Húha, van itt minden, mint a búcsúban! :-D
Blokk: Kutakodtam ma egy kicsit, és szerencsére az utóbbi időben kaptam néhány új vázszám-betűkódot is a fórumtagoktól az Izs-regiszterünkbe. Sajnos azonban a Planeta (P, P2, P3) szekció még erősen foghíjas, így egyelőre nem tudom évjárat szerint megmondani, milyen blokk ez. Lehet Planeta 2 vagy 3 is, de semmiképp régebbi, mert már nincs rajta kéziváltó-tengely. A kuplung-oldali dekli az P2-gyanús. A henger, hengerfej és a gyújtás oldali dekli az P3. :-) A megszakító mókolt.
Váz: továbbra is fenntartanám, hogy ez egy Planeta 2-es volt. Többek között a már említett oldalsztender miatt, de a fesszabályzó gyártási ideje (1970 december, ahogy írtad is) és a krómos kipufogó is erre enged következtetni, még ha ez utóbbi kettőből egy ilyen vegyes motor esetén messzemenő következtetéseket nem is szabad levonni. Arra most nem emlékszem, hogy a kormányzárat mikor vezették be (ez amúgy ilyen lakatos megoldás volt asszem).
Az aluagyas kerekek burkolólemeze 3 csíkos volt, az aluagy 19"-os felnivel szintén stimmel a P2-elméletbe.
Oldalkocsi felfogatás a váznyaknál mindegyik Planeta-vázra felkerült, ez alapján nem lehet kimondani, hogy K lett volna. (Nem ismerem ezeket, de biztos más ismertetőjegy is lenne, ahogy a 49K váza is több ponton erősített volt gyárilag.) A többi felfogatást nem tudom megítélni.
A bal hátsó teleszkóp környékén sincs vázszám? (Bár asszem ezekbe már nem ütöttek gyárilag.) De várj, ez most amúgy sem világos, a kivonási papíron nincs rajta a vázszám?
Abból indulok tehát ki, hogy P2, így nem stimmel:
- az első lámpa, vagy csak a lámpakeret, ami kései 56 vagy P
- a km-óra, ami nem Izs
- a kormány P3. A kuplung/fékkarok lehetnek P2 is
- a tank (56)
- az oldaldobozok (korai 56)
- és még ki tudja, de én azért így is mindenképp nekiállnék megmenteni
Nem lepődnék meg, ha az előkerült lemezagyas kerekek burkolólemeze 2 csíkos lenne, mert korban ez stimmelne a háromcsíkos oldaldobozokhoz. Ezek, ahogy írtam, egy korai szériás Izs 56-osról származnak.
					Blokk: Kutakodtam ma egy kicsit, és szerencsére az utóbbi időben kaptam néhány új vázszám-betűkódot is a fórumtagoktól az Izs-regiszterünkbe. Sajnos azonban a Planeta (P, P2, P3) szekció még erősen foghíjas, így egyelőre nem tudom évjárat szerint megmondani, milyen blokk ez. Lehet Planeta 2 vagy 3 is, de semmiképp régebbi, mert már nincs rajta kéziváltó-tengely. A kuplung-oldali dekli az P2-gyanús. A henger, hengerfej és a gyújtás oldali dekli az P3. :-) A megszakító mókolt.
Váz: továbbra is fenntartanám, hogy ez egy Planeta 2-es volt. Többek között a már említett oldalsztender miatt, de a fesszabályzó gyártási ideje (1970 december, ahogy írtad is) és a krómos kipufogó is erre enged következtetni, még ha ez utóbbi kettőből egy ilyen vegyes motor esetén messzemenő következtetéseket nem is szabad levonni. Arra most nem emlékszem, hogy a kormányzárat mikor vezették be (ez amúgy ilyen lakatos megoldás volt asszem).
Az aluagyas kerekek burkolólemeze 3 csíkos volt, az aluagy 19"-os felnivel szintén stimmel a P2-elméletbe.
Oldalkocsi felfogatás a váznyaknál mindegyik Planeta-vázra felkerült, ez alapján nem lehet kimondani, hogy K lett volna. (Nem ismerem ezeket, de biztos más ismertetőjegy is lenne, ahogy a 49K váza is több ponton erősített volt gyárilag.) A többi felfogatást nem tudom megítélni.
A bal hátsó teleszkóp környékén sincs vázszám? (Bár asszem ezekbe már nem ütöttek gyárilag.) De várj, ez most amúgy sem világos, a kivonási papíron nincs rajta a vázszám?
Abból indulok tehát ki, hogy P2, így nem stimmel:
- az első lámpa, vagy csak a lámpakeret, ami kései 56 vagy P
- a km-óra, ami nem Izs
- a kormány P3. A kuplung/fékkarok lehetnek P2 is
- a tank (56)
- az oldaldobozok (korai 56)
- és még ki tudja, de én azért így is mindenképp nekiállnék megmenteni
Nem lepődnék meg, ha az előkerült lemezagyas kerekek burkolólemeze 2 csíkos lenne, mert korban ez stimmelne a háromcsíkos oldaldobozokhoz. Ezek, ahogy írtam, egy korai szériás Izs 56-osról származnak.
 Van ebben minden mint a Kókai pálinkában!Jó móka lessz rendbe tenni! Sok sikert hozzá!
Van ebben minden mint a Kókai pálinkában!Jó móka lessz rendbe tenni! Sok sikert hozzá! 
							
						 Jó régen nem volt itt bejegyzés! De a Szelei találkozón olyat láttam ami felébresztette bennem az alvó(IZS-es!)oroszlánt!
Jó régen nem volt itt bejegyzés! De a Szelei találkozón olyat láttam ami felébresztette bennem az alvó(IZS-es!)oroszlánt!
							
						
 A nyugalmad miatt is LEGYEN.
 A nyugalmad miatt is LEGYEN.
							
						 Gyulának ilyen volt, még el nem adta. Továbbá az ideiglenesen kivont állapot, akár papírok nélküli motort is jelenthet.
 Gyulának ilyen volt, még el nem adta. Továbbá az ideiglenesen kivont állapot, akár papírok nélküli motort is jelenthet. 
							
						 
							
						
Komment