kisautós váltógomb eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
OT rendszám megszerzésének módja
Collapse
X
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElég naivan közelíted .
mint azt anno leírtam, az okmányiroda mint nyilvántartó hivatal is eljár, így ellenőrzi gyakorlatilag rögtön a bevitt okmány/okirat (egy adás vételi is az, hisz 2 tanu ellenjegyzi!) alapján, hogy nem lopott-e a jármű. Az én motorom pl a vázszáma alapján rögtön egy pótkocsinak bizonyult, ami nyilván nem lehet. Ez volt a digitális bázisban. Mivel így nem került elő, ezért kartotékokban kezdték el keresni a járművet. Mivel ott nem találtak róla semmit, így elfogadták az én általam bemutatott adás-vételiket, mint tulajdonszerzést igazoló okiratot. Amennyiben találnak valamit a kartotékban és ott nem annak az eladónak a neve szerepel, mint amit bevittél, akkor kérhetik, hogy szerezd be tőle az adás vételit! Innentől már erősen bajos a dolog, nagy valószínűséggel már elhunyt stb. Örökösök meg vagy bajlódnak veled, vagy nem.
Tehát mint írtam, az összeépítés egy járható út, természetesen nem lopott járművek legalizálására, mert azt azért rögtön kiszúrják.
- 3 likes
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa ma sikerült beszélnem a fószerral és azt mondta hogy ha van rendszáma akkor nincs semmi korlátozás rá.
Az csak akkor van ha nincs semmiféle rendszáma, így a hidraulikus fékest 40 km/h-s korlátozás, a mechanikus fékest 25 km/h-s korlátozás sújtja.
Nem teljesen értem a logikáját ennek, de az enyémre ez hálistennek nem vonatkozik úgyhogy kicsit megnyugodtam.
Nem jutott eszembe megkérdezni, hogy akkor az utakon minden egykörös gép korlátozást kap/kapott már?
A piros hátsó indexre meg éjszakai korlátozást akart adni, de arra még a veteránminősítésen fölhívta a figyelmet, és cseréltük a műszakira (ez is mekkora f@szság). Szólhatott volna erről is. Mert a vizsgabizottság tagja ugyanaz a személy volt akkor is és most az NKH állomáson is. Q mérges lettem! Az indoklását megértem, hogy az egykörös veszélyes(ebb), de akkor is.
Nem is tudom mitévő legyek. Most kéne OT-s tábláért és forgalmiért mennem. Ezzel a korlátozással. Nem tetszik.
A forgalomban nyilván teszek rá. De képzeld el így még autópályára sem mehetek föl! Pedig a 110-et simán viszi.
- 3 likes
Komment
-
Hát ezt jól elba......t az -egészet ! Szerinted az egykörös FIAT 850 Coupémmal , egykörös fékkel mennyivel megyek .Hol történtek ezek a dolgok ? az erdőben ?
mezopeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseígy még autópályára sem mehetek föl! Pedig a 110-et simán viszi.
Azért kicsit beszélgethettél volna a dolgokról néhány emberrel .Még az apám 1932 es Fiat balillája sem kapott korlátozást !
- 2 likes
Komment
-
A dolog igaz. Én ma kaptam a forgalomba helyező műszaki vizsgán az 59-es Ponton Mercimre 042-es korlátozást 40 km/h, mert egykörös a fék!!
Valaki, aki tudja legyen szíves írja meg, hogy ez a korlátozás az OT járművek esetén mi alapján történik.Utoljára szerkesztve a következő által: UK; 2014 szept. 22, 16:24.Everything is better when you decide you don't care.
Komment
-
Amikor én beszéltem az illetővel, azért volt az első kérdés a rendszám, mert ha az nincs akkor új forgalomba helyezésnek minősül az ügy. És ez esetben sajna van jogszabályi háttere a leírtaknak. Mármint a sebességkorlátozásnak.
Abban lehetne kapaszkodni hogy ezen jogszabályi háttér általánosan fogalmaz minden forgalomba helyezendő járműre. Nem tesz kivételt mondjuk OT-s járművekre. Viszont ha a minősítéskor ez alól valahogy mentesíteni lehetne.....
Komment
-
Hello!
A D-Csepelemmel kapcsolatos a kérdésem. Mert ha nekikezdek a felújításnak átmegy e egyáltalán az OT vizsgán. (Miután elkészült persze)
Mivel a blokk cserélt lehet benne (rendszám van beütve a blokkba), papírokban is ez szerepel, ez kizáró oka az OT minősítésnek?
Szintén D-Csepel felújítás, a hátsó lámpa erre a motorra OT vizsgán melyik az elfogadott? A Danuvia lámpa, vagy a "kis piros Csepel" fajta?
Az már csak plusz adalék, hogy a vázszámom sem a megszokott helyen van, de van és eredeti minden papírral.
A kérdést leginkább Mir-Murnak szánom, habár ha valaki szintén jól tudja az is okés.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 nov. 23, 19:46.
Komment
-
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne felétek ,hogy a képen látható km órába beleköthetnek, hogy be van sárgulva és nincs felújítva, hogy fehér legyen mint gyárilag?
Nem akarom bántani a km órát mert csak ennyi a szépség hibája, hogy már besárgult a műanyag számlap egyébként meg tökéletes. Nem beszélve, hogy így számomra eredetibb.
A krómozás közelsem ilyen ocsmány mint a képen. Napfényben nem is látszik így a karcok rajta. Meg az üveg is koszmentes és tiszta.
Komment
-
111.jpg
Igen mindenbe belelehet kötni,a dugattyúd fényes?mert ha kormos,már nem látszik rajta a felirat!!!!!!
VÁLLALD-be magad,és ettől hidd el:jól érzed majd magad!!!
Kellemes karácsonyi-és boldog új évet!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
A műanyagot szépen kifehéríti a Hyperol vagy hidrogénperoxid. Pláne a fehér óraszámlap adja magát ehhez:
http://pctoc64.blog.hu/2012/10/23/be...pek_feheriteseUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 22, 19:19."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 5 likes
Komment
Komment