Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Hát elég jól be voltam öltözve úgyhogy nem lett baj, meg amúgy is lassan mentem. A kárlista meg rövid, 3 műanyagidom(mindegyik csak egy kis helyen, szerintem viszem őket hegesztetni majd)+fékkar meg egy tartót kell kiegyengetnem...
Igazi veterános
Hát az, még szerencse hogy ez "csak" a robesz volt .
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2016 jan. 04, 19:35.
Hát elég jól be voltam öltözve úgyhogy nem lett baj, meg amúgy is lassan mentem. A kárlista meg rövid, 3 műanyagidom+fékkar meg egy tartót kell kiegyengetnem...
Hát az, még szerencse hogy ez "csak" a robesz volt .
Hát akkor nem volt olyan jó buli az esés
Még pár ilyen aztán befoghatod a gépet ökörködős(játszós) motornak
Köszönöm . Csak pár cucc kellett, de úgy néz ki holnap megint lesz egy menet.... (Fura hogy a fékkar is eltört, pedig 30-al(se) mentem autósok legnagyobb örömére .)
Fura hogy a fékkar is eltört, pedig 30-al (se) mentem
Az álló helyzetben dőlésnél is összejön, Megelőzhető egy kézvédővel.
Csak érdekesség, a CZ-men többször elgörbült és a visszahajtást is kibírta mire "végre" eltört. Mondjuk a Suzukin meg alulról tettek bele egy árkot, könnyítésnek, vagy talán hogy véletlen sem bírjon ki egy borulást.
Másoknak örömöt okozni..nemes cselekedet.. Babettával én is közönség előtt estem. Nsu-val verseny előtt edőltem,egy ujjal tartottam magam és a motort...egy karc sem lett rajta.. Az a verseny kimaradt...s utána a többi is.. Majd az idén..
Mivel sokat birkoztam a Robi kapával megnéztem a belsejét.. Főtengely rendben,henger tökéletes,viszont a kipuff szelep belenyitott picit a sűrítésbe.. hát én csakmegköszörültem... Majdnem olyan erős lett mint én.. Már be is lehet indítani infulzió nélkül.. Kaptam mellé egy honda fűnyírót...abban is lesz meglepi szerintem..
- - - Updated - - -
Oly lelkes lettem,be akartam húzni a fűnyírót egy vizsgálatra..de sajnos odaragadt.. Majd holnap világosban.
A bringás korszakból megvan az a szokásom, hogy kanyarban és kerék csúszáskor leteszem a lábam.
Ez bringán elmegy, mert a kicsúszó vázat simán megfogom. Itt viszont már párszor éreztem, hogy maximum a bokám fog kitörni. Van erre valami gyakorlat?
Persze hogy van megoldás. Mitas Speedway hátsó gumi, és vaspapucs. De nem árt még hozzá egy 500-as salak Jawa se. Azért akarod letenni a lábad, mert relatíve lassan fordulsz, és tulságosan sokat fordítassz a kormányon, és így bizonytalannak érzed az úttartást.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment