Húha, van itt minden, mint a búcsúban! :-D
Blokk: Kutakodtam ma egy kicsit, és szerencsére az utóbbi időben kaptam néhány új vázszám-betűkódot is a fórumtagoktól az Izs-regiszterünkbe. Sajnos azonban a Planeta (P, P2, P3) szekció még erősen foghíjas, így egyelőre nem tudom évjárat szerint megmondani, milyen blokk ez. Lehet Planeta 2 vagy 3 is, de semmiképp régebbi, mert már nincs rajta kéziváltó-tengely. A kuplung-oldali dekli az P2-gyanús. A henger, hengerfej és a gyújtás oldali dekli az P3. :-) A megszakító mókolt.
Váz: továbbra is fenntartanám, hogy ez egy Planeta 2-es volt. Többek között a már említett oldalsztender miatt, de a fesszabályzó gyártási ideje (1970 december, ahogy írtad is) és a krómos kipufogó is erre enged következtetni, még ha ez utóbbi kettőből egy ilyen vegyes motor esetén messzemenő következtetéseket nem is szabad levonni. Arra most nem emlékszem, hogy a kormányzárat mikor vezették be (ez amúgy ilyen lakatos megoldás volt asszem).
Az aluagyas kerekek burkolólemeze 3 csíkos volt, az aluagy 19"-os felnivel szintén stimmel a P2-elméletbe.
Oldalkocsi felfogatás a váznyaknál mindegyik Planeta-vázra felkerült, ez alapján nem lehet kimondani, hogy K lett volna. (Nem ismerem ezeket, de biztos más ismertetőjegy is lenne, ahogy a 49K váza is több ponton erősített volt gyárilag.) A többi felfogatást nem tudom megítélni.
A bal hátsó teleszkóp környékén sincs vázszám? (Bár asszem ezekbe már nem ütöttek gyárilag.) De várj, ez most amúgy sem világos, a kivonási papíron nincs rajta a vázszám?
Abból indulok tehát ki, hogy P2, így nem stimmel:
- az első lámpa, vagy csak a lámpakeret, ami kései 56 vagy P
- a km-óra, ami nem Izs
- a kormány P3. A kuplung/fékkarok lehetnek P2 is
- a tank (56)
- az oldaldobozok (korai 56)
- és még ki tudja, de én azért így is mindenképp nekiállnék megmenteni
Nem lepődnék meg, ha az előkerült lemezagyas kerekek burkolólemeze 2 csíkos lenne, mert korban ez stimmelne a háromcsíkos oldaldobozokhoz. Ezek, ahogy írtam, egy korai szériás Izs 56-osról származnak.
Blokk: Kutakodtam ma egy kicsit, és szerencsére az utóbbi időben kaptam néhány új vázszám-betűkódot is a fórumtagoktól az Izs-regiszterünkbe. Sajnos azonban a Planeta (P, P2, P3) szekció még erősen foghíjas, így egyelőre nem tudom évjárat szerint megmondani, milyen blokk ez. Lehet Planeta 2 vagy 3 is, de semmiképp régebbi, mert már nincs rajta kéziváltó-tengely. A kuplung-oldali dekli az P2-gyanús. A henger, hengerfej és a gyújtás oldali dekli az P3. :-) A megszakító mókolt.
Váz: továbbra is fenntartanám, hogy ez egy Planeta 2-es volt. Többek között a már említett oldalsztender miatt, de a fesszabályzó gyártási ideje (1970 december, ahogy írtad is) és a krómos kipufogó is erre enged következtetni, még ha ez utóbbi kettőből egy ilyen vegyes motor esetén messzemenő következtetéseket nem is szabad levonni. Arra most nem emlékszem, hogy a kormányzárat mikor vezették be (ez amúgy ilyen lakatos megoldás volt asszem).
Az aluagyas kerekek burkolólemeze 3 csíkos volt, az aluagy 19"-os felnivel szintén stimmel a P2-elméletbe.
Oldalkocsi felfogatás a váznyaknál mindegyik Planeta-vázra felkerült, ez alapján nem lehet kimondani, hogy K lett volna. (Nem ismerem ezeket, de biztos más ismertetőjegy is lenne, ahogy a 49K váza is több ponton erősített volt gyárilag.) A többi felfogatást nem tudom megítélni.
A bal hátsó teleszkóp környékén sincs vázszám? (Bár asszem ezekbe már nem ütöttek gyárilag.) De várj, ez most amúgy sem világos, a kivonási papíron nincs rajta a vázszám?
Abból indulok tehát ki, hogy P2, így nem stimmel:
- az első lámpa, vagy csak a lámpakeret, ami kései 56 vagy P
- a km-óra, ami nem Izs
- a kormány P3. A kuplung/fékkarok lehetnek P2 is
- a tank (56)
- az oldaldobozok (korai 56)
- és még ki tudja, de én azért így is mindenképp nekiállnék megmenteni
Nem lepődnék meg, ha az előkerült lemezagyas kerekek burkolólemeze 2 csíkos lenne, mert korban ez stimmelne a háromcsíkos oldaldobozokhoz. Ezek, ahogy írtam, egy korai szériás Izs 56-osról származnak.
Komment