Közlemény

Collapse
No announcement yet.

TL ülés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    darkside eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Eredetinek tűnik a beütés, de ki tudja, mert papírja az nincs
    Sajnos nem tudja az ember lehet ,hogy nem volt betű beütés én sem okoskodásképp írtam csak ilyet még nem láttam de azért létezhet

    Komment


      #92
      Ez egy újabb rejtélyes dolog ami vagy volt vagy nem.

      Komment


        #93
        Click image for larger version

Name:	Kép 077.jpg
Views:	1
Size:	190.9 KB
ID:	139682Click image for larger version

Name:	Kép 078.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	139683 Íme egy szám nélküli váz.
        ptm004, darkside és baxy1 kedvelte ezt.

        Komment


          #94
          Nagyon sok az ismeretlen ebben az egyenletben mit, miért , hogyan csináltak vagy csinálunk.EGy régi fotó egy visszaemlékezés egy történet mind más és más lehetőség egy motorhoz, a megoldás nem egyszerű

          Egyébként szívesen vennék teljes fotót e motorról , feltéve ha publikus.
          ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Majd csinálok hétvégén fotókat. Addig is néhány részlet, és ami azóta 'legyártódott'Click image for larger version

Name:	Kép 079.jpg
Views:	1
Size:	189.1 KB
ID:	139697Click image for larger version

Name:	Kép 091.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	139698Click image for larger version

Name:	Kép 074.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	139699Click image for larger version

Name:	Kép 076.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	139700Click image for larger version

Name:	Kép 094.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	139701
            ptm004, darkside és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              Nagyon jó fotók az alut is te csináltad? Esetleg nincs belőle eladó??

              Komment


                #97
                Ja- én csináltattam. De mint mondtam nem könnyű megtalálni a jó szakembert- nekem sem sikerült. Nagyon pocsék kivitel,(15db ezresért)nem ilyenre számítottam, rengeteg utómunkát igényel, ezért is nem csináltattam többet ( nekem ilyenekért nem lenne bőr a képemen pénzt elkérni).

                Komment


                  #98
                  Mondjuk kérdéses hogy 1 darab vagy pár??
                  Utoljára szerkesztve a következő által: baxy1; 2014 ápr. 06, 09:22.

                  Komment


                    #99
                    1 Pár volt ennyi, plussz jön még rá egy ügyes esztergányos díja, és még alu csövet is kell á venni. Csiszolás, polírozás, és pikk-pakk kész is az első teló- karácsonyra.
                    baxy1 kedvelte ezt.

                    Komment


                      Értem nem tudsz esetleg eladót e áruból , nekem is kellene ,megírhatod ide is vagy privátban. Szerintem sok emberkének hiányzik e dolog a motorról, kb mennyi még az esztergályos munkadíja? Az alucsövet mivel roppantod rá?

                      Komment


                        Megpróbálok még korrekt áru öntöde után nézni. Ha találok, arról úgy is jelentek. Az esztergályossal még nem dumáltam erről, és még a csövet sem vettem meg. Ha tud valaki csövet, akkor kérem jelezze.

                        Én úgy tudom az első szériákon, nagyjából a kis üléseken nem roppantva volt, hanem esztergán ráhengerelve- görgőzve.
                        Ez az én véleményem, de érdemes utánanézni.

                        Roppantani sem nagy valami. Kivágok egy pár pofát, és présben, vagy valami hatalmas fogóra ráhegesztem, de lehet, hogy még nagy satuba fogva is működik.

                        Komment


                          Az alucsövet mivel roppantod rá?
                          Hello, eddig még csak ötletelés szintű a dolog, de 4 pofás esztergatokmányhoz készített célszerszámmal kivitelezhető lenne, plussz egy kis ragasztó közé, biztos ami biztos, bár a cső csak takaró díszítő elem rajta, a terhet nem ez viseli.
                          Amúgy kérdésem nekem az lenne ehhez az utángyártott alkatrészhez hogy edzve is van? Csak a sima alu nem igen hozza a közlekedési biztonságot, vagy igen?

                          Komment


                            Én úgy tudom az első szériákon, nagyjából a kis üléseken nem roppantva volt, hanem esztergán ráhengerelve- görgőzve.
                            Akkor így már értem miért van két fajta alu alsó lengőszáram. Köszönöm ezzel megint újat tudtam meg.

                            Komment


                              No igen, a ragasztó esetleg arra a célra szolgálhat, hogy a zsír melegben ne másszon ki a minimális résen, és ne ragadjon rá a por. Mondjuk ezen egy pontos illesztés is segíthet.
                              Egyenlőre nincs hőkezelve, de állítólag jó anyagból van. Tudom ez sovány vigasz azoknak, akik elméletben minden áron el akarják törni.
                              Nekem sajna nincs meg a forgalmija a gépnek, így nem fog sokat futni, és ígérem, hogy akkor is csak saját felelőségemre.

                              Ne támadjatok érte, csak megjegyzem minden elfogultság nélkül, de egy olyan tipust bütykölünk aminek mondjuk a maga idejében is legendásan szeretett eltörni a váza- erről ugye fotók is tanúskodnak, ezért agyaltak is rajta a gyári mérnökök keményen.
                              mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                Hát erre a váztöréses mutatványra én is tudnék bemutatni pár dolgot , eltört vázat vagy házilag gányolt erősítéseket, amit a mérnökök nem tudtak megoldani a kisember megoldotta odavart akkora vasat hogy a tankot alig lehet felrakni

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X