Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Én ugyanígy jártam volt már oldalkocsi a motorom mellett de valamikor az utolsó tulaj levette róla én már oldalkocsival mentem vizsgára és Egerben a(z)NKH (KPM)-nél simán beírták hogy szállítható személyek száma 3 tengelyek száma 3 önsúly... és sima adásvételim volt mivel akkor még szóló motort vettem meg! Igaz a vizsga előtt derült ki hogy nem is oldalkocsis kicsit meg is ijedtem esetleg annyi hogy többtengelyű vizsgát kellett tennem ami + pénz, de semmi különös nem kell az oldalkocsihoz!
Szia márkatárs!
Szürke, vagy zöld forgalmis a motor?
Benne van e az új nyilvántartásban?
Ha nincs benne, akkor elméletileg nem kell semmit sem fizetni.
Mi a Csepelt pont a vásárlás után egy évvel írtuk át. Nem volt a nyilvántartásban, ezért nem pengettünk.
Bár lehet, hogy holnap megjön a sárga-csekk
Ricsi ha 350-es ről van szó akkor gáz van. A legnagyobb a biztosításnál a fedezetlenség utáni napi bünti az a sok. Ezért mivel nem írtad az előzményt nem ijesztgetünk előre
Hátha valakinek volt már dolga ilyennel:
Tulajdonos, törzskönyv, rendszám és forgalmi megvan. A motort évek óta nem használták, régóta nem volt műszakin sem.
Zöld forgalmis, de nincs benne teljesítményadat! Ilyenkor hogy megy az átírása? Hogyan határozzák meg az átírási illetéket kW után? Természetesen a motor ill. alkatrészkupac nincs olyan állapotban, hogy műszaki vizsgára vigyem.
Okmányirodában kérdeztem, de ott csak hadovált az ügyintéző. Látszott, hogy fingja nincs az egészről.
Talán az eredetiség vizsgálaton megállapított értéket veszik figyelembe , vagy elküldenek a K.F.-hez(vagy hatóság , vagy mi most a neve...) és egy előzetes járművizsgálati adatlapot kérnek , vagy kiállítatnak velük(nem Mű.vizsga.!), mint régebben amikor nagy "C" minősítés esetén(Eredet.vizsg.) mellékelni kellett egy kasonló iratot a Közl.Felügy.-től.
De ezt ne vedd 100 %-ra
Az okmányirodán adatot csak műszaki adatlapról írhatnak be, tehát oda kelleni fog egy adatlap. Azt pedig a felügyelet tudja kiadni szemle lefolytatása során nem is túl nagy költség árán.
Köszönöm a válaszokat!
Átírás előtt betolom a hatósághoz, egy műszaki adatlapért, az a biztos.
Csak azt nem értem, hogy az ő hibájukból nincs benne az adat, akkor miért én fogok vele görcsölni? És plusz költségeket termelni.
Annyiból szerencsém van, hogy a felújítás előtt, még lábon van a motor (igaz üzemképtelenül). Kíváncsi lennék, ha 3 kosár papíros alkatrészt vinnék szemléztetni, ahhoz mit szólnának?
Komment