Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Forgalombahelyezés lépései, nem teljesen átlagos eset

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Valóban, az egyirányúságnak nem sok értelme van a gyakorlatban...

    Komment


      #32
      lemotorozok 50 km-t a legközelebbi NKH-s vizsgapontig, akkor vizsga után hogy jutok haza? Vagy amennyiben sikerült a vizsga, akkor mehetek közúton rendszám nélkül? Illetve ha nem sikerül a vizsga akkor mi történik?
      Szerintem hívd fel őket és beszéld meg velük - jobb ötletem nincs. Ha van rendszám és érvényes műszaki (ugye még csak a lap), akkor logikusnak tűnne, ha utána az okmányirodába is elmotorozhatnál vele... Na de ez itt nem a logika országa.
      dongos78 kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #33
        NKH-s vizsgapontig, akkor vizsga után hogy jutok haza?
        Rendszám nélkül sehogy. Nem kapsz útvonalengedélyt. Pont most próbáltam.
        Ha van rendszám, akkor az útvonalengedélyed vissza is érvényes, pontosabban a vizsgalappal együtt válik azzá. (akár átment, akár nem)Ha átment, akkor igazolhatod azzal is a műszakit, ahogy az ideiglenes személyivel igazolhatod magad(tehát akkor oda mész, ahova akarsz az érvényes biztosítás függvényében). Ha bukta volt, akkor a vizsgalap+útvonalengedély birtokában hazáig mehetsz vele.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 11, 18:52.
        sepy kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #34
          Akkor marad a futó. Köszönöm a választ!

          Komment


            #35
            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Nem hiszem, hogy a mai, egyébként is agyonszabályozott világunkban ez hivatalosan így működhet.
            Az ügyintéző egy cseppet felkészületlen lehetett...
            Ez a mozaikos hölgy felkészült volt, pontosan tudta, hogy nincs hivatalos megoldás rendszámmal még nem rendelkező járművek útvonalengedélyére. Ez a fontolva haladás a javaslata volt, amit sokan meg is tesznek, ha nem akarnak trélert fizetni, én is így mentem a lejárt német tageskennzeichennel. Az itthoni rendszer feleslegesen túlszabályzott /pl ha van rendszámod, akkor sem a vizsgaállomás, hanem az okmányiroda ad útvonalengedélyt, nem érdekel senkit, hogy két helyre kell menni/, de a jó és hasznos megoldások közül nem sokat sikerült átvenni a germánoktól, akik ezt az egész bürokrácia dolgot kitalálták. Az osztrák wechselkennzeichen ötletétől szerintem bármelyik átlagos magyar hivatalnok agya másodpercek alatt felrobbanna.

            - - - Updated - - -

            St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Üdv FCs !


            Nem kell kitalálni a megoldást,csak újra kellene alkalmazni a régit. Rendszám helyett a VIZSGÁRA táblát és útvonal engedélyt kellett használni.Egyszeri használatra , a lakás és a vizsgáztatás helyszíne közötti útra volt érvényes.
            Valóban, és régen sima okmánybélyeggel a vizsgapapír is útvonalengedély volt. Amúgy ebben is a germán példát kellene követni a hónapos türelmi időkkel, a családban előfordult eset, hogy éjjel egykor elvette a forgalmit a rendőr a 60 perce lejárt forgalmi miatt.

            Komment


              #36
              Ugyan nekem szerencsére volt rendszámom és tudtam három napos ideiglenes forgalomban tartási engedélyt szerezni, DE megoldás lehetne, ha alvázszámra is kiadhatnának ilyen engedélyt. Lehet, hogy pozitív hozadékként megszűnhetne a "bérelt" P-rendszámozás meg esetleg a külföldön vásárolt és lábon hozott járműveket is lehetne magyar lakcímmel vezetni a saját hazánkban.
              A cél persze legtöbbször nem éppen ez vagy ezek a szempontok...

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X