apacsavo eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése
Collapse
X
-
Sziasztok!
Mostanában készülüök vásárolni egy JAWA 350-es vagy egy 250-es gépet. Az lenne a kérdésem, hogy ha nincsen szürke forgalmija, effektíve a motornak nincsenek papírjai, akkor milyen hercehurcával jár a felújítás utáni újbóli forgalomba helyezés, illetve mennyibe fog ez nekem fájni. Kérem, hogy megbízható információkat közöljön/nek a válaszoló/k, már mindenféle vad dolgot hallottam a témában. Köszönettel.
Komment
-
Hello Mindenki! Most van papírozás alatt egy T5 motorom, élő tulajdonosától vettem, rendszámtábla megvan, forgalmit elhagyták, beleírtuk az adásvételibe hogy elveszett a forgalmi, most van a KEKKH- től az "adatlekérés" vagy hogy nevezik, ez mennyi idő szokott lenni? Tudom hogy eset válogatja csak úgy standard-be ki hogy tapasztalta?
Komment
-
Neszmélyi motoros eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉrtem, mindegy mostmár megvettem a yamahás hátsó sárvédőt.
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése1971 március végi gyártás. A P20 sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket az - akkori legnagyobb Pannónia vásárló - szovjet piacon, .
"Semmiképpen nem akarták elfogadni a magasabb minőség-magasabb ár elvét, véleményük szerint egy 250-es motorkerékpár ugyanannyit ér, bármilyen is legyen az. Inkább maradtak a régi típusoknál, mintsem a magasabb árat elfogadták volna........."
Ezt már én mondom: a fafejűek, ez is hozzájárult a gyárbezáráshoz!barna és kedvelte ezt.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok!
Úgy érzem idetartozik az estem, ha nem, akkor elnézést kérek előre.
T5 típusú motorom vázszáma már nem a legjobban olvasható. Pl. szerepel benn egy nulla, ami inkább egyes, mert csak a fele látszik. Mennyire szigorúak eredetiségvizsgálaton? Figyelembe veszik, hogy veterán motor és valószínűleg azért nem látszik, mert hanyag módon lett beütve? Nem szeretnék TSC-s alvázszámot, azért sem, mert plusz pénz és abban az esetben nem kaphat veterán vizsgát sem. Tud valaki segíteni nekem?
Komment
-
-t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"Semmiképpen nem akarták elfogadni a magasabb minőség-magasabb ár elvét, véleményük szerint egy 250-es motorkerékpár ugyanannyit ér, bármilyen is legyen az. Inkább maradtak a régi típusoknál, mintsem a magasabb árat elfogadták volna........."
Ezt már én mondom: a fafejűek, ez is hozzájárult a gyárbezáráshoz!
Komment
-
motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt nem írja Dr. Kováts Miklós, hogy a P20-ast a szovjet Motorkerékpár Kísérleti Intézetben alapos vizsgálatnak vetették alá és megállapították mindazokat a hibákat, ami miatt sem belföldön, sem nyugaton nem volt piacképes. A szovjet export 1964-től 1974-ig életben tartotta a gyárat, megvették a T5-ösök 80 százalékát.
Ezt, ahány könyvet olvastam mindenki másképpen magyarázza:
Dr Kováts Miklós pl:
"Három mintagépet küldtek ki Szerpuhovba, az ottani motorkerékpár - fejlesztő intézetbe, ahol hivatottak voltak a minősítés igenjét vagy nemjét kimondani.A vizsgálatok eredménye ott is kedvező volt, jóllehet a 30 ezer kilométeres menetpróbát igen rossz minőségű utakon végezték, de hát ott ez volt a valóság. A baj nem is a motorok minőségével hanem az árával volt......."
Ahogy mondod "életben tartotta", de az az életminőség az olyan volt ami sem fejlesztésre, sem bővítésre nem adott lehetőséget!
Önköltségi áron vitték a motorokat, vagy még alatta.
Na meg ment a pénz a 'nagy közös kalapba' ami imitt amott lyukas volt!barna kedvelte ezt.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 1 like
Komment
-
Ragozhatjuk akárhogyan, az egyhengeres egy nehéz, elavult konstrukció volt, a kéthengeres ugyan korszerű, de kiforratlan. A hetvenes években mind a kettő piacképtelen, még a szocializmus körülményei között is. Ráadásul a piac is egyre szűkült, az emberek nem motorkerékpárt, hanem autót akartak venni. A Pannóniánál sokan komolyabb német motorgyártók fejezték be akkoriban a motorgyártást. Vagy beszűkültek mopedre, vagy elkezdtek valami mást gyártani vagy egyszerűen becsukták a boltot.
Megjegyezném, a Szovjetunióban azt tartották a Pannónia nagy előnyének, hogy ment akkumulátor nélkül is, így a szélsőséges időjárási körülmények között is működött. A P20 ezt az előnyt elvesztette, vagyis a használati értéke alatta maradt az egyhengeresnek, hiába volt sokkal korszerűbb konstrukció.
- 2 likes
Komment
-
ApaE
Komment