Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üdv a Csapatnak!
    Mindeggy a lényeg hogy mostmár ha az egészségem engedné mehetnék vele!
    A papírmunkához gratula, az egészségedhez jobbulást, mert itt a motoros idő!
    apacsavo kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #47
      Sziasztok!

      Mostanában készülüök vásárolni egy JAWA 350-es vagy egy 250-es gépet. Az lenne a kérdésem, hogy ha nincsen szürke forgalmija, effektíve a motornak nincsenek papírjai, akkor milyen hercehurcával jár a felújítás utáni újbóli forgalomba helyezés, illetve mennyibe fog ez nekem fájni. Kérem, hogy megbízható információkat közöljön/nek a válaszoló/k, már mindenféle vad dolgot hallottam a témában. Köszönettel.

      Komment


        #48
        Én is csak mindenféle vad dolgokat tudok mondani:

        Csak érvényes forgalmi engedéllyel rendelkező motort vegyél a forgalmiba bejegyzett élő tulajdonostól!

        Minden más megoldás zsákutca.

        Komment


          #49
          Hello Mindenki! Most van papírozás alatt egy T5 motorom, élő tulajdonosától vettem, rendszámtábla megvan, forgalmit elhagyták, beleírtuk az adásvételibe hogy elveszett a forgalmi, most van a KEKKH- től az "adatlekérés" vagy hogy nevezik, ez mennyi idő szokott lenni? Tudom hogy eset válogatja csak úgy standard-be ki hogy tapasztalta?

          Komment


            #50
            Van, akinek hónapokba telt, de úgy tudom, általában két hét alatt meg szokott érkezni az anyag. Drukkolok!

            Komment


              #51
              Sziasztok,
              Nekem nem okmányait vesztette a motor hanem csak nem értem hogy a P20asom váz táblájába 1968 van beleütve a vázszáma pedig:71033064 , első forgalomba helyezése pedig:1971 júl 12. Most akkor mikor is gyártották pontosan? 1968ban vagy 1971ben?

              Komment


                #52
                Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2011 júl. 27, 21:35. Oka: kimaradt a 'nem'
                barna és -t5- kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Értem, mindegy mostmár megvettem a yamahás hátsó sárvédőt.

                  Komment


                    #54
                    Neszmélyi motoros eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Értem, mindegy mostmár megvettem a yamahás hátsó sárvédőt.
                    Az jól mutat, de nem oda való!"Szerintem"



                    ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    1971 március végi gyártás. A P20 sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket az - akkori legnagyobb Pannónia vásárló - szovjet piacon, .
                    Dr.Kováts Miklós: Magyar motorkerékpárok című könyvében a következőt írja:
                    "Semmiképpen nem akarták elfogadni a magasabb minőség-magasabb ár elvét, véleményük szerint egy 250-es motorkerékpár ugyanannyit ér, bármilyen is legyen az. Inkább maradtak a régi típusoknál, mintsem a magasabb árat elfogadták volna........."

                    Ezt már én mondom: a fafejűek, ez is hozzájárult a gyárbezáráshoz!
                    barna és kedvelte ezt.
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment


                      #55
                      Sziasztok!
                      Úgy érzem idetartozik az estem, ha nem, akkor elnézést kérek előre.
                      T5 típusú motorom vázszáma már nem a legjobban olvasható. Pl. szerepel benn egy nulla, ami inkább egyes, mert csak a fele látszik. Mennyire szigorúak eredetiségvizsgálaton? Figyelembe veszik, hogy veterán motor és valószínűleg azért nem látszik, mert hanyag módon lett beütve? Nem szeretnék TSC-s alvázszámot, azért sem, mert plusz pénz és abban az esetben nem kaphat veterán vizsgát sem. Tud valaki segíteni nekem?

                      Komment


                        #56
                        soveny és ici169 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          "Semmiképpen nem akarták elfogadni a magasabb minőség-magasabb ár elvét, véleményük szerint egy 250-es motorkerékpár ugyanannyit ér, bármilyen is legyen az. Inkább maradtak a régi típusoknál, mintsem a magasabb árat elfogadták volna........."

                          Ezt már én mondom: a fafejűek, ez is hozzájárult a gyárbezáráshoz!
                          Azt nem írja Dr. Kováts Miklós, hogy a P20-ast a szovjet Motorkerékpár Kísérleti Intézetben alapos vizsgálatnak vetették alá és megállapították mindazokat a hibákat, ami miatt sem belföldön, sem nyugaton nem volt piacképes. A szovjet export 1964-től 1974-ig életben tartotta a gyárat, megvették a T5-ösök 80 százalékát.

                          Komment


                            #58
                            motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Azt nem írja Dr. Kováts Miklós, hogy a P20-ast a szovjet Motorkerékpár Kísérleti Intézetben alapos vizsgálatnak vetették alá és megállapították mindazokat a hibákat, ami miatt sem belföldön, sem nyugaton nem volt piacképes. A szovjet export 1964-től 1974-ig életben tartotta a gyárat, megvették a T5-ösök 80 százalékát.
                            Bocs Kálmán!
                            Ezt, ahány könyvet olvastam mindenki másképpen magyarázza:
                            Dr Kováts Miklós pl:
                            "Három mintagépet küldtek ki Szerpuhovba, az ottani motorkerékpár - fejlesztő intézetbe, ahol hivatottak voltak a minősítés igenjét vagy nemjét kimondani.A vizsgálatok eredménye ott is kedvező volt, jóllehet a 30 ezer kilométeres menetpróbát igen rossz minőségű utakon végezték, de hát ott ez volt a valóság. A baj nem is a motorok minőségével hanem az árával volt......."



                            Ahogy mondod "életben tartotta", de az az életminőség az olyan volt ami sem fejlesztésre, sem bővítésre nem adott lehetőséget!
                            Önköltségi áron vitték a motorokat, vagy még alatta.



                            Na meg ment a pénz a 'nagy közös kalapba' ami imitt amott lyukas volt!
                            barna kedvelte ezt.
                            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                            Komment


                              #59
                              Ragozhatjuk akárhogyan, az egyhengeres egy nehéz, elavult konstrukció volt, a kéthengeres ugyan korszerű, de kiforratlan. A hetvenes években mind a kettő piacképtelen, még a szocializmus körülményei között is. Ráadásul a piac is egyre szűkült, az emberek nem motorkerékpárt, hanem autót akartak venni. A Pannóniánál sokan komolyabb német motorgyártók fejezték be akkoriban a motorgyártást. Vagy beszűkültek mopedre, vagy elkezdtek valami mást gyártani vagy egyszerűen becsukták a boltot.
                              Megjegyezném, a Szovjetunióban azt tartották a Pannónia nagy előnyének, hogy ment akkumulátor nélkül is, így a szélsőséges időjárási körülmények között is működött. A P20 ezt az előnyt elvesztette, vagyis a használati értéke alatta maradt az egyhengeresnek, hiába volt sokkal korszerűbb konstrukció.
                              barna és soveny kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X