Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Laverda 750

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...én is, de hozzányúlni nem mernék. Na jó: a fékpedálon kicserélném a gumit
    A fekpedalon nincs gumi az a valtokar amit a jobb oldalon van ,ugyan is itt meg forditott hejzetbe vannak a pedalok .Hat igen az aprosagok meg hatra vannak .

    Komment


      #77
      movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A fekpedalon nincs gumi az a valtokar amit a jobb oldalon van ,ugyan is itt meg forditott hejzetbe vannak a pedalok .Hat igen az aprosagok meg hatra vannak .
      Na tessék, máris beégtem. Nem véletlenül mondják: az sem biztos, hogy mind hülye, aki hallgat. Ezek szerint ha ráülnék a gépre, a kezdetekben - pusztán beidegződésből - a baloldalon rángatnám felfelé a fékkart, a jobbon pedig fékezés helyett ráreccsentenék a sebváltóra? Kedves Movisz, bármennyire is kérném, ne add kölcsön a motorodat!

      Komment


        #78
        [ Kedves Movisz, bármennyire is kérném, ne add kölcsön a motorodat

        Egyik talin jooker megengedte a Dukati bemotorozását számomra ,a beidegződés miatt kettes fokozatig jutottam és azon szurkoltam visszaérjek probléma nélkül! Eklépesztően nyomasztó érzés:a más által szeretett járgányt felelőséggel használni !

        Az idei talin Movisz engedte volna a próbakört,de a fordított kezelőszervek miatt szomorúan lemondtam a dologról.....
        Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2022 nov. 06, 17:23.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #79
          Ma elohoztam a raktarbol egy hatosag altal lefoglalt gepet en nalam volt egy ismerosome .A heten vettek le rola szankciot.Az ugy van hogyha csinalsz valami balhet lefoglaljak a jarmuvet de nalad haggyak de nem csinalhatsz vele semmit sot feleloseggel tartozol erte 4 ev telt el igy .A motor az egy XJR 1300 2006-os.Ma folmertem a kart .es elsonek szetszedtem a karbit össze volt rohadva hogy nem fordult a gazkar Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_140048853.jpg
Views:	174
Size:	846.3 KB
ID:	231242 Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_140053973.jpg
Views:	123
Size:	783.2 KB
ID:	231243 Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_154435899.jpg
Views:	139
Size:	690.8 KB
ID:	231244 kivulrol meg nem is nezettki olyan rosszul de a belseje az nagyon trogerul ossze allt Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_175718611.jpg
Views:	136
Size:	800.1 KB
ID:	231245 egy alapos tisztitas utan mar fenyesebb Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_175734923.jpg
Views:	140
Size:	898.9 KB
ID:	231246 Click image for larger version

Name:	IMG_20221106_175743111.jpg
Views:	135
Size:	937.8 KB
ID:	231247 visszaraktam probaltam inditani el isindult de valami nem az igazi holnap ismet lekell szedni .

          Komment


            #80
            Az xjr összeállt nagyon jol indul igazan orulok mert nagyon kiegyensúlyozott a jarasa Click image for larger version

Name:	IMG_20221128_173926163.jpg
Views:	128
Size:	945.9 KB
ID:	231372 sajnos nem tudok kisfilmet feltolteni.
            De ellenben tortent egy kis gikszer a kek Laverdaval csütörtök este akartam menni egy helyre de indiitas uran ami nem is olyan siman ment a levegoztetojen a hengerfej tetejen nyomta ki az olajat .Hat masnap leengedtem az olajat es tobb mint ketszer annyi volt benne mint kellene.Termeszetesen az egyik karbiba a tuszelep nemzar rendesen meg az egyik benzin sap is atereszt mint kesobb kiderult igy szepen telement benzinnel a henger es atszivargott a karterba.Hat vegul is jol ki lett mosva a blokk belulrol.A lproblema hogy hiaba csereltem ujra a benzintut nem tart sajnos a feszket azt belepreseltek a karbiba es nen lehet cserelni bajlagoltam vele egy kicsit most ugy nez ki tart meg lecsereltem a benzincsapot ami tart csak nem szabad megfeledkezni elzarni bizt9s ami biztos alapon

            Komment


              #81
              movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              .A lproblema hogy hiaba csereltem ujra a benzintut nem tart sajnos a feszket azt belepreseltek a karbiba es nen lehet cserelni bajlagoltam vele
              Eredetileg én is így jártam a Kawasakival sokszor túlfolyt egy Suzuki fészket esztrgáltam át és utána nem volt vele probléma.Eredetileg nem volt cserélhető.....menetet vágtam a rézfészekbe és kihúzattam egy csavarral.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #82
                movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az xjr összeállt n
                Őrülök,hogy sikerült nagyon komoly gépnek néz ki!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #83
                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Eredetileg én is így jártam a Kawasakival sokszor túlfolyt egy Suzuki fészket esztrgáltam át és utána nem volt vele probléma.Eredetileg nem volt cserélhető.....menetet vágtam a rézfészekbe és kihúzattam egy csavarral.
                  Sajnos nekem nem all modomban esztergalni en is mas alkalommal ezt a modszert hasznaltam ki huzni az ontvenybiol de akkor voltak tobb rossz allapotu karbijaim es azokat szetroncsoltam es onnet lettek feszkek amiket o riggel raktam a helyere ossze barkacsoltam .De sajnos most tartok attol hogy ki tudom e venni a nelkul hogy kart tegyek benne.

                  Komment


                    #84
                    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De sajnos most tartok attól hogy ki tudom e venni a nelkul hogy kart tegyek benne.
                    Szerintem az is illesztett furatban van,ha nem sajnálod a betétet a menetfúrás és kihúzatás a legkíméletesebb megoldás.Én annak idején lemértem a régi úszóállást és addig ügyködtem,míg az idegen készlet nem lett megfelelő.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      Ma kipróbáltam a motort jol indul,tartja az alapjaratot jol megy huz rendesen van egy kis megtorpanasa kis gazadasnal de kijatszhato mentem vagy 20 km-t.A gyertyakep az elegge turbeto Click image for larger version

Name:	IMG_20221207_130930093.jpg
Views:	111
Size:	547.8 KB
ID:	231411

                      Komment


                        #86
                        Gondolom a másik két gyertya kormos azért dugtad el...............

                        Szerintem visszaugrottál a Laverdához .,de nem bírtam ki gonoszkodás nélkül !
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #87
                          Sajnos a Laverdak az iden kesz nem lesznek.De talaltam egy motort amit mar reg keresgelek Click image for larger version

Name:	IMG-20231022-WA0002.jpg
Views:	53
Size:	113.4 KB
ID:	232836 Click image for larger version

Name:	IMG-20231022-WA0001.jpg
Views:	47
Size:	123.8 KB
ID:	232837 Click image for larger version

Name:	IMG-20231022-WA0003.jpg
Views:	45
Size:	137.9 KB
ID:	232838 a lenyeg hogy nem hiányzik semmilyen alkatrész ami megkulombozteti a Sprint vagy a TV valtozatoktol ezt a verziot az USA-ba vittek foleg.Ez az utolso verzioja 5 sebesseges oninditos dupla bolcsovaz 12v -os .Mindennapi hasznalatra .Remelem hogy tudok kombinalni valamit vele ,csak nem mehetek ki a hazbol csutortokig mert volt egy szemmutetem es ockodnom kell a fenytol meg nem vezethetek.

                          Komment


                            #88
                            Igen csak hallottam az "olasz" ,davidsonról tudtommal nem sokáig ment a gyártásuk.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2023 okt. 22, 18:10.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #89
                              Aermacchi 350.......jo hangu gep... pár eve hirdettek itt egy nagyon szepet...asszem 600 korul. beszeltem az eladoval..sokaltam az árát..akkor.

                              Komment


                                #90
                                A H-D 1960-ban vette meg az Arrmacchi 50%-at majd kesobb az egeszet ami a motor gyarat illeti.Az Aermacchi a repuloirol hires nagyon jo gepeket gyartottak.Ebben az esetben a mar meglevo Ala d'oro 250 -est fejlesztik tovabb a karter marad aszarazkuplunggal a vezerlese es ahenger dugo meretek masak.74x80= 343,89 ccm .25 loero 9:1 suritesi arany 7000 ford.Az amerikai piacra csinaltak tobbnyire a GT Sprint versiot ami 3 modellvatast ert meg meg egy SX ami a kepeken lathato scrambler,Nagy sikere volt tobbnyire a Franciaknal,itt Taljanba is adtak el belole jocskan .Kesobb a H-D-t megvasarolta az A.M.F es vele egyutt az Aermacchit is 1972-ben .Kesobb jottek a ketutemu egyhengeresek 125-250-350 .Majd kesobb a Cagiva vasarolta at ezeket es meg azokon a motorokon is a gyaras elejen egyutt van a ket nev H -D Cagiva.meg a SS es SX jelolesek is.amik megkulomboztetik az enduro es az utcai valtozatokat.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X