Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
1951-ig a karburátor torokátmérője 16mm. 1951 után 18mm.
Mindíg tanul az ember...akkor ez a magyarázata a FE 16 és az FE 18B jelöléseknek...esküszöm soha nem mértem Nekem lefedte a karburátormegkülönböztetést a 3 féle úszóházfedél.
Az első három szám dcsepel lehet mert 1955ig gyártották a125öst csepelen. Az utolsó a legöregebb blokk. De utána érdeklődök mert itt nekem is hiányos az ismeretem. Ha nem rettentő sürgős a dolog megtudom a választ. Sajnos hajnalba indulok melózni és 4hét múlva érek haza. Ha addig ráér meglesz a válasz.
Ha nem rettentő sürgős a dolog megtudom a választ. Sajnos hajnalba indulok melózni és 4hét múlva érek haza. Ha addig ráér meglesz a válasz.
Köszönök minden segítséget, nagyon rendes hogy időt szakítasz a hülyeségeimmel vesződésre. Nem sürgős, ma adtam postára kérvényt a KEKKH felé, mikor lesz abból még valami forma?
Esetleg ha adnál linket vagy valami infót hogy honnan/miből művelődsz, azt szívesen venném.
Nem tudom mit szoktatok egymásnak kívánni, de egy kifejezést már hallottam (nem tudom szokás-e még használni), gondolom nem sértődsz meg rajta: "Sz*rt a kereked alá!"
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
ezeket még nagy csepelesektől tudom. Van egy öreg akinek 5 vagy 6 csepelje van.Lemezvillástól a danuviáig. De írnak a csepeli motorkerékpárok című könyvben is 1-2 adatot. Köszönöm a jókívánságot. Mi már csak a "jó gurit" használjuk. Ha hazaértem jelentkezek.
hasonló számozású az én /50-esemhez való blokk is.
Nem vagyok képben a Csepeleknél, de azon a kuplung karja más, mintha öntvény lenne és íves. A többin ugye két lemezdarabból készült és anyával szerelhető - ránézésre bárki megmondja hogy ez valami régebbi kivitel.
Be kell szereznem valami szakirodalmat hamarosan, mert a váltófogaskerekből is volt több féle, nekem meg egy cipősdobozba van beledöntve minden amit összesöpörtünk a pajta sarkából a bácsinál. Meg még a hengerfej-kérdés, amit a http://veteran.forum.hu/alkatresz-az...rziokhoz-1706/ témában már feltettem egyszer, utána meg a deklik: a kuplungoldaliból is van több verzió: minta nélküli, mintás; meg persze a gyújtásoldal is kérdés lesz. Hajajj... Komplikáltabb ügynek tűnik mint a Pannoniák.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Az én emlegetett menthetetlen állapotú hiányos 125/50 esem 2 blokk van meg, valahol még van 1 harmadik, de azt még nem leltem meg.
1. blokk motorszáma: BD 10685, az első fülön BD5, párosító: 17744( blokk alja sérült, ezért lett cserélve)
2. blokk motorszáma: 4/6 0697 , párosító: 255720 (valószínű, ez egy 125 T blokk, és a másik tartozik ehhez)
valameik a sajátja
Alvázszám nincs(vagy eltűnt)
Rendszámok: LD 613, KP 6277
Ez van hozzá:
A tulajdonos köszöni jól van, a motort meg vihetem a MÉH-telepre, az nincs olyan jó kondícióban.
A motorból háromkerekű terepfokozatos holdjáró volt építve, ami valamikor a kertet szántotta lovasekével.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 07, 14:29.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
a motort meg vihetem a MÉH-telepre, az nincs olyan jó kondícióban.
Nagyon hasonló állapotúnak tűnnek a vázaink - ha sikerül meglelnem a tulajt én megküzdök vele és csinálok belőle motorkerékpárt. Igaz se kerekek, se sárfogók, se (felújítható) elsővilla, se tank, se semmi. Csak a váz és pár blokk - meg némi szabadidő. Úgyhogy tipikus "innen szép nyerni" szituáció.
Azért szívesen megnéznék arról a holdjáróról egy képet...
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Nekem még a vázcsövet is javítanom kellene pár helyen át van lukadva, és a jobb hátsó ív ami nagyon tré. Jah meg le van vágva az összes motortartó fül. Az első kettőnek látszik a helye, de a hátsó kettő...fogalmam sincs
A hátsó hajtást a helyszinen levágtam róla, úgyhogy a háromkerekű változatról nincs képem.
Apám követte el a nagyapámmal karöltve. Volt benne rükverc is+még felező, a hátsó kerék helyére behegesztett kazánlemezen (nagyapám motorja amúgy)
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 07, 14:52.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Híí, nálam azért ennyire nem siralmas a helyzet, még van vastagsága az anyagnak. Ahogy leírod eléggé határeset, azért kellemetlen lenne egy összerogyó váz.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Köszi a válaszokat, azért kérdeztem, mert nézegetek egy vázat, K-s sorozat a rendszáma (2 betű +4 szám.)
Hátha meg tudnám csípni, s bepróbálni egy papírozást vele. Na de ez még a jövő nótája. A "K-s" rendszám sorozatot már újra kiosztották anno?
Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2012 okt. 08, 18:12.
Komment