Hali
Végigolvastam a témát, de nem láttam egyezést az én esetemmel: vettem egy épp szíváshatáron innen felújítható, szép, 1967-es T5-öt, csakhogy sajnos nem túl nagy rutinnal. Szürke forgalmija megvan, és van biankó adásvételim is a belejegyzett, első tulajtól. Eddig jó lenne, csak éppen a motorszám nem egyezik a forgalmiba (és az adásvételibe) beírttal. A vázszám igen. Rendszáma nincs már meg, illetve a forgalmi tanúsága szerint 88-ban kivonták a forgalomból. Ha ez még mind nem volna elegendő, a benne lévő blokk egy P10-é (legalábbis a henger biztosan).
Csekély munkával forgalomképes lehetne, mit kell tennem annak érdekében, hogy az életben még rendszámot kaphasson?
Előre is köszönöm a felvilágosítást!
Végigolvastam a témát, de nem láttam egyezést az én esetemmel: vettem egy épp szíváshatáron innen felújítható, szép, 1967-es T5-öt, csakhogy sajnos nem túl nagy rutinnal. Szürke forgalmija megvan, és van biankó adásvételim is a belejegyzett, első tulajtól. Eddig jó lenne, csak éppen a motorszám nem egyezik a forgalmiba (és az adásvételibe) beírttal. A vázszám igen. Rendszáma nincs már meg, illetve a forgalmi tanúsága szerint 88-ban kivonták a forgalomból. Ha ez még mind nem volna elegendő, a benne lévő blokk egy P10-é (legalábbis a henger biztosan).
Csekély munkával forgalomképes lehetne, mit kell tennem annak érdekében, hogy az életben még rendszámot kaphasson?
Előre is köszönöm a felvilágosítást!
Komment