni . Így ne használd , mert a többletlevegő miatt elszegényedett keveréktől akár meg is ragadhat .

    Leave a comment:


  • Grandis
    replied
    Üdv Urak.
    Új vagyok a fórumon,tanácsra lenne szükségem.Került hozzánk egy MPM 210 -es gép,ami 4 évet állt. Beindítottuk,de ahogy melegszik be a motor egyre jobban fölpörög.Első tippem hogy főtengely szimmeringet kellene cserélni.Kérdésem az lenne hogy cserélt már valaki,nagy meló?

    Leave a comment:


  • Zénó
    replied
    A gombból kirázódhat a vezeték, egyszerűen vissza kell pakolni és kész is. Egy bilincs tartja csak a szarvhoz, amint lehajtod, szétesik, ha a tömítés (szigetelés) is gyatra, érdemes egyúttal azt is cserélni.
    üdv

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X