Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Átiratási bonyodalmak, kérdés! :)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az ember külsőre itél, még a belső rész lehet fos
    Ebben igazad van, de egy csavart meglaíztani a gumiharmonika bilincsén és felhúzni, hogy meglesse a szár állapotát, kb 2 perc.
    Ráadásul ha ezt írják az oldalukon, akkor ennyi minimum elvárható lenne, és nem azt kéne csinálni, hogy kiveszi a motorból lefényképezi és szépeket ír róla, mondván jó lesz az annak aki megveszi.

    Click image for larger version

Name:	Új bitkép.jpg
Views:	1
Size:	211.4 KB
ID:	138844

    Azóta 7000-ért vettem patika állapotút.
    Beagle, Titus és ptm004 kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      El kell menni a közjegyzőhöz és kész ! A fene tudja, nincs itthon a papír bent van az okmány irodán elfogadták és ennyi,

      Komment


        #63
        Írtam ide egy másik változatot.
        http://veteran.forum.hu/kulonleges-e...53/index5.html

        Ez az összeépítés változat.

        Komment


          #64
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ez olyan mint Colombó anyósa ! Mindenki hallott már róla, de még senki sem látta

          ....nem egészen , mint már írtam , ugy néz ki ,hogy én alkalmaztam (pestmegyében biztosan ) elsőként

          az elfogadás vszont szerintem csak "fellépés " kérdése ,ma is .
          dongos78, wsievers és dott kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            LC 9246 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Joker,ezek a fiuk valamit csak tudnak mert ettol az ovalfurastol biztos nem dagad bele a dugo...hihi
            EGyszer már dohogtam ezen a videón. Most csak leírom a legordítóbb hibákat, amit észrevettem:

            - Fúrógéppel eleve nem lehet ilyen munkát végezni. Marógép, vagy fúró-marómű (horizont) kell hozzá.
            - Mivel üt a fúróorsó (nevezzük annak) ezért a furat biztosan nem lesz kerek.
            - Az indikátoróra tapintója ferde felületen ütközik. Eleve nem lehet pontos a fogásmélység állítás.
            - A felületminőség - nevezzük annak - egy nagyoló esztergálásnak felel meg. Ezt utána csiszolófejjel simítja és hónolja.

            Ha legalább furatköszörűn csinálnák, akkor még nem szólnék semmit. De ezen a módszeren egy komoly forgácsolós csak kiakad.
            sepy, wsievers és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ezt utána csiszolófejjel simítja és hónolja.

              Eznem hónólófej -hanem : kusztora
              dongos78 és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                Szervusztok!


                Nem szeretem mások munkáját minősíteni,-így most sem teszem.Ami nagyon szembetűnő hiba,mindjárt az elején,a bázisfelület,melyet a henger rögzítésére használ.Fúráskor határozottan látszik,hogy a felömlők felőli oldal,az-az a hengertalp van felül.Amennyiben,nem párhuzamos,a hengertalp és a hengerfej síkja,a fúrat tengelyvonala, a hengertalp síkjához képest szöget fog bezárni,nem beszélve a gép esetleges merőlegességi problémáiról.

                A fenti eseteben,-később azután megjelennek itt a fórumon,az olyan leírások és képek,melyeken olyan dugattyúkat lehet látni,melyeken egyik oldalon alul,másik oldalon felül van kopásnyom.A fenti esetben,egyszerűen nem lehet derékszögelni,illetve nem jól.Hengerfúráskor a megfogás bázisául,mindig a hengertalpat kell választani,főleg ilyen egyhengeres "játékszereknél"..A HF típusú hengerfúrógépekkel (nem a videón látható),melyek Magyarországon elterjedtek,nem is lehet átalakítás nélkül kis átmérőjű hengereket fúrni,mert azok fúró orsója ,nem emlékszem hány mm. átmérőjű,de a kis 40-65mm. átmérőjű hengerekbe nem fér bele.

                Egyhengeres motorkerékpárok hengereit,legjobb,egy jó állapotú esztergapadban fúrni,egy felfogó szerszám segítségével,melyre a henger,vagy tőcsavarokkal,vagy csavarokkal fogjuk fel,és a szerszám síkját,illik kiórázni és időnként felszabályozni,a bázis pedig a hengertalp!

                Lehetne erről még sokat írni és én most,csak a fúrásra utaltam,a hónolás más dolog,de ahhoz sem egy "párzógép"kell.

                Írásomon túl egyetértek,a bírálókkal,de "mindenki másképp csinálja",csak az a baj,hogy a munkát a megrendelő használja.

                Üdvözlettel:Che
                Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2013 dec. 06, 14:59.
                heeegany, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nem szeretem mások munkáját minősíteni
                  ...ez egy dolog (jó-nem jó ? )


                  Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  így most sem teszem
                  ....ez baj ! Most azért mert egy ilyen sok tapasztalattal , hozzáértéssel rendelkezőnek , mint Te ez a feladata ! Az hogy megmentsen néhány jószándéku fiatal srácot ,akik veteránozni akarnak , attól hogy elmenjen a kedvük az egésztől , mert egy ilyen cserépedény tönkreteszi a motorjukat.



                  Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Írásomon túl egyetértek,a bírálókkal,de „mindenki másképp csinálja”,
                  ..amikor magának csinálja ---de ha nekem csinálja akkor legyen jó !
                  ..
                  sepy, dott és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Kedves Józsi Barátom!Én is úgy gondolom az" esetleges bírálatod" melyeket szakmai szempontból alátámasztottál segítség lenne másoknak kik esetleg fel ülnek az ámításnak melyet a precizitásról feltesznek videóra! Én ismerem a munkádat és ezt ennek fényében mondom.Kevés ilyen precíz szakit ismerek és ezt ne vedd hízelgésnek mert még mindíg a lánypárti vagyok!!. Én tudom ,hogy nem szeretnél sértegetni senkit ezt én sem teszem de ez csúnya ámítás a pontosságról. Ez a művelet pedig egy nagy pontosságot követel úgy gépileg mint szakember részéről.

                    Komment


                      #70
                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ez a művelet pedig egy nagy pontosságot követel úgy gépileg mint szakember részéről.
                      Pontosan. És ha már szóbakerült a bázisfelület - amivel amúgy tökéletesen egyetértek, hogy a hengertalpon kell felfeküdnie a hengernek megmunkáláskor - akkor az sem mellékes, hogy a szerszámot és a furatot is egyaránt kicentírozzuk. Ennek a videón nyoma sincs. A szerszám pedig üt és kóvályog mint az a bizonyos. (Szakmabeliek nyilván tudják, hogy mire gondolok. Érdeklődőknek csak privátban.
                      Titus, sepy és dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        Képzeld el Zsolti nekem volt egy Bíró K. -nevű Nagyon nagy tudású Mesterem kiről még ma is csak köszönet közepette szólok, egy alkalommal megfelejtkeztem magamról és én is a kóválygós, lógós dolgot hasonlítottam " Bíró hátsó feléhez". Mikor kimondtam kapcsoltam de már akkor Ő is mondta ,hogy " na-na", akkor az ütő is megállt bennem egy pillanatra. 64- 67 ig voltam tanuló akkortájt még a tiszteletről más volt az elképzelés mint napjainkban. Viszont akkortájt egy TMK. műhelyben tanulónak lenni kiváltság volt!
                        Beagle, ptm004 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #72
                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ikor kimondtam kapcsoltam de már akkor Ő is mondta ,hogy „na-na”, akkor az ütő is megállt bennem egy pillanatra.


                          Nagy pillanat lehetett. Nekem egy Vass József nevű művezető kollégámmal volt egy hasonló élményem. Felmérgelt valamivel, mire kicsúszott a számon, hogy "Addig kell ütni a vasat, amíg meleg!" Szerencsére nem sértődött meg.
                          Csak később a beosztottaitól hallottam, hogy mások is tettek már célzást a "hőmérsékletére".

                          Szóval duplán beletrafáltam.
                          dkari és dongos78 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            volt egy hasonló élményem
                            Hasonlóan mókás pillanatokat szerezhet a vérkép elemzésénél,mikor megállapítják hogy Vassnénak vashiánya van.
                            dkari, CZsolti és dongos78 kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              A Vas névről nekem is eszembe jutott egy sztori amin jót röhögtünk. Volt egy sümegi kollégánk (nem bolond csak ott lakott) Vas Gyulának hívták. Volt egy segédmunkásunk az is sümegi (na ez már bolond is) volt.
                              Kerestünk vas tüskéket a falba beütni. Ekkor kiáltotta el magát a segéd művezető: VAN ITT VAS, Gyula!!!
                              dongos78 és CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #75
                                Hellosztok! Kovetkezo a helyzet . szeretnek venni egy full gyari allapotu jawa 05otot van hozza szurke forgalmi ami szerint 78 ban kivontak a forgalombol. Na most aki el adja nekem a motort annak a baratjanak a felesegen az apja neve van a forgalmiban. Meg nem tudom biztosan de tobb mint valoszinu hogy meghalt az idos ur. Es valoszinusithetoen hagyateki targyalasban sem volt benne a motor. Kerdesem a kovetkezo: hogy lehet megoldani a papirozast? Pothagyatekit hol mikor kivel kell intezzem? Mivan a papi lanya nem egyezik bele? ( igen tudom h egy smkp de nagyon szeretnek egy rendszamos akar ot-s kis jawat. Ritkasag.) koszonom elore is a valaszokat! Udv!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X