Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Okmányait vesztett jármű forgalomba helyezése összeépítési engedéllyel

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Tavaly szeptember végén zártuk le a fórum aláírásgyűjtő akcióját,melynek során 6 000 körüli aláírást gyűjtöttünk,az okmányait vesztett járművek egyszerűsített forgalomba helyezéséért.A petíciónkat továbbítottuk a döntéshozók felé,melynek elbírálására még várunk.

    Én újként nem követtem a petíciót. Van már info róla, hol tart. köszi

    - - - Updated - - -

    Bocs, csak az alsó sor a kérdés, a felső idézet lett volna...

    Komment


      #62
      Sehol. Sajos úgy néz ki, hogy sokaknak az üzletét rontanánk ezzel, így nemigazán van támogatása...
      mir-mur, supermax és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #63
        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        sokaknak az üzletét rontanánk ezzel
        Nem értem!

        Kinek az üzletét rontanánk avval, hogy forgalomba helyeznénk "alvó, elfekvő" járműveket?!
        Utoljára szerkesztve a következő által: nyuszifül; 2014 aug. 03, 17:19.

        Komment


          #64
          Mondjuk a ritkább Pannóniák, Emw, Bmw, Ural, Dnepr, Simson 250, Junak, Izs, hogy csak a legismertebbeket említsem amelyeknek nincs papírja...Szépen levinné a csillagos égbe pozícionált árakat.
          Van pár nagyobb hal, akik ebből élnek, mert megvan a bejáratott ismerősi kör, ahol mindent el lehet intézni.
          beothy58, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #65
            Azzttaaaa ...hűűűű , télleg ?



            Komolyra fordítva , szerintem nem ez az igazi indok . Egyszerüen csak az hogy nincs egy igazi tetü (politikus ) aki valamiért magáénak érezné a dolgot .
            Sajnos -gondolom - kevés az igazán veterán kedvelő , aki közel lenne a tűzhöz , azokat a politikus és híres ember, műfaszokat akik -főként bizonyos tipusu mkp. mellett fotóztatják magukat pedig kár emberszámba venni.


            Akiket említesz , hogy ebből élnek --elitélni lehet hogy morálissan el lehet -- bár ebben sem vagyok biztos . Hisz hány olyan üzlet , gyár, helyzet van amit valaki(kik) kihasználnak ???

            Vajon a kezdő bélyeggyüjtők fórumán nem köpködnek------ hogy ezt vagy azt minnyiért adott el az szemét nepper ?
            Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 aug. 03, 19:53.
            CZsolti és kollarg kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Egyszerüen csak az hogy nincs egy igazi tetü (politikus) aki valamiért magáénak érezné a dolgot
              Milyen kár, hogy a WLA-s pasast lelökdösték a köztársasági elnöki posztról...

              (Bár a motort elárvereztette még előtte emlékeim szerint.)

              Viszont érdekes lesz figyelni az eseményeket, ha végre tényleg bevezetik a segédmotorok rendszámozását. Amit ugye 10 éve minden évben bedob valaki, de talán végre sor is kerül rá.
              Mit fognak elfogadni származási dokumentumként? Mert ha van rendszám, arról van nyilvántartás is.
              És ha 50 köbcentinél elfogadják, akkor 125-nél miért nem? És a 250 is csak duplája a 125-nek...

              Lehet holnap átnézem a padláson lévő Csepel 125T vázat, leellenőrzöm bírja-e még a korróziógátló alapozó rajta, hátha még úgy hozza a sors.
              Titus kedvelte ezt.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #67
                kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Viszont érdekes lesz figyelni az eseményeket, ha végre tényleg bevezetik a segédmotorok rendszámozását. Amit ugye 10 éve minden évben bedob valaki, de talán végre sor is kerül rá.
                Mit fognak elfogadni származási dokumentumként? Mert ha van rendszám, arról van nyilvántartás is.
                És ha 50 köbcentinél elfogadják, akkor 125-nél miért nem? És a 250 is csak duplája a 125-nek...
                --na látod felmegy a csepel ára ---te is várod...
                kollarg kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  te is várod...
                  Én nagyon várnám: tudok annyi papírok nélküli motort, hogy adna munkát az okmányirodának 2 napra 8 órában...

                  Semmi különleges nincs köztük, de az utolsó mezei MZ TS125-öst is betolnám, hogy arra is adjanak valami igazolást amíg tart az akció.
                  wsievers kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #69
                    az utolsó mezei MZ TS125-öst is betolnám, hogy arra is adjanak valami igazolást amíg tart az akció.
                    Tudok neked intézni hosszúlejáratú ,forintalapú hitelt !

                    Komment


                      #70
                      Tudok neked intézni hosszúlejáratú ,forintalapú hitelt !
                      Ne is mondd, ma megyek házat nézni...
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #71
                        Sziasztok!
                        Nemrégiben érdeklődtem az okmányvesztett jármű forgalomba helyezésről, és kitárgyaltunk pár dolgot ezzel kapcsolatban itt: http://veteran.forum.hu/veteranok-ha...56/index8.html

                        Sajnálatos módon el kell hajoljak az összeépítési engedély felé. Amióta nem írtam azóta a paragafusokat és a fórum idekapcsolódó témáit bújom, de még mindig nem teljesen tiszta a dolog. Leírnám mire jutottam a folyamattal kapcsolatban, majd felteszem a kérdéseimet, aki esetleg csinált már ilyet, vagy tudja mi a módja kérem segítsen.
                        Szóval az elméleti lépések, ha megvettem a járművet:
                        1. tervdokumentáció készíttetés
                        2. összeépítési engedély kérés
                        3. felújítás
                        4. veterán vizsga
                        5. egyedi forgalomba helyezési engedély??
                        6. biztosítás
                        7. műszaki
                        8. okmányiroda-forgalomba helyezés

                        Persze nyilván nem ilyen egyszerű... De, a következő kérdésekre még mindig nem találtam választ, ebben kérném segítségeteket, valamint abban, hogy a fent leírtak helyesek-e.
                        -Ki készít ilyen igényelt műszaki dokumentációt, úgy, hogy az meg is feleljen?
                        -Ki újíthatja fel a motort, mert olvastam olyasmit is, hogy minden mozzanatot dokumentálni kell, persze ez nem biztos...
                        -A rendeletekben az összeépítéshez szükséges dokumentumoknál csak a műszaki dokumentumokat írja, vagyis mást nem találtam.. mi kell még? (gondolom adásvételi, na de milyen? olvastam olyat, hogy összeépítést csak külön vásárolt és külön adásvételivel rendelkező fődarabokra lehet kérni, ilyet a jogszabályokban konkrétan nem írnak, legalábbis én nem értelmeztem így semmit...vagy akkor elég lehet a motor kompletten, de darabokban, vagy bárhogy adásvételivel?)
                        -Az összeépítési engedély hatálya egy év (5vagy6/1990 köhém rendelet valahányas paragrafus...) ez azt jelenti, hogy a roncshalmaz hiányos motorból egy éven belül csilivili valamit kell varázsoljak különben ugrik az egész?
                        Egyenlőre ennyi jut eszembe, várom válaszotokat!

                        Üdv,
                        Laci

                        Komment


                          #72
                          Eljössz Keszibe, és a legesleg illetékesebb embertől fogsz válaszokat kapni !

                          Komment


                            #73
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Eljössz Keszibe, és a legesleg illetékesebb embertől fogsz válaszokat kapni !
                            Azt hittem kedves vendég, de látom rabszolgát csinálsz belőle (dolgoztatod)

                            Komment


                              #74
                              Amióta nem írtam azóta a paragafusokat és a fórum idekapcsolódó témáit bújom, de még mindig nem teljesen tiszta a dolog.
                              Most reggeli alatt átfutottam ezt a témát, és kicsit bizonytalan lettem, mi is a kérdésed?

                              Összeépíteni meglévő motort nem kell és nem is lehet. Összeépíteni olyan motort lehet, ami régen nem egy motor volt. És minden fődarabról kell valami hiteles dokumentum, amivel igazolod, hogy az a tiéd. A többi már csak a hivatal útvesztőiben való bukdácsolás mindig új elemekkel fűszerezve, ami az aktuális hivatali ember személyének függvénye.

                              Tényleg, de tényleg minden ki lett itt tárgyalva, amit nyilvánosan szükséges kitárgyalni.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                #75
                                Szerintem Ő arra gondol, hogy vett egy vázat, amihez vett egy motort, az mondjuk véletlenül előfordulhat hogy a számok egyeznek. Mindegyikről van egy-egy különböző magánszemélytől adásvételi szerződése. és ezt most szeretné összehozni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X