Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Nem értem világosan, hogy mire gondolsz. Nem pontosítanád kicsit. Elkelne a segítség, mert kicsit ideg vagyok. Köszönöm szépen!

    Komment


      #77

      Komment


        #78
        Köszönöm szépen! Remélem sikeres lesz a misszió. Majd írok a fejleményekről.

        Komment


          #79
          Hello!

          A mai nappal szerencsémre a motor már nem okmányait vesztett motor kategóriába tartozik! Megkaptam a hatósági bizonyítványt vagy minek hívják, lényeg holnap megy műszakira, eredetiségre, pénteken meg hozza rá a srác a rendszámot aki intézi az ügyet.
          Sikerült! )
          és -t5- kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            Hali!

            Gratulálok!
            További sok sikert!

            Komment


              #81
              Szia dott !

              Neked mennyit ült rajta a hivatal ? A Simsonom papirjai két hete le vannak adva, de eddig semmi. Nekem addig el sem vették, még minden járulékos vacakot el nem rendeztem. Eredet, kötelező, ( új ) adás vételi,( friss dátummal ) szürke forgalmi stb.

              Komment


                #82
                Sziasztok.
                A rengeteg okosságot írtatok.(jó értelemben) NA De. Mi a helyzet egy 1939-es SHB sachs-al aminek soha nem volt rendszáma, forgalmija és és még jogosítvány sem kellett a vezetéséhez. Ebben a bürokráciával átitatott mai korunkban hogyan lehetne legálisan közlekedni vele?
                Mert ugye ma csak és kizárólag köbcentihez van kötve, a motorkerékpár fogalma. Ő nagysága 100-as (98ccm) nem lehet már segédmotor, motorkerékpárként pedig esélyem sincs forgalomba helyezni(az eddig olvasottak alapján. Az más kérdés, hogy mindenki Dongónak nézi,még a rendőr is.(Ez a szerencsém.) De mi van ha, egyszer nem lesz szerencsém és valamelyik talán egy kicsit olvasottabb biztos úr rákérdez a lényegre?
                Segítsetek ha tudtok, ötleteket várok.
                trompeten kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Hello! Le sem írom mennyit, mer annyira sok....! NEkem annyiban volt más az ügy hogy nem volt szürke forgalmi, de úgy 2 hónapot gondolkoztak körülbelül..... ilyen lassan őről a KEKKH malom. Jójó nem mintha bántani akarnám őket nem semmi 40évvel ezelőttről kikotorni az adatokat.... ja adatok és bürokrácia anomáliái..... a rendszer szerint nekem (új forgalmiba is) TLF 250 em vanDD hát ők tudják, én nem vitatkozom, lehet réges régen elírták.... de ha így van a rendszerbe, minden adat motorszám vázszám stimmel, akkor tőlem lehet TLF 250 is DD

                  Komment


                    #84
                    Erre a válaszra én is kíváncsi vagyok...

                    Komment


                      #85
                      Gondolkozom azon amit kérdeztél, nekem elsőre az ugrott be hogy, mikortól minősítették az 50cm3 feletti motorokat "nagymotoroknak" rendszámmal stb vel. Gondolom az '50es években születhetett valami rendelet ami szabályozta hogy mi számít segédmotornak, motornak. S azután sem volt papírja ? Vagy nem is használták? Mert 1938 és 2011 közt ha valaki is használta akkor kell hogy legyen róla bármi infó. Arra gondolok hogy 1938 és tegyük fel 1950 közt nem volt semmi papírja mert nem kellett rá jogsi. 1950körül jött a rendelet ami szabályozta a kérdést, akkor TUTI valami papírt kellett csináltatni, vagy a pajtába lerakni.

                      A motor előéletéről tudsz valami hasznosat? Nagyon sokat segítene szerintem neked ha kiderítenéd csak körvonalakban hogy, mi merre volt.

                      Komment


                        #86
                        Az előző tulajnál kb 20 éve volt persze papírok nélkül. A még előbbi tulajdonos meg a padláson találta kompletten ,a háza vásárlása után. Tehát a házzal vett egy motort is a tudta nélkül. Ennyit tudok az előéletéről, de ez sem tuti.
                        Nálam kb másfél hónapja van. nagyítóval keresgettem a vázon az esetleges rendszám beütést, de nem találtam. Igaz valamikor újrafestették a vázat meg a tankot (a megtaláló), de semmi rendszámra utaló beütést nem véltem felfedezni. Esetleg azt jó lenne tudni mikortól volt kötelező a hátsóvilágítás, mert egy csepelé volt rajta.(későbbi "felújítás" eredménye) Ezen gyárilag csak prizma volt hátul.Ezt olyantól tudom aki él-hal az SHB-ért,igazi profi SHB témában. Nekem is ő segített.
                        Szerintem a járgányom már nem lehetett forgalomban az ötvenes években. Rendszámtábla tartó nyomait sem találtam a sárvédőn.
                        Na mindezektől függetlenül ,minden lehetséges.
                        Ahogy olvasgatom,35-40 évre visszamenőleg sem egyszerű a papírmunka. Az én járgányom gyártási éve 1939-re tehető( ez sem 100%) az bizony 72 év. Szerintem abban az időben ez egy nevetségesen kis teljesítményű lélekvesztő motor(ka) volt. A korabeli megfogalmazás szerint " jogosítvány nélkül vezethető segédmotoros KERÉKPÁR.
                        Röviden ennyit tudok róla, de szívesen várok infókat az SHB C-modell-ről.
                        A neten se sok minden van, igazából márkatársakat keresnék.
                        KÉREM AKINEK VAN JELENTKEZZEN.
                        Várom az "okosságokat", persze jó értelemben értve.

                        Komment


                          #87
                          Hello!

                          Nekem az a véleményem, igaz nem vagyok papírügyekben nagyon jártas, hogy okmányirodába kérdezz utána személyesen. Biztos kb nyolc ügyintéző fogja megkeresni neked azt aki tudja mi a teendő, de sajnos úgyis ők "döntik el". Ja ps: nem árt ha van ismerős okmányiroda közelbe, autó/motor kereskedésbe aki kicsit segíti a témát, mert civilbe ezt elintézni ordas munka lesz (szerintem).

                          Ha nekem volna ilyen motorom, tuti bemennék előadnám a történetet, s meghallgatnám a választ, mert biztos vagyok benne hogy nem csak te jársz épp most így. Lehet 10 évente egy ember jön ilyennel de TUTIRA van rá valami jogszabály stb...

                          Komment


                            #88
                            Hali!
                            Valaki tudja azt, hogy csak a kivonási papírt elfogadják forgalombahelyezéskor? Mert lenne egy Izs Planeta az egyik rokonnál a fáskamra végében (a hétvégén megyek kiszabadítani )...és csak annyi papírt találtak, hogy 68-ban kivonták forgalomból...Ebben az esetben nagy az esélye annak hogy nem szerepel a nyílvántartásban (tehát előfordulhat h törölték)? Ettől függetlenül névre lehet írni a motort? Valaki csinált már ilyet?
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #89
                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Valaki tudja azt, hogy csak a kivonási papírt elfogadják forgalombahelyezéskor?
                              Hát, inkább úgy fogalmaznék, hogy szerintem ez jó kiindulópont ahhoz, hogy a KEKKH archívumában megtalálják a motor adatait.

                              Nem hiszem, hogy ezt a kivonási papírt önmagában elfogadják (első körben), de ezzel jó eséllyel nyert ügyed van. Ha van hivatalos igazolásod a motorról, akkor jó eséllyel meglesz az archívumban is.

                              Más kérdés, hogy ha az archívumban nem találják meg a motort, elfogadják-e a kivonásos dokumentumot. Mennyi adat szerepel rajta?

                              De a legfontosabb ugye úgyis a jogos tulajdonszerzés bizonyítása.

                              Komment


                                #90
                                Ami szerepel rajta :
                                Igazolom, hogy a....nevű... alatti lakos nevén nyilvántartott.....frsz .....gyártmányú ......alvázsz. ...... motorsz. ..... önsúlyú,.... hengerűrtartalmú gépjárművét a forgalomból kivontam.
                                pecsétek(borsod megyei rendőr főkapitányság+csak műszaki felülvizsgálattal helyezhető forgalomba) rendőri aláírás

                                A tulajdonszerzés jogcíme öröklés lenne, nagyapámé volt a motor, most nagybátyámnál van, először azt hittem hogy az övé volt, de nagyapám használta mielőtt a Pannóniát vette...
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2011 szept. 13, 08:38.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X